Голям проблем с централно на Голф 3
- WRS
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 20:56
- Автомобил: VW Passat B5 Variant
- Двигател: AHL
- Местоположение: Popovo
- Контакти:
Голям проблем с централно на Голф 3
Здравейте, не намерих подобна тема като моя проблем за това пиша дано някой ми помогне. Значи проблема е следния бушона на алармата за заключването на колата взе да изгаря сменям пускам алармата колата не се заключва и гледам бушона изгорял и така няколко пъти. реших с ключа да я заключвам и какво да стане инсталацията във лявата (Шофьорската) врата се стопи тотално грам изолация не остана на кабелите. Проблема е само при заключването при отключване компресора си се чува и работи без проблем но не иска да заключва и за това си мисля че проблема не е от компресора а от самата инсталация някъде понеже отказах и компресора разглобявах и изглеждаше повече от перфектно нямаше нищо опушено по платката. Много ще съм ви благодарен ако ми помогнете къде да търся причината че 1 седмица направо откачих какво ли не се мъчих да правя ефект нулев.
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
виж кабелите между вратата и купето да не са се закъсали и да правят късо
- WRS
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 20:56
- Автомобил: VW Passat B5 Variant
- Двигател: AHL
- Местоположение: Popovo
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Колега и с алармата проблема е същия само , че не се запалва инсталацията и а и изгаря бушона на заключването а проблем с отключването няма. Гледах в маншоните на 2-те врати видимо нямаше протрито нищо но пак ще огледам.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Развий гайката след маншона и издърпай буксата, там може да е влязла вода и да е направило късо, окислена е буксата и може да прави мизерии, другия вариант е да разкачиш кутията с бушоните и да огледаш масите да не се е разкачила някоя....абе като цяло картинката не е розова и си трябва як тараш на всички кабелченца за да се разбере от къде дава на късо
- WRS
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 20:56
- Автомобил: VW Passat B5 Variant
- Двигател: AHL
- Местоположение: Popovo
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
С какво да почистя окиса ако има такъв там като развия гайката
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Къде се намира този бушон който ти изгаря ?
Ако е на 21 бушон на таблото, това е постоянен плюс който обикаля цялата кола. Минава през двата прага и всичките врати .....
Оригинални бушони ли използваш ?
п.с. преди около месец разглобих половината кола заради изгаряне на 21-ви бушон .....
Но намерих виновника
Ако е на 21 бушон на таблото, това е постоянен плюс който обикаля цялата кола. Минава през двата прага и всичките врати .....
Оригинални бушони ли използваш ?
п.с. преди около месец разглобих половината кола заради изгаряне на 21-ви бушон .....
Но намерих виновника
- WRS
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 20:56
- Автомобил: VW Passat B5 Variant
- Двигател: AHL
- Местоположение: Popovo
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Самата аларма има бушони на заключването, на отключването и на самото и захранване и именно бушона за заключването на самата аларма изгаря и след това се стопи (запали) инсталацията на централното в лявата врата а бушоните са оригинални или поне за такива ми ги дават вземам от най - скъпите които продават по авточастите но за да изгаря дава нещо на късо явно но не знам какво за да ми се запали чак и инсталацията на вратата.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
До ключалката на всяка врата има постояннен плюс който идва от 21 бушон на бушониерата. Този постояннен плюс с ключе се връща към централното заключване. Предполагам този кабел ти е изгорял. При късо на този кабел би трябвало да изгори 21 бушон а не бушона на алармата. Колко ампера ти е 21 бушон ?
При тебе явно са правени допълнителни неща които трябва да се погледнат от човек който разбира от аларми.
При тебе явно са правени допълнителни неща които трябва да се погледнат от човек който разбира от аларми.
- WRS
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 20:56
- Автомобил: VW Passat B5 Variant
- Двигател: AHL
- Местоположение: Popovo
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Бушон 21 ми е 25А и не е изгарял до сега мисля да разглобя всичко + махане на таблото с бушоните и да разпилея инсталацията и да видя продълженията на кабелите от вратата които се стопиха да не са стопени и на вътре по инсталацията но за да се стопят трябва да има причина.
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Може при сваляне/вдигане на стъклото на шоф. врата да се е протрил някои кабел и затова да е стопено всичко имал съм подобен случаи.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Бушон 21 трябва да е 15 А
Това обяснява изгорялия кабел, но не и късото.
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
Най-добре се проследяват кабелите като се свали таблото. При мойто късо свалих таблото и проследих всеки кабел.
Купи си от някоя морга оригинални бушони, не вярвам на новите бушони. Имал съм случай бушон да се стопи, след като се стопи изгаря ....
Това обяснява изгорялия кабел, но не и късото.
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
Най-добре се проследяват кабелите като се свали таблото. При мойто късо свалих таблото и проследих всеки кабел.
Купи си от някоя морга оригинални бушони, не вярвам на новите бушони. Имал съм случай бушон да се стопи, след като се стопи изгаря ....
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Голям проблем с централно на Голф 3
Тази сутрин и аз имах подобен проблем, и само ще споделя как го реших. Сутринта с 300 зора си отворих врата от към шофьора, по принцип трябваше да се отворят всички врати но така и не се отвориха. Заключих и отключи вратата ръчно, повторно но никакъв резултат от вакуум машинката само се чу едно цък при заключване и край. Отивам на работа и когато Заключих врата и после я отключих пак ръчно, чопа се вдигна но без никакъв резултат колата остана заключена и не можех да отворя вратата по никакъв начин блокаж от всякъде. Намерих wd 40 спрей и пръснах през процепа там дето е патрончето дето захваща вратата за купето, пробвах пак да отключа и тоя път се отвори, но централното продължаваше да не работи и другите врати бяха заключени. Разкачих вакуум машинката от Ел. Буксата и забелязах че двете пластинки вътре бяха корозирали пръснах ги с wd-то сглобих я на мястото и проблема се реши, вратите се отключих и централното се върна. Забравих да пиша че колата няма аларма и я отключвам с ключа не с дистанционно...
Така че е хубаво да имате от това спрейче, особено зимата
Така че е хубаво да имате от това спрейче, особено зимата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта