Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 29 ное 2008 5:54
- Автомобил: golf 3
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Бургас
Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина
Колеги едно парламентарно питане за регулатора на налягане.Ако е повреден може ли да се повиши разхода на гориво и съответно изгорелите газове да не са в норма?ДВГ е АЕК 1.6
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Регулатор на налягянето на бензина
би трябвало ламбда сондата да корегира времето на отваряне на дюзите,т.е. да оптимизира гориво-въздушната смес
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бен
Абсолютно ! При мене го повиши. Време за отваряне на дюзите ми беше 3 милисекунди, защото не можеше да впръсква добре. Разхода не беше така както при нормалното време за отваряне. Повиши се.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина
Как се сменя този регулатор? смисъл,знам как се демонтира по логически път, но трябва ли да се обезвъздуши рейката,защото била под нялагане, а винтила и не го виждам. (това ми го каза,човек реботещ в сервиз) колко е вярно не знам.
Смятам сутрин,когато е студена да му махна щифта и със леко въртеливи движения да го демонтирам,дали да му взема ремонтен комплек или направо нов, как смятате?
Смятам сутрин,когато е студена да му махна щифта и със леко въртеливи движения да го демонтирам,дали да му взема ремонтен комплек или направо нов, как смятате?
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина
От сервизното на друга кола бях чел, че препоръчват докато работи двигателят да се извади буксата към бензиновата помпа. Така двигателят след няколко секунди от липса на налягане в бензиновата рейка сам ще угасне, а после като тръгнеш да я разглобяваш, няма всичко наоколо да се опръска с бензин под налягане. (пак ще изтече някакъв бензин де)
На въпросната кола и аз свалях разни дюзи, регулатори и т.н. -- установих, че е добре силиконовите им О-пръстени да се намокрят с бензин отвън, а после с леки движения да се разклащат, докато се отлепят - иначе са залепнали и при по-рязко дърпане може да се скъсат.
На въпросната кола и аз свалях разни дюзи, регулатори и т.н. -- установих, че е добре силиконовите им О-пръстени да се намокрят с бензин отвън, а после с леки движения да се разклащат, докато се отлепят - иначе са залепнали и при по-рязко дърпане може да се скъсат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта