Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 8:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Колеги, напоследък имам проблем с бобината на Голфетката, Голф 3-1997г. 1.6AFT. мотор, 101к. с. пълна инжекция, преди три години си монтирах газова, за инжекцион, с Фобос компютър, та от тогава вече слагам трета запалителна бобина, редно ли е това, направи ми впечатление, бобината много грее, печка.... та помагайте
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с бобината
Каква бобина купуваш? Бобината ли гори, или комутатора?
Моята бобина е преместена до акумулатора, там температурата е доста по-ниска от оригиналното място.
Моята бобина е преместена до акумулатора, там температурата е доста по-ниска от оригиналното място.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 8:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с бобината
комутатора изгаря,според мен точно там пече,последно купих италианска 75 лв.,изкара точно една година!
Оригинална на Фолксваген в М Комплект 33-струва 140лв.,ама и тя колко ли ще изкара,като знам че най-старата ми беше оригинална и изкара около две години след монтажа на газовата!
Оригинална на Фолксваген в М Комплект 33-струва 140лв.,ама и тя колко ли ще изкара,като знам че най-старата ми беше оригинална и изкара около две години след монтажа на газовата!
Последна промяна от Naydenov56 на Съб 15 авг 2015 17:11, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 8:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с бобината
Днес с триста мъки на новата и монтирах радиатор,с термопаста,както си му е редът,ама вече ме е страх да тръгна на път без резервна!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с бобината
Бобината/комутаторът се повреждат най-често от лоши кабели и свещи.
Докато не смених едновременно и кабели и свещи на същия двигател, сменях бобини през около година.
А проблемът бил в единия от кабелите (прекъсващ/прекъснат).
EDIT: В допълнение: аз си купих комплект кабели Beru,като преди това пробвах да сменям кабел по кабел на Bosch.
Beru ми се сториха като нелош вариант качество/цена.
В същото време минах и на свещи от същата марка, не помня модел, но са с 5 електрода (един централен и 4 около него), карам на газ, изкараха 30 хил.км преди да ги сменя със същите. Разбира се електродите бяха захабени, но факта, че изкараха и този пробег ме прави доволен.
Докато не смених едновременно и кабели и свещи на същия двигател, сменях бобини през около година.
А проблемът бил в единия от кабелите (прекъсващ/прекъснат).
EDIT: В допълнение: аз си купих комплект кабели Beru,като преди това пробвах да сменям кабел по кабел на Bosch.
Beru ми се сториха като нелош вариант качество/цена.
В същото време минах и на свещи от същата марка, не помня модел, но са с 5 електрода (един централен и 4 около него), карам на газ, изкараха 30 хил.км преди да ги сменя със същите. Разбира се електродите бяха захабени, но факта, че изкараха и този пробег ме прави доволен.
Последна промяна от andro_ на Нед 16 авг 2015 15:51, променено общо 1 път.
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с бобината
andro_ написа:Бобината/комутаторът се повреждат най-често от лоши кабели и свещи.
Докато не смених едновременно и кабели и свещи на същия двигател, сменях бобини през около година.
А проблемът бил в единия от кабелите (прекъсващ/прекъснат).
Абсолютно същата ситуация, докато не смених кабелите на по стария модел двигател AEK(1.6).
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 8:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Мдааа, свещи намерих лесно NJK с три странични електрода-11лв. бройката,ама с кабелите ударих на камък,Теслата имат много дълги кабели към свещите ,да се чуди човек къде да ги навре,при мен от делкото до първи цилиндър-10см.,към втори 25см.,а при Тесла кабелите всичките са поне по 40см.!!!Поръчах Магнет Марели и какво се оказа ,и при тях кабелите от делкото към свещите еднакви,а на всичкото отгоре този от бобината към делкото по-къс с 15см.!Продавача в М комплект 33,казва:Само тези на Беру изглеждат като твоите,ама 130лв.!!!Баси....кви са тия авточасти!И сега какво,чудя се от къде да намеря още 90лв.,а за други марки въобще не знам,кои да търся,а утре съм при майстор,егати и работата!!!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Хайде още малко преправка на AFT-то.
Освен смяна на мястото на бобината, сложих по-дълги кабели, за да не минават под смукателния колектор и съответно да не се изпичат много.
Освен смяна на мястото на бобината, сложих по-дълги кабели, за да не минават под смукателния колектор и съответно да не се изпичат много.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
От 3 години карам с кабелите на Тесла, тия дългите. С малко подреждане става работата, не е толкова страшно.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Не е от газовата. От 6 години съм с такава на AFT-то и няма такъв проблем.Търси друго колега
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 15:12
- Автомобил: Passat B8 TDI
- Двигател: DFG 2018
- Местоположение: Стара Загора / София
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Naydenov56 написа:Мдааа, свещи намерих лесно NJK с три странични електрода-11лв. бройката,ама с кабелите ударих на камък,Теслата имат много дълги кабели към свещите ,да се чуди човек къде да ги навре,при мен от делкото до първи цилиндър-10см.,към втори 25см.,а при Тесла кабелите всичките са поне по 40см.!!!Поръчах Магнет Марели и какво се оказа ,и при тях кабелите от делкото към свещите еднакви,а на всичкото отгоре този от бобината към делкото по-къс с 15см.!Продавача в М комплект 33,казва:Само тези на Беру изглеждат като твоите,ама 130лв.!!!Баси....кви са тия авточасти!И сега какво,чудя се от къде да намеря още 90лв.,а за други марки въобще не знам,кои да търся,а утре съм при майстор,егати и работата!!!
колега реши ли се проблемът при теб?
каква марка кабели сложи и всичките ли ги смени?
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Четвърта година карам с кабели и бубина BBT,и не са скъпи.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: V.TARNOVO
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Както казаха и колегите преди мен на AFT и AEK често плющят бобини заради износени свещи.А те най вече са толкова износени поради трудната им смяна заради металния колектор над тях и нуждата от неговия демонтаж за смяната особено на 2 и 3 свещ. Сменяй ги слагай новите и смятам няма да имаш проблем.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Колекторът не се сваля за смяна на свещите.
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 15:12
- Автомобил: Passat B8 TDI
- Двигател: DFG 2018
- Местоположение: Стара Загора / София
Re: Голф 3 1.6 aft 97г. Проблем с бобината
Бобина или кабели?
https://www.youtube.com/watch?v=iQoc0AWt3k0
Между 1000 и 2000 оборота при един и същ натиск на педала на газта, оборотите играят.
Над 2000 си стоят на едно положение.
Отделно че ако е валяло през седмицата и не е карана, докато не загрее, гасне в движение, патка (на метан е), трудно пали.
https://www.youtube.com/watch?v=iQoc0AWt3k0
Между 1000 и 2000 оборота при един и същ натиск на педала на газта, оборотите играят.
Над 2000 си стоят на едно положение.
Отделно че ако е валяло през седмицата и не е карана, докато не загрее, гасне в движение, патка (на метан е), трудно пали.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 219 госта