Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
yani13
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 29 ное 2008 5:54
Автомобил: golf 3
Двигател: AEK 1995
Местоположение: Бургас

Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина

Мнениеот yani13 » Нед 09 мар 2014 9:55


Колеги едно парламентарно питане за регулатора на налягане.Ако е повреден може ли да се повиши разхода на гориво и съответно изгорелите газове да не са в норма?ДВГ е АЕК 1.6




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Регулатор на налягянето на бензина

Мнениеот moimoimoi » Нед 09 мар 2014 11:30


би трябвало ламбда сондата да корегира времето на отваряне на дюзите,т.е. да оптимизира гориво-въздушната смес


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бен

Мнениеот javor_bg » Пон 10 мар 2014 14:02


Абсолютно ! При мене го повиши. Време за отваряне на дюзите ми беше 3 милисекунди, защото не можеше да впръсква добре. Разхода не беше така както при нормалното време за отваряне. Повиши се.


dimitar.dimitrov
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
Автомобил: Golf 3 AFT
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина

Мнениеот dimitar.dimitrov » Нед 23 апр 2017 8:48


Как се сменя този регулатор? смисъл,знам как се демонтира по логически път, но трябва ли да се обезвъздуши рейката,защото била под нялагане, а винтила и не го виждам. (това ми го каза,човек реботещ в сервиз) колко е вярно не знам.
Смятам сутрин,когато е студена да му махна щифта и със леко въртеливи движения да го демонтирам,дали да му взема ремонтен комплек или направо нов, как смятате?


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 3 1.6 101 к.с. АЕК - Регулатор на налягянето на бензина

Мнениеот dreadx » Нед 23 апр 2017 12:03


От сервизното на друга кола бях чел, че препоръчват докато работи двигателят да се извади буксата към бензиновата помпа. Така двигателят след няколко секунди от липса на налягане в бензиновата рейка сам ще угасне, а после като тръгнеш да я разглобяваш, няма всичко наоколо да се опръска с бензин под налягане. (пак ще изтече някакъв бензин де)

На въпросната кола и аз свалях разни дюзи, регулатори и т.н. -- установих, че е добре силиконовите им О-пръстени да се намокрят с бензин отвън, а после с леки движения да се разклащат, докато се отлепят - иначе са залепнали и при по-рязко дърпане може да се скъсат.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта