голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
закачихме автомобила, освен това че държи високи обороти на бензин (1400) не откриха нищо. Казаха че не работи нормално и трябва да оставя автомобила в сервиза, когато проблемът е на лице. Остана само този вариант да чакам времето да се развали и проблемът да е постоянен.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
А на газ колко държи?
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
На газ днес докато стигне 70 градуса държеше 800 като загря 500-600 и като намалям скоростта (на празен ход) падаха до 200-300. Аз ви казах, като захладнее проблема се засилва, след няколко дни като стане постоянно студено ще гасне постоянно на празен ход. Надявам се тогава в сервиза да открият от къде идва тази аномалия! Пробвах няколко пъти след като проблемът е налице (на загрял двигател) да регулирам от изпарителя оборотите ,но на следващият ден отново падат освен ако не ги вдигна да са постоянно на 1000-1100 (което не смятам че е редно) Като гледам монтажа на газовата ми се струва че не е слагана от професионалист. Изпарителят е под наклон, клапана е закачен директно за изпарителят и буквално само на него се държи. Дали е възможно автомобилът да не е настроен за това гориво и затова да прави тези проблеми? На бензин ми се струва че не е толкова зле като изключим това че след стартиране на двигателя вдига 1400 оборота (все едно влиза в авариен режим точно както като изключа датчик) Всеки ден се държи различно затова и не мога да дам обяснение, какъв точно е проблемът
Последна промяна от g3orgiev на Чет 31 окт 2013 16:40, променено общо 1 път.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Жилото на газта към моното има една пластина извади я и я сложи навътре и виж дали се нормализират,провери също и да не смуче въздух ама хубаво гледаи Температурния датчик пробваи с някои на приятел
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Преди няколко седмици педалът на газта ми пропадна на половина, оказа се че тази пластина вече я няма и съм я заместил със свинска опашка сложена е както трябва последният път в сервиза гледаха точно това и казаха че не е от там(при откачено жило пак си го има проблемът), относно смученето на въздух дотук поне 2 часа плътно съм отделил и не намирам проблем. Довечера пак ще се забия в гаража да попръскам със спрея за студен старт за по сигурно! и ще споделя резултата.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
g3orgiev написа:Само отгоре е така мръсно (но 100% ще го разглобя за почистване) днес смятам да отида на диагностика и ще споделя резултатите, че работата е много объркана. Един ден се държи по един начин, на следващия по друг!
Така и не можах да се справя с тоя проблем .Нов стъпков Бош и пак същата работа .Вдигнах оборотите от жилото за газта ,и така я карах до последно .Може да държи 1000 об ,но е по добре ,отколкото да гасне .
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Аз знам 3 начина за вдигане на оборотите при моното но принципно тази материя за да я правиш,трябва да я чуваш.Или пък в сервиза им наблегни да обърнат внимание на ТПС-а и дросела.
Всичко това по ТПС-а го коментирам само при положение,че темп.датчик ти е изправен.За това и ти препоръчах да караш с откачен такъв и да видиш какво става,понеже това също е решение.
Та и за това трябва да сме сигурни,че дроселовата клапа е чиста и нищо не възпрепятства влизането на въздух при минимален просвет.За мен проблема е именно въздуха,аргумента ми е,че и на бензин нещата не са наред,а и връзката топъл-студен въздух...
Единия вариянт е да има механична пречка за влизането на достатъно въздух,другия е електронен.Препоръчвам замерване на ТПС-а,понеже той следи положението на клапата и ако има износване или разбутване е възможно да лъже компа,че клапата е отворена,а тя да не е.ТПС-а затваря веригата между ЕКУ и степ мотор и всъщност е господаря на дроселовата клапа.Замерването става и на ръка,с мултицет,има инфо как.Аз лично преди да сменя моя бях си вдигнал оборотите от него-леко го побутнах след разхлабване да лъже компа,че клапата е по-отворена.Но и сам си го настройвам,ако не можеш да мериш не се хващай.Та за това в сервиза д проверят всичко свързано с въздуха-вакууми,тампони,дросел,плочка.
Дано съм помогнал.
Всичко това по ТПС-а го коментирам само при положение,че темп.датчик ти е изправен.За това и ти препоръчах да караш с откачен такъв и да видиш какво става,понеже това също е решение.
Та и за това трябва да сме сигурни,че дроселовата клапа е чиста и нищо не възпрепятства влизането на въздух при минимален просвет.За мен проблема е именно въздуха,аргумента ми е,че и на бензин нещата не са наред,а и връзката топъл-студен въздух...
Единия вариянт е да има механична пречка за влизането на достатъно въздух,другия е електронен.Препоръчвам замерване на ТПС-а,понеже той следи положението на клапата и ако има износване или разбутване е възможно да лъже компа,че клапата е отворена,а тя да не е.ТПС-а затваря веригата между ЕКУ и степ мотор и всъщност е господаря на дроселовата клапа.Замерването става и на ръка,с мултицет,има инфо как.Аз лично преди да сменя моя бях си вдигнал оборотите от него-леко го побутнах след разхлабване да лъже компа,че клапата е по-отворена.Но и сам си го настройвам,ако не можеш да мериш не се хващай.Та за това в сервиза д проверят всичко свързано с въздуха-вакууми,тампони,дросел,плочка.
Дано съм помогнал.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Да допълня има едни тапи на маркуча от сервото вижте дали са там
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Благодаря за съветите имам някаква представа как се замерва но не мога да разчитам на способностите си в тази област. След няколко часа ще излизам с колата ще изключа датчика след което ще ви споделя как се е държала. 100% съм сигурен в това че при обиване скоростта на празен ход (със спирачка) оборотите падат от нестабилните 500 до 200 ще погледна и тези тапи интересното е, че на място при помпене на спирачката няма промяна на оборотите.
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Здравейте, с откачен датчик минах няколко километра и колата започна да гасне (на бензин) след закачането се нормализира. Имаше леко чукане в двигателя, оказа се че едната свещ е разхлабена. Като я свалих беше в уникално лошо състояние. Натиснах един от кабелите на свещите и ме удари ток (което значи че кабелът не е изолиран добре) При пускане на фарове и парно оборотите падат доста. Смъкнах тръбата за въздух към моното като я запуша напълно ,няма промяна в оборотите(на бензин) при разклащане на моното няма промяна в оборотите ,НО видях една лека цепнатина и смятам че има още отстрани където не мога да видя. Всички последни тестове съм направил на загрял двигател със силно изявен проблем с оборотите! Закупих нови свещи( подходящи за работа на газ), днес ще закупя нови кабели + тампон за моното. След смяната ще споделя резултата!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 26 фев 2008 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белене
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
колега понякога компа трупа грешки ако караш газ-бензин
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
да чел съм няколко теми за грешките, но не смятам че проблемът е от там. Днес смених кабели, свещи, дист. капачка и палец с нови горе долу среден клас (съдейки по цената) Неравномерната работа осезаемо намаля, двигателят стартира прилично, както студен така и топъл и на празен ход учудващо държи 800-900 оборота (газ-бензин) НО при понижаване на скоростта със спирачка смъква до 300-400. Проблемът ми се струва наполовина решен. Утре смъквам тампона под моното, на 90% съм сигурен че е заминал днес го огледах извън гаража на слънце и определено е за смяна! Друго което се сетих, дали може от изхабени накладки да се тормози двигателя при натискане на спирачката? Защото мисля че отпред имам много слаби спирачки, чува се тропане от накладките като мина през дупка.
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
това го прочетох в друга тема с НАПЪЛНО идентичен проблем, като сменях дистрибуторната капачка имаше доста масло в нея и пареше, това нормално ли е?Проблема беше в аванса само.Центровка и се оправиха нещата
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Това, че има масло в дистрибуторната капачка, не е нормално и показва, че е заминало уплътнението, между оста на палеца и делкото и от там ти пуска масло. Не мога да се сетя дали има семеринг там, би трябвало, но и мисля, че имаше и някакво уплътнително киче. От изпаренията в делкото се получаса маслен филм, по електродите и от там не добра работа на двигателя(нагар по електродите и не добра искра)!
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.6 АБУ ниски обороти, гасне при спиране
Здравейте, вчера смених тампона под моното. Наистина беше за смяна в уникално лошо състояние. След което започнах да сглобявам по обратния ред и какво да видя плочката за газта не пасва идеално при което половината от нея седи във въздуха (4-5мм. луфт)след като изпилих плочката и седна както трябва, направих нови гарнитури от клингерит. Сглобих всичко, закачих всички кабели, маркучи(нови), вакуми и запалих автомобила, запуших тръбата от към филтъра и колата Угасна (което е добре преди нямаше промяна в оборотите) НО тук идва другият проблем явно е била настроена да работи с голям дебит въздух и сега работи на 500 оборота, но работи ИДЕАЛНО почти не се чува няма вибрации , обаче все едно е с 15 конски сили (и на газ и на бензин) като никакви настройки не помагат и реших проблемът, като изтръгнах един вакум (от капака на моното,до под дроселовата клапа) автомобилът вдигна обороти сега на празен ход държи 900 на газ и 800 на бензин . Покарах 30-40 км. всичко е наред но при спиране оборотите отново падат(леко) след което се нормализират, ще сменя предните накладки, защото са изхабени мисля че от там смъква оборотите и след няколко дни като захладнее ще споделя дали резултата се е запазил
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 181 госта