radi_pr написа:Колеги, въпреки че съм с различен мотор(2.3 V5 AGZ) имам сходен проблем с дроселовата клапа и играенето на обороти. При градско каране и предимно когато навън е по-топло, в един момент оборотите се покачват и замръзват на около 1200 на празен ход, и така докато не изгася колата, и запаля пак. Тогава се оправят и си държи около 700-800 на празен ход. След въпросното покачване на оборотите, компресорът на климатика спира и започва да духа топло. Дроселът е почистван и адаптиран многократно и ефект от тези операции няма. Майсторите също не знаят какъв е проблема. Понеже в последните мнения ставаше на въпрос за температурен датчик, дали е възможно това да е проблемът при мене и за кой датчик става на въпрос, и къде се намира? Ще съм благодарен на отзовалите се, защото от доста време имам този проблем, а не ми се дават пари за нов дросел и накрая да се окаже, че не е в него проблема.
Това са грешките, които излизат при диагностиката:
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-10 - - - Intermittent
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00530 - Throttle Position Sensor (G88)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
А на мен баш дросела ми се струва, че е сдал багажа ... Температурния датчик се намира от дясната страна на двигателя (поне при мен), където се събират тръбите за за охлаждането. Представлява пластмасов тройник, закрепен за блока