Голф 4 ТДИ 90 коня АГР проблем с имобилайзер
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с имобилайзер Голф 4?
На тази кола имобилайзера се включва и изключва без проблем с адаптер Vag K+CAN Commander, без да се сваля и разглобява компютъра на автомобила. На диагностика, ще покаже има ли проблем с него или не и къде горе-долу ще се търси проблема. Тази система е сложна за откриване на точния проблем в нея, защото е свързана с много проблеми, които могат да бъдат поместени в: транспондер, четец, имобилайзер в таблото (проблем с памет, процесор, захранване, дефектирали допълнителни компоненти по платката), кабели и връзка с главния компютър, проблем в самия главен компютър (ECU). Главния компютър е последната и най-главна инстанция за даване на разрешение тъй, като сравнява последен кода, който му изпраща имобилайзера и ако е същия разрешава запалване (кода на имобилайзера се пази на три места: в транспондер, имобилайзер и главен компютър). Поради тази сложност, някой път се налага неговото изключване. Аз лично, препоръчвам винаги проблема да се намери и отстрани и в краен случай да се прибягва до изключването му.
Re: Проблем с имобилайзер Голф 4?
Съгласен съм че проблема трябва да се намери.
Мислех да махам имобилайзера (искаха ми 180 лева ако не се лъжа), но не съм убеден че това ще реши проблема. Понякога изгасва без да свети лампата. В една тема споменаваха и шалтера като елемент който може да генерира този проблем, но беше само като предположение.
Имам и проблем със първия старт (или се дави или не и достига гориво) дали може да са свързани нещата ?
Мислех да махам имобилайзера (искаха ми 180 лева ако не се лъжа), но не съм убеден че това ще реши проблема. Понякога изгасва без да свети лампата. В една тема споменаваха и шалтера като елемент който може да генерира този проблем, но беше само като предположение.
Имам и проблем със първия старт (или се дави или не и достига гориво) дали може да са свързани нещата ?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с имобилайзер Голф 4?
Ако се премахне имобилайзера, както трябва от компютъра, няма значение, къде е проблема по веригата, просто компа , няма да изисква код, а направо пуска запалването. След диагностика, може да стане ясно какво се случва. Имобилайзерът не дави автомобила и няма отношение към нищо освен разрешение за запалване (компа пуска гориво и искра), както и за първично разрешение за достъп до компютъра и обмяна на данни между него и диагностичната апаратура. Ако има нещо свързано с трудно първоначално запалване, ще е от друго място. Пак казва, че колата трябва да се включи към диагностика, да се проверят не само какви грешки са записани в главен компютър и имобилайзер, а и трябва хубаво да се проследят живите данни, за да се види, кое как работи.
Re: Проблем с имобилайзер Голф 4?
Здравейте, колеги, имам следното питане- къде се намира имобилайзера( модула или каквото е там) да видя дали е махнат, защото на колата много сериозно ѝ играят оборотите, но без имобилайзер не може да се влезе със софтуер в отдела "двигател", за да видим проблема и да отстраним повредата. След като сложа друг имобилайзер трябва ли да се кодира за тази кола или? Или трябва да сменя имобилайзера с ключовете и ключалките и е по-добре да отида до някоя автоморга и да взема заподозрените части и да сменявам наред докато не спрът да играят тия пусти обороти.
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем с имобилайзер Голф 4?
Чети горе!Имото е само за запалване и.Просто я закарай на диагностика при човек ,който разбира.
Re: Проблем с имобилайзер Голф 4?
Аз от там се връщам при трима човека с диагностики я карах и тримата са категорични, че имобилайзера е изваден, за това менюто "двигател" е заключено и не можем да разберем откъде идва проблемът с оборотите. Просто аз съм тъп и тогава не се сетих да ги питам къде е този тъп, дефектен, проблемен вагаджийски имобилаизер, а сега ми е неудобно само за тая глупост да ходя да питам.
Re: Проблем с имобилайзер Голф 4?
https://www.google.com/amp/www.tdibg.ne ... liser/amp/
Moмци на мен вчера ми се развали ключа следователно днеска олекнах с 120 лева за чисто нов щот втори нямах и от стария ми остана само чипа и заготовката но бая изчетох и гледах и ми стана ясно че трябва да се ходи при хора в час иначе лошо ето ви едно линкче да прочетете малко
Moмци на мен вчера ми се развали ключа следователно днеска олекнах с 120 лева за чисто нов щот втори нямах и от стария ми остана само чипа и заготовката но бая изчетох и гледах и ми стана ясно че трябва да се ходи при хора в час иначе лошо ето ви едно линкче да прочетете малко
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 190 госта