Дилема с голф 4 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот golfmaniak666 » Чет 04 фев 2016 19:48


Така колата е голф 4 1.8 20в 125коня.Върви си много добре,не пипа маслото антифриза доливам 50-60 грама на около 2-3000 км.Разхода му е добър около 9-10 градско.До тук добре но идва момента който ме притеснява а той е че като го оставя на нанадолно колата започва да прескача????? :scare3 байрчето не е голямо но го прави и това ме притеснява.нормално е да прескочи 1-2 пъти и да спре но моята место да спре набира :scare3 дали е възможно да е от малка компресия или?




Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот IceHeart » Чет 04 фев 2016 19:53


На коя предавка оставаш колата? Ако е на 1-ва, е нормално леко да прескочи, но не и да лашка и да мърда все едно ще тръгне. Това без ръчна ли го прави или с ръчна?


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот golfmaniak666 » Чет 04 фев 2016 19:57


на 1ва скорост без ръчна то лашкането ок но в случея на е само лашкане а започва да прескача и набира :bishop


Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот IceHeart » Чет 04 фев 2016 20:01


Щом набира, иди да мерят компресията. Може да се окаже, че има проблем.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот ktamen » Чет 04 фев 2016 21:04


Компресията няма никаква връзка с това дали ще задържи на наклон или ще тръгне надолу. Колата се задържа от триенето в двигателя.
На всички паркирани преди повече от минута коли, налягането в цилиндрите е равно на атмосферното, без значение колко им е компресията.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот golfmaniak666 » Чет 04 фев 2016 21:36


какво имаш в предвид?коя е причината според теб?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот ktamen » Чет 04 фев 2016 21:38


Имам предвид точно това, което съм написал. Кое не разбра от предния ми пост?
Още веднъж - Компресията няма никаква връзка с това, че колата ти тръгва под наклон. Вероятно друга такава кола също ще тръгне надолу.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот golfmaniak666 » Чет 04 фев 2016 22:38


Добре не ми стана едно ясно кое точно задържа колата и какви са признаците на автомобил без компресия


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот ktamen » Пет 05 фев 2016 2:09


ktamen написа:Компресията няма никаква връзка с това дали ще задържи на наклон или ще тръгне надолу. Колата се задържа от триенето в двигателя.
На всички паркирани преди повече от минута коли, налягането в цилиндрите е равно на атмосферното, без значение колко им е компресията.


dobri_todorov
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 02 фев 2016 8:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот dobri_todorov » Пет 05 фев 2016 14:33


Kолега,най-добре ще е да замериш компресията на цилиндрите.....

Sent from my Lenovo A606 using Tapatalk







Моля, спрете си подписа от браузъра на телефона
mod.edit radotom


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот golfmaniak666 » Съб 06 фев 2016 19:42


Купих си компресомер и сега съм почти готов за измерване но като напиша 1.8 AGN ми излизат различни данни за компресията на места чета че фабрично е 8 на други 10.3 а на трети 15bar.Та някой знае ли колко е фабричната компресия и колко е задоволителната?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дилема с голф 4 1.8

Мнениеот stefan4o » Съб 06 фев 2016 19:49


7.5-14 според аутодата.
10,3 е степента на сгъстяване, което е по-различно - то е конструктивно заложен параметър.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: villystyle и 192 госта