Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
Здравейте колеги, искам да попитам някой знае ли как да си реша проблема, ще бъда много благодарен. Та преди 2 дена имах проблем с едно маркуче което влиза във всмукателната тръба след филтъра, и та свалих го аз да си го оправя, но междуверменно реших да почистя дросел клапата щото беше леко зацапана, избърсах я с един парцал и толкова, след като сгобих всичко запалих и като подам газ над 2 000 оборота и пусна газта на оборотите падат до 2000 - 1900 и има едно леко подаване на газ (което аз не правя) и пак си падат надолу... подаваш газ, пускаш за да паднат оборотите и като стигнат 2000-1900 има леко подаване на газ от самосебеси и пак падат надолу и на място и в движение е така... и ми се струва (но не съм сигурен) че държи по високи обороти на място. Та някой знае ли от какво може да е това ? Колата е 98 година 2.3 V5 150 коня на бензин без газ.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Голф 4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
Колега като чисти дросела го сваля нали, ако да трябва да го адаптираш и ще се опроправят оборотите.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
не не съм го свалял просто като беше изкарана гуфрираната всмукателна тръба и той се вижда дросела и така го почистих без да изкарвам нищо... а как става това с адаптирането ? все пак да пробвам
- Хирурга
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 22 ное 2014 23:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQP v6 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
Покарай си колата повече и ще се адаптира сам Ако ли не трябва да търсиш някой със Вагком да ти го адаптира
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
От дросела е колега. При мен си подаваше сама газ, когато бях сменил екуто, което беше за друг дросел. Най добре да го свалиш и почистиш под пеперудата, там се събира целият нагар. Готино става с четка за зъби и някакъв препарат, карб клийнър примерно.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
ясно, благодаря много колеги ще пробвам дали чистенето ще помогне, ако някой има други мнения нека сподели ще пробвам което се получи...
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 11 фев 2014 20:45
- Автомобил: Bora 4motion
- Двигател: AGZ 2.3 V5
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
Здравей, колега. Аз имам същия проблем с дросела при Бора 2.3 V5 AGZ, като майсторът го свали, разглоби го до основа и го почисти с контактен спрей. Поне на външен вид нямаше нищо нередно с дросела, сглобихме го и след това го адаптирахме. Проблемът с повишаването на оборотите се появи отново, като след седмица отидох на друго място за адаптация и пак без успех. При мен проблемът е главно в това, че като карам колата по-дълго в градски условия и при по-натоварен трафик, оборотите на празен ход от 750-800 изведнъж се повишават на 1200, като стрелката не мърда от тия 1200 оборота, и от време на време играят, като стигат до 2000 и пак паднат до 1200. Доста майстори обиколих и ми казват да сменя дросела. Ще следя темата с интерес, за да разбера дали наистина трябва да сменям дросела и дано при теб нещата се оправят с чистене и адаптиране.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
и аз чакам за всякви мнения колега, за сега нямам време да го сваля и изчистя, но при първа възможност ще го направя
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
изчистих дросела колеги... пак същото нямаше промяна... но преди това запалих колата без всмукателната гуфрираната тръба и този проблем го нямаше... тоест не се махна на 100% проблема, но почти не се усешташе да има проблем... възможно ли е дебитомера да се ебава нещо ?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 11 фев 2014 20:45
- Автомобил: Bora 4motion
- Двигател: AGZ 2.3 V5
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
Правил ли си диагностика на колата? Защото аз имам грешки на "Throttle position sensor" на дросела, но не помня кода на грешката, а самата грешка се появява, когато на празен ход мотора заработи на по-високи обороти от обичайното. Ако работи на 700-800 оборота грешката не се показва по време на диагностиката. Общо взето майсторите ми казват да сменя дросела, като не е сигурно дали ще се оправи проблема..
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
е щом не е от дросела от кво да е ? кое причинява тази грешка ? иначе не съм я карал мойта на диагностика, но мисля скоро да отида и да видим кво ще стане...
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
колко оборта трябва държат 5-ците
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
Оборотите за AGZ са 700rpm (+/-50).
Свали акумулатора за 10-15мин, карай 50км.
Ако е дебитомер, ще ти даде грешка ;)
Като сваляте маркучите за водата да не сте намокрили нещо провери и виж дали всички букси/кабели са на място.
Свали акумулатора за 10-15мин, карай 50км.
Ако е дебитомер, ще ти даде грешка ;)
Като сваляте маркучите за водата да не сте намокрили нещо провери и виж дали всички букси/кабели са на място.
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
колега - кво направи тая кола с тоя темпомат незнам .
изведнъж почна да дига до 1000 оборота и стои заковано и темпомата не работи .
след рестарт на акумолатора всичко е ок или след регулиране на волана ..
защото вчера бях на авто мивка и волана го дадох в наи долно положение .
незнам аномалиии
изведнъж почна да дига до 1000 оборота и стои заковано и темпомата не работи .
след рестарт на акумолатора всичко е ок или след регулиране на волана ..
защото вчера бях на авто мивка и волана го дадох в наи долно положение .
незнам аномалиии
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150 Проблем с падането на оборотите
След като разкачи акумулатора оправи ли се ?
До колкото знам няма никакви датчици за положението на волана, говоря за "регулирането"
До колкото знам няма никакви датчици за положението на волана, говоря за "регулирането"
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tdi fen и 257 госта