Привет, колеги!
Може ли някой да сподели какви са показанията на дебитомера на Голф 4 1.6 АКЛ при запален двигател на свободна ?
При мен са:
Знаете ли какво означава, ако Intake Air Mass не е в границите, а е по-малко?
Може ли това да окаже влияние на вървежа на колата?
Мога ли да пробвам какво ще стане с дебитомер от дизелов голф 4 - 110к.с. ?
Съвместими ли са двата дебитомера?
Благодаря!
Golf MK4 1.6 AKL - Показания на дебитомер
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Здравей, колега!
При мен тези стойности са:
1. 800 /min
2. 97.65 mg/str
3. 2.9 ms
4. 1.42 g/s
Не съм сигурен дали това са идеалните стойности обаче . Ако Intake Air Mass е по-малко, това би довело до лоша смес и последиците от това - понижена мощност, по-висок разход.
Мисля, че дебитомер от дизелов Голф няма да е съвместим с този на АКЛ (не съм сигурен на 100% ). Като си търсих дебитомер, ми излизаха различни по външен вид и номер. Имам един китайски от ибей, с който ми работи странно колата (но не съм го слагал за проба след като смених о-пръстените и въздуховода). Ако искаш мога да ти го дам за проба.
При мен тези стойности са:
1. 800 /min
2. 97.65 mg/str
3. 2.9 ms
4. 1.42 g/s
Не съм сигурен дали това са идеалните стойности обаче . Ако Intake Air Mass е по-малко, това би довело до лоша смес и последиците от това - понижена мощност, по-висок разход.
Мисля, че дебитомер от дизелов Голф няма да е съвместим с този на АКЛ (не съм сигурен на 100% ). Като си търсих дебитомер, ми излизаха различни по външен вид и номер. Имам един китайски от ибей, с който ми работи странно колата (но не съм го слагал за проба след като смених о-пръстените и въздуховода). Ако искаш мога да ти го дам за проба.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Ако си от София, може да направим един тест, само кажи кога си свободен и в кой квартал (пиши ми на л.с.)
На снимката съм посочил, какви трябва да бъдат стойностите за АКЛ мотора.
На снимката съм посочил, какви трябва да бъдат стойностите за АКЛ мотора.
- stafetopm
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Всички стойности са ти перфектни.
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
До колкото съм запознат дебитомера се мери/тества когато двигателя е под товар-в движение.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
van4ooo написа:До колкото съм запознат дебитомера се мери/тества когато двигателя е под товар-в движение.
Може и така да е, но бях чел в една тема за 1,8Т и там пишеше за стойности при 800 оборота. А когато и подам газ тогава пък превишават границата
Утре съм на консултация при чичо доктор и ще разбера кое как става и дали имам проблеми с дебитомера.
Благодаря!
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Какви са проблемите на колата, заради които си набедил дебитомера?
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Колата е мудна и не ускорява както трябва.
Пример от днес: Тръгвам от София с 5 човека и багаж (само багажника) и колата не може да ускори бързо. Едвам , едвам вдига 140 км/ч. Да тежки сме и мотора е малък, но спрях на една бензиностанция (Екото на около 50 км от София) загасих колата и след 5-10 мин тръгнахме (без да зареждам) и си ускоряваше много по-добре. Това ми се е случвало и в София, когато съм сам. Не знам дали има значение, но при 100 км/ч и при 140 км/ч разхода ми е един и същ около 10л/100 (газ). Като цяло не съм доволен от поведението на колата. На 100 пъти веднъж върви много добре.
Пример от днес: Тръгвам от София с 5 човека и багаж (само багажника) и колата не може да ускори бързо. Едвам , едвам вдига 140 км/ч. Да тежки сме и мотора е малък, но спрях на една бензиностанция (Екото на около 50 км от София) загасих колата и след 5-10 мин тръгнахме (без да зареждам) и си ускоряваше много по-добре. Това ми се е случвало и в София, когато съм сам. Не знам дали има значение, но при 100 км/ч и при 140 км/ч разхода ми е един и същ около 10л/100 (газ). Като цяло не съм доволен от поведението на колата. На 100 пъти веднъж върви много добре.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Колега, то толкова му е силата на този двг. Моята е същата. Ако е включен климатика още по-зле. Като съм сам и на равно върви много добре. Трябва да е около 2000+ об тогава е добре.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Да, знам че е малък двигателя.
Проблема е, че когато съм сам пак е мудна и бавна. Само ръмжи .. вдига обороти и не върви. Има моменти (много рядко обаче) , в които колата се отпушва и върви много по-добре.
Явно е, че колата има проблем, но не мога да разбера какъв е.
Проблема е, че когато съм сам пак е мудна и бавна. Само ръмжи .. вдига обороти и не върви. Има моменти (много рядко обаче) , в които колата се отпушва и върви много по-добре.
Явно е, че колата има проблем, но не мога да разбера какъв е.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
plamski3 написа:Да, знам че е малък двигателя.
Проблема е, че когато съм сам пак е мудна и бавна. Само ръмжи .. вдига обороти и не върви. Има моменти (много рядко обаче) , в които колата се отпушва и върви много по-добре.
Явно е, че колата има проблем, но не мога да разбера какъв е.
Това ако е изразено на предавките до 3 особено, по скоро бие на съединител. Чувал съм, че когато е износен ей така само вдига обороти без да върви.
Иначе са прави колегите, максът на тази кола за движение, без да се тормози този мотор е около 140 при поносим разход от около 7,5-8 бензин.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Не съм съгласен с разход 7.5 - 8/100 при скорост 140 км/ч. Колкото и да е зле този двигател според повечето колеги. Ако е включен климатика - може. Или ако е с 5 човека + багаж. На моя Голф не съм засичал над 7/100 разход при скорости от порядъка на 130 - 140 км/ч. Естествено, когато го ползвах за дълги пътувания и преди да го хване тази болест с мудността и невървежа. В момента не мога да кажа какво е положението, но сигурно е близо до това на plamski3 (само дето нямам газова).
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Колегата започнал темата би ли споделил дали има някакъв напредък/развитие.И при мен го има този ефект и много ме дразни - върви добре от време на време.Моите показания на Group 004 са същите.
Предполагам ако е заминал дебитомера,би трябвало да набива някакви сериозни грешки.
Предполагам ако е заминал дебитомера,би трябвало да набива някакви сериозни грешки.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 14 фев 2014 23:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
моите показания бяха подобни ,изчистих дебитомера и влезнаха в норма ,предлагам на колегата да почисти дебитомера и дросела въздушния филтър е също важен добре е след тази операция с почистването и тои да се смени
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Показания на дебитомер Голф 4 1,6 АКЛ
Напредък няма.
За вървенето имам една теория, че е от свещите и съединителя.
Защо от свежите? Карам на газ. Когато сложих газовото, газаджията ми сложи еднополюсни свещи с разстояние 0,8 мм между електродите. При това състояние на газ вървеше много о-добре от колкото на бензин. Реших, че смених свещите с 3-полюсни на НЖК - по спецификация, които са с 1мм разстояние. При което в началото - първите 50-100 км колата вървеше много добре (имах чувството, че е ГТИ ), но след това пак умря. Говорих с газаджията и според него трябва да карам с най-обикновени свещи от по 5лв. , които да са с един полюс и разстояние НЕ по-голямо от 0,8мм, за да върви колата добре. Според мен когато съм сложил НЖК първите 50-100 км са били добре, защото разстоянието м-у електродите е било все още малко и след тези км се е увеличило и колата е станала мудна на газ. (в момента на бензин върви по-добре)
Защо съединителя? Известно време реших, че ще пестя и ще пътувам с градския транспорт. През това време не карах колата. След близо месец , преди два дена, тръгнах да се прибирам към Бургас и се учудих, какво и има на колата, защо съединителя отделя много горе, но след ден каране отново и свикнах и не ми прави впечатление и пак си мисля, че е добре, но явно и той е за смяна.
След празниците ще сменям масло,филтри, свещи, о пръстени (за втори път) и ще видя как е положението. За съединителя ... и той явно е за смяна, но все още се държи и ще го отложа за по-късно.
п.п.: Не знам дали е добре, но мога да потегля на всяка една предавка. Имаше едни тестове за съединител и би трябвало на по-високите колата за загасне. Така че и заради това си мисля, че е за смяна.
За вървенето имам една теория, че е от свещите и съединителя.
Защо от свежите? Карам на газ. Когато сложих газовото, газаджията ми сложи еднополюсни свещи с разстояние 0,8 мм между електродите. При това състояние на газ вървеше много о-добре от колкото на бензин. Реших, че смених свещите с 3-полюсни на НЖК - по спецификация, които са с 1мм разстояние. При което в началото - първите 50-100 км колата вървеше много добре (имах чувството, че е ГТИ ), но след това пак умря. Говорих с газаджията и според него трябва да карам с най-обикновени свещи от по 5лв. , които да са с един полюс и разстояние НЕ по-голямо от 0,8мм, за да върви колата добре. Според мен когато съм сложил НЖК първите 50-100 км са били добре, защото разстоянието м-у електродите е било все още малко и след тези км се е увеличило и колата е станала мудна на газ. (в момента на бензин върви по-добре)
Защо съединителя? Известно време реших, че ще пестя и ще пътувам с градския транспорт. През това време не карах колата. След близо месец , преди два дена, тръгнах да се прибирам към Бургас и се учудих, какво и има на колата, защо съединителя отделя много горе, но след ден каране отново и свикнах и не ми прави впечатление и пак си мисля, че е добре, но явно и той е за смяна.
След празниците ще сменям масло,филтри, свещи, о пръстени (за втори път) и ще видя как е положението. За съединителя ... и той явно е за смяна, но все още се държи и ще го отложа за по-късно.
п.п.: Не знам дали е добре, но мога да потегля на всяка една предавка. Имаше едни тестове за съединител и би трябвало на по-високите колата за загасне. Така че и заради това си мисля, че е за смяна.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 250 госта