Golf 4 1.8T AGU - забива муцуна при повече газ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот masterixx » Чет 15 ное 2012 9:25


niki1_j написа:Така е да ... дросела се е обучил сам не е чак такъв проблем. Но питането ми беше как разбрахте, че е за смяна?



Аз не съм разбрал нищо :) Просто казвам ,че при мен с зацапан дросел и то много, проблемите бяха други, а не като на колегата. Може би трябва да се ориентира другаде за проблема.




Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот niki1_j » Чет 15 ное 2012 9:32


Оффф овартолих се рано сутринта, екскузе муа ;)


Потребителски аватар
smokingxxl
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dfsf

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот smokingxxl » Чет 15 ное 2012 10:46


И аз имам подобен проблем на Голф МК4 1.8т ARZ с чип и генерация.Когато го паржа и пусна газта за 7,8 сек и задам трагва прекасва за много малко точно да почне да надува и след това полудява,Също така докато е студен когато дам газ надува до 0.6 бара и почва да препатква.След това смених свещи,лансонди,разтоварващ клапан на турбото(от ТТ),чистене на дросел,дебитометър и там други датчици и естествено много диагностика при много майстори,който все едно и също ми казват колата е 6.В краина сметка се оправи само прекъсването при загряло положение.След това сложих газ и почна големия филм.Газ.уредба е Томасето Италия клас евро4 уж най доброто на пазара за този автомобил но настройката се оказа големия филм.Когато намачкам бая да вдигне разхода към 40на 100 и турбото е на 1.4бара почва да прекъсва но не винаги на бензин няма такива работи.Иначе разхода направо на газ ме разби 8 извънградско но не с 90км а с 140 150 и градско 11(а на бензин колкото му налееш).Ако има някой който разбира от правени коли от Старозагорска област и може да ми помогне да ми пише на ЛС


golf_4GTI
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 04 дек 2011 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот golf_4GTI » Чет 15 ное 2012 16:19


Така е да ... дросела се е обучил сам не е чак такъв проблем. Но питането ми беше как разбрахте, че е за смяна?


така ми казаха на диагностиката нещто по електрониката на дросела било изгоряло


Потребителски аватар
hol1gans
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот hol1gans » Чет 15 ное 2012 16:28


golf_4GTI написа:Така е да ... дросела се е обучил сам не е чак такъв проблем. Но питането ми беше как разбрахте, че е за смяна?


така ми казаха на диагностиката нещто по електрониката на дросела било изгоряло



Колега, и аз съм се занимавал много с тези "майстори", уш че разбират много, но накрая се оказва, че хал хабер си нямат от някои работи. Затова си закупих кабел за 30лв и сам си правя диагностиките. Сядаш, четеш, четеш, четеш и се учиш, и после може да следиш почти всичко.


gothicspirit
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот gothicspirit » Пон 19 ное 2012 22:28


И аз имах подобен проблем, оборотите ми стигаха до 6200 и забиваше муцуната даже преди прекъсвача, с махането на катализатора се оправи.


nasekomoto
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот nasekomoto » Чет 29 ное 2012 9:29


smokingxxl написа:И аз имам подобен проблем на Голф МК4 1.8т ARZ с чип и генерация.Когато го паржа и пусна газта за 7,8 сек и задам трагва прекасва за много малко точно да почне да надува и след това полудява,Също така докато е студен когато дам газ надува до 0.6 бара и почва да препатква.След това смених свещи,лансонди,разтоварващ клапан на турбото(от ТТ),чистене на дросел,дебитометър и там други датчици и естествено много диагностика при много майстори,който все едно и също ми казват колата е 6.В краина сметка се оправи само прекъсването при загряло положение.След това сложих газ и почна големия филм.Газ.уредба е Томасето Италия клас евро4 уж най доброто на пазара за този автомобил но настройката се оказа големия филм.Когато намачкам бая да вдигне разхода към 40на 100 и турбото е на 1.4бара почва да прекъсва но не винаги на бензин няма такива работи.Иначе разхода направо на газ ме разби 8 извънградско но не с 90км а с 140 150 и градско 11(а на бензин колкото му налееш).Ако има някой който разбира от правени коли от Старозагорска област и може да ми помогне да ми пише на ЛС


колега при тебе мисля че не достига налягане от ботилката.И при мене беше така след чипосване и смених всички медни трабички захранващи изпарителя и диузите трябва да са ти по бързи те са в м/сек.за да могат да захранват мотора с гориво.След като направих тези неща колата вече лети.


banevskiq
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот banevskiq » Пон 17 апр 2017 14:26


здравейте колеги имам същия проблем които е имал и колегата ,виждам че темата е стара и се надявам да е намерил решение на проблема. ако някои може да каже също ще съм благодарен
проблема е същия ,колата (голф 4 1.8т АГУ)забива при рязко подаване на газ и и на газ и на бензин ,на ваг ком излизат грешки свързани с дросела ( свалян е чистен и т. н - като нов е) .....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], rv_asenov, МАРИЯНСКИ79 и 236 госта