Дилема с голф 4 1.8
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Дилема с голф 4 1.8
Така колата е голф 4 1.8 20в 125коня.Върви си много добре,не пипа маслото антифриза доливам 50-60 грама на около 2-3000 км.Разхода му е добър около 9-10 градско.До тук добре но идва момента който ме притеснява а той е че като го оставя на нанадолно колата започва да прескача????? байрчето не е голямо но го прави и това ме притеснява.нормално е да прескочи 1-2 пъти и да спре но моята место да спре набира дали е възможно да е от малка компресия или?
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Дилема с голф 4 1.8
На коя предавка оставаш колата? Ако е на 1-ва, е нормално леко да прескочи, но не и да лашка и да мърда все едно ще тръгне. Това без ръчна ли го прави или с ръчна?
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Дилема с голф 4 1.8
на 1ва скорост без ръчна то лашкането ок но в случея на е само лашкане а започва да прескача и набира
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Дилема с голф 4 1.8
Щом набира, иди да мерят компресията. Може да се окаже, че има проблем.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Дилема с голф 4 1.8
Компресията няма никаква връзка с това дали ще задържи на наклон или ще тръгне надолу. Колата се задържа от триенето в двигателя.
На всички паркирани преди повече от минута коли, налягането в цилиндрите е равно на атмосферното, без значение колко им е компресията.
На всички паркирани преди повече от минута коли, налягането в цилиндрите е равно на атмосферното, без значение колко им е компресията.
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Дилема с голф 4 1.8
какво имаш в предвид?коя е причината според теб?
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Дилема с голф 4 1.8
Имам предвид точно това, което съм написал. Кое не разбра от предния ми пост?
Още веднъж - Компресията няма никаква връзка с това, че колата ти тръгва под наклон. Вероятно друга такава кола също ще тръгне надолу.
Още веднъж - Компресията няма никаква връзка с това, че колата ти тръгва под наклон. Вероятно друга такава кола също ще тръгне надолу.
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Дилема с голф 4 1.8
Добре не ми стана едно ясно кое точно задържа колата и какви са признаците на автомобил без компресия
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Дилема с голф 4 1.8
ktamen написа:Компресията няма никаква връзка с това дали ще задържи на наклон или ще тръгне надолу. Колата се задържа от триенето в двигателя.
На всички паркирани преди повече от минута коли, налягането в цилиндрите е равно на атмосферното, без значение колко им е компресията.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 02 фев 2016 8:37
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дилема с голф 4 1.8
Kолега,най-добре ще е да замериш компресията на цилиндрите.....
Sent from my Lenovo A606 using Tapatalk
Моля, спрете си подписа от браузъра на телефона
mod.edit radotom
Sent from my Lenovo A606 using Tapatalk
Моля, спрете си подписа от браузъра на телефона
mod.edit radotom
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Дилема с голф 4 1.8
Купих си компресомер и сега съм почти готов за измерване но като напиша 1.8 AGN ми излизат различни данни за компресията на места чета че фабрично е 8 на други 10.3 а на трети 15bar.Та някой знае ли колко е фабричната компресия и колко е задоволителната?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дилема с голф 4 1.8
7.5-14 според аутодата.
10,3 е степента на сгъстяване, което е по-различно - то е конструктивно заложен параметър.
10,3 е степента на сгъстяване, което е по-различно - то е конструктивно заложен параметър.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: villystyle и 192 госта