не гледай картинки, а разсъждавай. Не всичко успяваш да видиш на тях и се бъркаш.
Няма значение от модела, марката.... винаги, ама винаги регулатора ти е след дюзите.
Проблема е там, че гледаш къде влизат маркучите и къде спрямо тях е регулатора като разположение при конкретната кола. Чак сега разбрах кое те обърква.
винаги маркуча от помпата влиза в самата рейка директно. На нея е забоден и регулатора. Обикновено рейката се храни някъде по средата, а регулатора стои в един от краищата задължително. Излишното гориво тръгва от изхода на регулатора. Винаги.
На много коли, за да е прегледно и есттически издържано, двата маркуча вървят един до друг, а рейката има тръбички- удължения на входа на рейката и изхода на регулатора, така че и те да излязат един до друг. Както е на ААА например.
След регулатора налягане няма, щото няма какво да спре бензина. Ако дюзите са ти след регулатора, няма да впръскват, даже няма и да пикаят, а ще прокапват само.
Ако имаш 3 регулатора, разположени последователно, 1, 2 и 3 бара, в същата последователност, колко ще е налягането преди първия регулатор, м/у първия и втория,и м/у втория и 3-тия? Задачка-закачка
Иначе пия бира
Към другия колега:
грешиш. Помпата дава такова налягане, какъвто регулатор и сложиш Няма регулатор- няма налягане
друг е въпроса помпата за какво налягане и дебит е разчетена
Регулатора на ПБ, както писах е 3 бара при изравнено с атмосферното налягане и 2.5 бара на празен ход. В принудителен празен ход е още по-малко
Golf 2 1.8 GTI 8v - Бензинова помпа за PB
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Бензинова помпа за PB
Карам малко по спомени,но външния диаметър на PB помпа 50мм,на EV или KR 60 mm. Манометъра с който мерих беше до 4 бара,PB -то удари 3до 3,5 бара , пробвах на другата помпа от EV, скалата не стигна!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Бензинова помпа за PB
pe6kata написа:Проблема е там, че гледаш къде влизат маркучите и къде спрямо тях е регулатора като разположение при конкретната кола. Чак сега разбрах кое те обърква.
...И след като ме накара да разкача маркучите и горивния регулатор ( ) - май ще трябва да призная, че си прав!
Регулатора е след рейката.
За помпите, обаче, или не си прав, или не сме се разбрали.
Самата помпа, на изхода й, при многоточковия електрически инжекцион дава близо до 6 бара, а при едноточковия - до 3 бара.
Иначе при мен в рейката си е 3 бара налягането, което според твоите писания и моето признание, че си прав, значи, че и в помпата налягането си е 3 бара.
При ранните 2Е поне лесно се мери, защото отстрани на рейката излиза маркучле за V-ата дюза за студен старт.
Бях се приготвил и снимки да правя, но се омазах с грес като донагласях селектора на 'новата' ми скоростна и не посмях да пипна фотоапарата
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Бензинова помпа за PB
идея си нямаш какво значи 6 бара за помпата. само тия от механичните инжекциии носят на този напън. ако действително отмерваш 6 бара на помпата, си тръси проблем по системата, че ще ги сменяш като консуматив
на вълна помпи съм, събрал съм ги вече няколко и такъв шут ще им набия и ще ръгна един турбоизпарител и ще забравя проблеми с налягания, детонации и липса на гориво, и...
на вълна помпи съм, събрал съм ги вече няколко и такъв шут ще им набия и ще ръгна един турбоизпарител и ще забравя проблеми с налягания, детонации и липса на гориво, и...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бензинова помпа за PB
Да поизтупам малко темата:
Ако искам да ползвам резервоар от Голф 3 с помпа в него, от какъв код на мотора да търся помпа, за да работи PB-то безпроблемно?
Ако искам да ползвам резервоар от Голф 3 с помпа в него, от какъв код на мотора да търся помпа, за да работи PB-то безпроблемно?
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2 1.8 GTI 8v - Бензинова помпа за PB
От ABF,2E,ADY,AGG,AFT,AEK -двигател " пълна спринцовка". Работят на същото налягане.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2 1.8 GTI 8v - Бензинова помпа за PB
Разрових се:
1H0919651N - 1,2 BAR VDO
AAM, ABS, ABD, ABU, ACC, ADZ
3 BAR:
1H0919651P - 3 BAR VDO
2E, AAA, ABF, ADY, AEP, AEX, AEE, AEK, AFT, AGG, AKR, AKS
Според ЕТКА има и помпа на 4 бара, която е в ранните години на Голф 3 и се монтира на:
1H0919651Q - 4 BAR VDO
AAA, 2E
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 280 госта