Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19142
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот stefan4o » Чет 23 ное 2017 7:36


Ако е от комутатора, няма да пали изобщо.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време

Мнениеот kris11 » Чет 23 ное 2017 11:53


batmit написа:Колега, пототи я в епоксидна смола, но преди това я изчисти със спирт или някакъв обезмаслител и няма да имаш проблем. Успех!


А влагата от бобината кой ще я изкара ?


dobadoba
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот dobadoba » Пет 02 мар 2018 16:33


stefan4o написа:Ако е от комутатора, няма да пали изобщо.


Благодаря за уточнението, не я знаехме тази подробност.
:smile


dobadoba
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот dobadoba » Пет 18 май 2018 0:28


Здравейте отново,

Този път проблема беше в моята количка.

Не палеше(т.е. палеше трудно) и прекъсваше при влага, смених бобината - същата работа.

Проблемът излезе при кабелите - смених ги с тези на един съсед - родих се.
След това си купих от магазина - към 30лв комплекта и си тиктакам.
'Чакмак' по турски.

Викат да сменя свещите и делкото, но все още се колебая?..

Свещите са Бош Супер, с три електрода(съседа вика да карам с тях-имало хляб).
Делкото е откак взех колата(втора ръка, откога е не знам).

Някой може ли да даде съвет как може да проверя дали 'има още хляб' в свещите и делкото?

Благодаря предварително.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот Iezekil » Пет 18 май 2018 6:18


Делкото ще смениш,като вземеш да гаснеш в движение.Свещите се гледа износването на електрода,ако е триъглник ,вече са за смяна.


dobadoba
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот dobadoba » Съб 19 май 2018 11:47


Iezekil написа:Делкото ще смениш,като вземеш да гаснеш в движение.Свещите се гледа износването на електрода,ако е триъглник ,вече са за смяна.


Благодаря за съвета, според мен засега не се налага, върви си колата.
И така и така е тръгнала темата, много колеги казват, че за газ са по-добри едно-полюсните свещи.
Има ли нещо вярно или са легенди.
Откак взех колата са си много-полюсни Bosch Super(установих го сега като ги свалих да ги огледам) и съм нямал проблеми, включително и в големите студове към -25 преди 2-3г.

Да отбележа: от покупката не съм ги сменял, а навъртях към 30000км, направо са железни...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19142
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот stefan4o » Съб 19 май 2018 12:38


Преди карах със свещи по каталог. Преди няколко хиляди ги смених с такива едномасови. Разлика не виждам, важното е да са изправни и с нужното разстояние.


dobadoba
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот dobadoba » Чет 18 юли 2019 3:17


Здравейте отново.
И свещите са сменени, NGK японски, три-полюсни.
Наканих се...
Засега се държат добре, да не им е уроки.

Благодаря на Iezekil за съвета.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот kris11 » Чет 18 юли 2019 8:01


dobadoba написа:И свещите са сменени, NGK японски, три-полюсни.
Наканих се...

Сега остана да смениш и капачката и палеца.


dobadoba
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот dobadoba » Съб 26 юни 2021 17:09


kris11 написа:
dobadoba написа:И свещите са сменени, NGK японски, три-полюсни.
Наканих се...

Сега остана да смениш и капачката и палеца.


Все още не се налага да пипам делкото(да чукна на дръво).
Но бобината(сменената) на приятелчето с Гоуфо сдаде багажа.
Тези дни нали валеше здраво - пали той - на 10-тия път зацепва.
Уж маркова, Бош, но...

Бяхме тръгнали да купуваме нова(вървят по 130лв някъде), но близък познат от сервиза ни подари една - NGK - кълне се че е ок.
Била на едно Поло, въртяно до последно.
Сменихме я, засега е добре(пу-пу-пу).


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот kris11 » Съб 26 юни 2021 18:41


dobadoba написа:...Бяхме тръгнали да купуваме нова(вървят по 130лв някъде), но близък познат от сервиза ни подари една - NGK - кълне се че е ок.

2017г бях купувал от Тандер а за 96 лв.
А бобина пука / комутатора/ освен от старост - напукване и от увеличено разстояние м/у палец и щифтове на капачката / износени/ и от свещи на голям пробег - пак увеличено разстояние.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО

Мнениеот javor_bg » Вто 31 авг 2021 17:05


Свещите разбираш, че са за смяна по намалелия централен електрод също така (в сравнение с такъв на нови свещи)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта