Привет, колеги!
Имах си проблеми с парното, връщайки се от дълъг път към София - беше ми се спукал радиатора на парното. Това беше оправено вчера в сервиз, като там ми обясниха, че и някакви клапи трябвало да се сменят, но без да го видя - не го разбрах. Общо взето ми казаха, че са летяли донапрени от решетките за обдухване на купето - това си беше така - това е причината, поради която казах - ОК - правете и тези клапи.
Проблема, за който питам обаче сега се случва днес.
Нормално ли е когато се пусне топлия въздух в купето - да мирише тежко, сякаш нещо обгаря в момента? И нормално ли е от решетките да излиза нещо като дим/пушек/прах/пара ?
Когато се връщах към София от решетките си излизаше пара на поразия, но тогава се виждаше че е пара. Сега станах свидетел на нещо като дим или прах(казвам прах, за да не съм твърде черноглед....)
Нормално ли е това в първите моменти на работене на парното след смяна на тези неща? Ако не е нормално - сигнализирайте, за да взема мерки. На никой майстор не му се разглабяше цялото табло, за да сменя тези неща, но ако съм си направил сега някакъв по-сериозен проблем - най-добре да взема мерки.
Благодаря!
Проблеми с парното на Jetta 2
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
Нормално ли е това в първите моменти на работене на парното след смяна на тези неща?
Ако е "омаслено" новото
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
Това за клапите е вярно, без дунапрена все едно ги няма защото имат големи кръгли дупки в тях и няма как да разделят да ти къде духа и какво да ти духа .
Новото радиаторче е намазано с масло за да не корозира и ще смърди поне месец. То по принцип се мие преди да се монтира, но те са забравили.
Новото радиаторче е намазано с масло за да не корозира и ще смърди поне месец. То по принцип се мие преди да се монтира, но те са забравили.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 1:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
Искам да се извиня към автора на темата,че ще я ползвам за въпрос,но някой може ли да ми даде снимка на тези "клапи"?
Днес следобед си разглобих долната част на таблото на голфа(голф 2),и единствената клапа която видях бе една ламарина с 3 вертикални дупки,но тя се ръководи от жилото за посоката на духане.Видях другото жило кое командва но в описаните начини за достигането на тези клапи е невъзможно,понеже те са в кутия,а тази кутия(пиша по спомен)има 2-3 пластини 4 видий и кой знае какво още за да се разглоби!
Извинявайте за директния тон,но повярвайте ми доста прочетох вчера и предния ден и нещата не са така както са описани в доста теми(а те не са малко в форума,примерно тази viewtopic.php?f=5&t=105382&start=0&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE).
На мен проблема ми е,че ми духа хладко парното(смених термостата,двата маркуча топли,добре обезвъздушена система)
Мисля да ги видя тези клапи и ако не ще сменям радиатор!
Благодаря за вниманието!
Днес следобед си разглобих долната част на таблото на голфа(голф 2),и единствената клапа която видях бе една ламарина с 3 вертикални дупки,но тя се ръководи от жилото за посоката на духане.Видях другото жило кое командва но в описаните начини за достигането на тези клапи е невъзможно,понеже те са в кутия,а тази кутия(пиша по спомен)има 2-3 пластини 4 видий и кой знае какво още за да се разглоби!
Извинявайте за директния тон,но повярвайте ми доста прочетох вчера и предния ден и нещата не са така както са описани в доста теми(а те не са малко в форума,примерно тази viewtopic.php?f=5&t=105382&start=0&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE).
На мен проблема ми е,че ми духа хладко парното(смених термостата,двата маркуча топли,добре обезвъздушена система)
Мисля да ги видя тези клапи и ако не ще сменям радиатор!
Благодаря за вниманието!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
Не се притеснявай, кутията с клапите се цепи на 2 половини и се вадят клапите. Самата кутия е съединена с щипки.
Ето как изглежда на 3-ка, но ако правилно си спомням и на 2-ката се делеше така:
Ето как изглежда на 3-ка, но ако правилно си спомням и на 2-ката се делеше така:
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
И аз сменях парно, залепиха ми картон на тези "клапани" и въпреки, че не бях много съгласен установих, че всъщност е добро изпълнението и духа топло и съответно разпределя навсякъде накъдето трябва!
Дано не правя само офф, но карам голф 2 и не зная какво повече да напиша!...
Дано не правя само офф, но карам голф 2 и не зная какво повече да напиша!...
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 1:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
Да разбирам ли,че трябва да сваля и кутията където влизат жилата за клапите?
- jorocrazy
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
И на мен ми се е случвало такова нещо с парното. Самото радиаторче е намазано с някаква смазка, като загрее и започва да мирише и в началото пропушва . Ще се оправи след време, но е неприятно. Би могло да се избегне ако се измие преди монтажа.
- stefan4o
- Мнения: 19133
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
emo_gp написа:Да разбирам ли,че трябва да сваля и кутията където влизат жилата за клапите?
Моите успях да ги направя що-годе прилично и без да я свалям, но ползвах много "майката" и си изпонадрах ръцете, че беше тесничко за работа. Ако разполагаш с време и НЕ те мързи като мен - свали я и си я направи като хората.
- Todrias
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 авг 2011 12:55
- Автомобил: Volkswagen Jetta 2
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
Парното ми поработи известно време и сега мирише по-малко. Пък и се успокоих като ми обяснихте от какво е.
Само се чудя сега - преди да се смени радиаторчето духаше топло и на ниски обороти. Сега като се спра на светофара рано сутрин в задръстването и въздуха става хладък, чак като вдигна обороти става отново топъл/горещ. Сякаш с оригиналния радиатор, който замина, нямаше значение дали си на високи или ниски обороти, въздуха си се топлеше. Не знам що е така.
Само се чудя сега - преди да се смени радиаторчето духаше топло и на ниски обороти. Сега като се спра на светофара рано сутрин в задръстването и въздуха става хладък, чак като вдигна обороти става отново топъл/горещ. Сякаш с оригиналния радиатор, който замина, нямаше значение дали си на високи или ниски обороти, въздуха си се топлеше. Не знам що е така.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
Честито, имаш чисто ново и леко запушено радиаторче. Ако искаш да имаш парно ще трябва да правиш рекламация
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 03 юли 2018 1:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
не мога да спра да духа топлото на jetta2001 ,пишете за помощ моля?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13428
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблеми с парното на Jetta 2
pavel bosilkov написа:не мога да спра да духа топлото на jetta2001 ,пишете за помощ моля?
заседнала клапа топло студено , нна топло.Най-вероятно моторчето е дало фира / с редукторче е/ . Честито, че е и на "удобно място".
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 73 госта