1,8 DIGIFANT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

1,8 DIGIFANT

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 03 фев 2005 17:53


Мисля да сменям 1,3то с 1,8 DIGIFANT и ме интересува достатъчно надежден ли е този тип мотор,скъпа ли му е поддръжката,и има ли въжможност за поставяне на АГУ.




Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Съб 05 фев 2005 12:29


Здравей колега видях темата още вчера, но мислех че ще се изкаже някой по знаещ. Аз съм с такъв мотор карам го от 7 месеца и мога да ти кажа че като цяло съм доволен. Имал съм проблем със така нареченото стъпково моторче или регулатор на празен ход но ходих при един приятел и той го опрови и поне за момента нямам проблем. DIGIFANT се води електронен инжекцион което трябва да те подсеща че всичко се управлява от датчици които съм чувал че не са много евтини за подмяна. На мен ми се е налагало да сменям само един - температурния и ми искаха 35 лева за него, но мисля че беше втора употреба. Сложил съм си газова уредба Lovato и не мога да се оплача почти не дава разлика в разхода и колата си върви доста добре. Ако с нещо друго мога да ти бъда полезен питай.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

диджифант

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 05 фев 2005 18:42


Мерси за отговора,ааа газовата уредба горе-долу колко ти излезна?(като цена)


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

диджифант

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 06 фев 2005 12:24


Исках да знам дали става обикновена газова уредба на пълна инжекциа,щот едно приател4е каза 4е са слагали некви елетроники...и излизало солено.На бензин ме е страх да не вземат да се развалят всичките датчици,дюзи,компютъра и т.н.И още нещо-всичките мотори digifant ли са с дигитално табло?


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: диджифант

Мнениеот GolfSynchro » Пон 07 фев 2005 10:07


Achim Lauritzen написа:Исках да знам дали става обикновена газова уредба на пълна инжекциа,щот едно приател4е каза 4е са слагали некви елетроники...и излизало солено.На бензин ме е страх да не вземат да се развалят всичките датчици,дюзи,компютъра и т.н.И още нещо-всичките мотори digifant ли са с дигитално табло?



Аз съм с 1.8 1P мотор, с DIGIFANT и обикновена газова уредба и имам още 2ма приятели с Пасати с Digifant и "обикновени" газови уредби.
Предполагам си наясно, че по-големия мотор си харчи повече в градски условия(10-12 и нагоре), извънградското е почти еднакво.

"Болежка" на DIGIFANT-ите е дроселната клапа. "Майсторите" първо нея набеждават(с ламбда сондата), отварят я и понякога се оа....т(изцапват) :D


Като цяло обаче съм много доволен - колата си върви супер. Достатъчно мощна и динамична е.

Успех.

P.S. Все пак дали смяната на мотора си струва???? Дали не е по-добре, изгодно и безболезнено да смениш колата. Такава тема има във форума.


Потребителски аватар
Jujeto
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jujeto » Пон 07 фев 2005 10:39


Аз съм имал 1.8 GTI РВ двигател който е Digifant само ще ти кажа, че не е задължително да слагаш емулатори.
Защото не се съмнявам че като отидеш да си сложиш газова ще ти кажат, че е задължително аз моя го карах 2 години и нямах никакви проблеми, вървеше еднакво добре и на газ и на бензин.
А като двигател е много издражлив.
Сега пак съм с Digifant самоче е 2.0 и пак нямам оплаквания освен че смених датчика на дросела и температурния за около 140 лева сега колата е чук.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

диджифант

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 07 фев 2005 19:53


Колеги,благодаря ви за инфото,многа съм ви задължен! :)Относно мотора наистина моното и карбуратора са по подходящи за газ,но GTI-ката си е нещо наистина върховно(поне за мен),а пък за смяна на колата не мисля защото купето ми е в перфектно състояние,само дето моторчето е доста слабичко.


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: диджифант

Мнениеот GolfSynchro » Вто 08 фев 2005 10:44


Achim Lauritzen написа:Колеги,благодаря ви за инфото,многа съм ви задължен! :)Относно мотора наистина моното и карбуратора са по подходящи за газ,но GTI-ката си е нещо наистина върховно(поне за мен),а пък за смяна на колата не мисля защото купето ми е в перфектно състояние,само дето моторчето е доста слабичко.


Успех в начинанието!!!

Мисълта ми беше, че главоболията може да ти легнат много по-дебело от удоволствието да караш по-мощна кола.
Не че аз не питах Волен (G60 гуру - най-добрия според колеги от форума) за смяната на моя мотор с G60 и после - туннинг.
Имах късмет и купих Голфа от жена, която нямаше представа какво е синхро, АБС, ел.стъкла,пълна инжекция и т.н., НО знаеше какво е климатик :D . Т.е. се сдобих с уникален Голф 2 пълен с екстри....

Но за нещастие 3 дни след това видях на пазара Голфа Рали (червения, дето го продаваше Коко с прякор Злия:)) и разбрах, че това е колата която всъщност търсих...... За капак я купи комшия от другия блок и тайничко му завиждам, гледайки я през прозореца :D :D
Разликата в цените беше около 1500лв. - много по-малко от "удоволстивто!!!!" замяна на двигател.......

Още веднъж успех!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта