


Golf 4, 1.6, 16v, 105 к.с. ATN - Проблем при първо запалване
- stevap
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Golf 4, 1.6, 16v, 105 к.с. ATN - Проблем при първо запалване
Здравейте колеги, колата е голф 4, 1.6, 16 V, код на двигателя ATN 105 конски сили проблема е следния при първо запалване при престой повече от 10 часа запалва нормално и секунди след това започва да работи като че ли на три цилиндъра, прекъсва, оборотите играят от 1100 до 550-600 като понякога изгасва, а друг път работи така и след около 10 сек се нормализира все едно нищо не е било. В моментите когато прекъсва ако подам газ резултата е нулев няма промяна, като изгасне или ако аз я изгася веднага на следващото запалване си пали нормално без следи от проблема. Това го прави около 60%-70% от паленията. След като вече веднъж си запали до следващия голям престой от мин. 10 часа може да я паля колкото си пъти поискам без проблем. На диагностика не показва нищо, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
- dany_b6
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 17 окт 2013 13:35
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.6 16V - AUS
- Местоположение: София
Re: Проблем при първо запалване голф 4
Аз имам същия проблем и съм със същия мотор. Ако не чакам преди да тръгна и в движение прави проблем. Само, че не гасне ами държи между 1200 и 1600 оборота, ако подам газ се дави, придръпва, се едно, че работи на 2 или 3 цилиндъра за няколко секунди и после се оправя. Забелязал съм също, че като е студена над 2000 оборота също придръпва леко при ускорение. Четох из форума подобни проблеми, но всеки се е оправил по различен начин. Един каза, че е сменил дроселовата клапа, друг - ламбда сонда и т.н., но като цяло всеки ми казва, че може да е от много неща и ми казва, че като я закача на диагностика ще си покаже какво не е наред. Обаче щом на теб не ти показва нищо е много вероятно и на мен да не ми покаже нищо... 

- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем при първо запалване голф 4


- stevap
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: Проблем при първо запалване голф 4
Да колега и на мен ми прави впечатление, че когато я паля сутрин сега в по-студеното време няма проблем, а вечер когато тръгвам да се прибирам проблема се появява отново, сменил съм температурния датчик понеже преди имах друг проблем - не искаше да пали когато вече е работила и е топла и яко миришеше на бензин, тогава така си реших проблем сега се появи този проблем но не мисля че вина има температурния датчик. Свещите ми са на около 40000 км, дали е възможно да е от тях?
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем при първо запалване голф 4
Еми виж ги ако искаш колкото и достъпът да им е труден.. даже може да постнеш снимка, а да те питам тоз температурен датчик къде точно се намира, че аз моя немога да го намеря, ако направиш снимка къде се намира много ще се радвам, моя двигател е 1.6 16V AUS
- stevap
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: Проблем при първо запалване голф 4
Намира се където посочва стрелката но е малко по-отдолу, оригиналния е зелен на цвят с четири крачета. Два вида са квадратен и кръгъл, моят е кръгъл.
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10110_12847&products_id=1413044&ModelId=14590
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10110_12847&products_id=1413044&ModelId=14590
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем при първо запалване голф 4


Re: Проблем при първо запалване голф 4
Мда и аз имам абсолютно същия проблем.При студено палене пали от раз само че има възможност след 15-20секунди да почнат да играят оборотите,като гасне но много рядко.Другия проблем които също си описал палене при топъл двигател с големи мъки и доста често гаснене,това го прави когато си иска.Само че на мен от време на време ми свети чека(според зависи какъв бензин зареждам и от къде)Еко 100 октана гаси чек лампата докато стрелката не отиде пак към края.При диагностика излиза ламбда сонда.Така че най-вероятно това е истинския проблем а за топлото палене и аз мисля да пробвам с температурен датчик казаха ми,че може да е от това щом и на теб ти е вършил работа значи единия проблем е решен.Обаче Ламбда сондата на нашите двигатели е много скъпа за жалост 
Сега се сетих за още един симптом ,при пълна газ на първа предавка обикновенно ме залепя за седалката но доста често почна само да се форсира без някакво голямо ускорение,преди същос е случваше но доста рядко,сега зачестиха.

Сега се сетих за още един симптом ,при пълна газ на първа предавка обикновенно ме залепя за седалката но доста често почна само да се форсира без някакво голямо ускорение,преди същос е случваше но доста рядко,сега зачестиха.
Re: Проблем при първо запалване голф 4
Колеги абсолютно същия проблем и при мене 1.4 16в сменил съм свещите не е от тях :) . Интересното при мене е 4е гасненето го прави само на гас на бензин го няма ... но сутрин е мъка докато позагрее . Или е ламбда сондата или дросел или са кабелите за свещите
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем при първо запалване голф 4


Re: Проблем при първо запалване голф 4
the_red_camel написа::th_up Като се споменаха кабели на свещите някой дали знае как се проверяват - с мултицет
С мултицет не става!Проверка се прави с дигитален осцилоскоп или с мотор-тестер.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 02 авг 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем при първо запалване голф 4
и при мен беше така ,но смених датчик на колянов вал-85лв.и се оправи.Той е за 1-ви целиндър за ГМТ за подаване на изкра за запалване.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем при първо запалване голф 4 1.6, 16 V
Колеги помощ
От няколко дена първият старт на колата е ужасен, пали трудно(върти много) след като запали си работи нормално.. Акумулатора е здрав и зарежда нормално.. преди няколко седмици смених обикновенните свещи Denso K20PBR-S10 (тримасни) със Иридиеви NGK BKR6EIX-11 (купени от колегата kristof_bg) след смяната на свещите наблюдавам това трудно палене.. а преди седмица съм сменил масло, маслен, въздушен и горивен филтър.. съмняват ме и кабелите, но изведнъж така да стане... 


- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем при първо запалване голф 4 1.6, 16 V
Колкото е по-студено времето толкова по-турдно пали 

- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Проблем при първо запалване голф 4 1.6, 16 V
the_red_camel написа:Колеги помощОт няколко дена първият старт на колата е ужасен, пали трудно(върти много) след като запали си работи нормално.. Акумулатора е здрав и зарежда нормално.. преди няколко седмици смених обикновенните свещи Denso K20PBR-S10 (тримасни) със Иридиеви NGK BKR6EIX-11 (купени от колегата kristof_bg) след смяната на свещите наблюдавам това трудно палене.. а преди седмица съм сменил масло, маслен, въздушен и горивен филтър.. съмняват ме и кабелите, но изведнъж така да стане...
Щом се наблюдава след смяна на свещите...причината може да е в тях.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 56 госта