Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот GolfHighL » Сря 07 сеп 2016 22:51


Аз свещи смених един, пак бяха използвани, но ако беше проблема от свещите или щеше да се влоши или подобри, а то нищо не стана. Както си беше с моите свещи така и с другите. А тези вакуми, от тях защо да прекъсва така ? Те нищо съществено не регулират та да прекъсва, пък и си пали без проблем и си държи оборотите без проблем. Не знам вече кво да правя :banghead . Нищо не излиза с ВАГ КОМ.




don4o.ood
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 7:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот don4o.ood » Чет 22 сеп 2016 19:16


За колегата GolfHighL аз имах същият проблем преди 5 години угасих и при палене запали странно няма мощност и прекъсва - при палене се счупва оптегач на верига които е механичен с хидравлично донатягане и беше прескочил зъб не знам обаче на коя верига мисля че горната защото разп валове имат засечки и единия бе мръднал маистора го намести и сменихме обтегача и гас с този проблем колата се прибра от триград до пловдив без последствия след това сменях и вериги пълен комплект и това е ако имаш въпроси пиши ми или ако решиш 0888038236 Георги


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот M3ntata » Чет 22 сеп 2016 19:52


Ако е от това то може да се разбере лесно и евтино 1-2 часа работа, без голямо "разглобяване". Виждал съм (по форумите) счупени банани на VR мотори и да ти кажа е възможно, че май доста неща е прегледал колегата и тъй като от никъде не излиза нищо... Не остава друго, но нека си оправи кабела за темп. датчика за въздуха че му е забил на -50С :mhihi


Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот GolfHighL » Чет 22 сеп 2016 22:06


Ами тя моята загуба на мощност няма. Гледахме и дали е избягала центровката с VAG COM уж показва нормални стойности. Чакам да се оправи малко времето и на мен малко повечко време да ми остане та да почна да разглабям и да намеря къде е проблема по кабела на тоя датчик.


Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот GolfHighL » Вто 27 сеп 2016 16:38


Здравейте отново колеги, както бях писал, намерих време. Разглобих я. Проблема се оказа прекъснат кабел. И по-точно кабелчето което е розово със зелено, другото(кафяво със синьо) си беше здраво. Та нещото което направих бе да срежа прекъснатия кабел и да пусна нов от пиновете за компютъра до самия датчик. Сега всичко си е наред(така мисля). Не съм проверявал за грешки. Преди това не ми показваше температурата на външния въздух, сега като пуснах новия кабел започна да си показва. А и колата стана маааалко по-мощна и отзад не мирише толкова на суров бензин. Но най-важния проблем :mhihi който мислех, че ще изчезне си остана, ПРЕКЪСВАНЕТО :banghead :censored2 . Сега най-вероятно ще търся нова бобина.
IMG_20160925_174831.jpg

IMG_20160925_174850.jpg

IMG_20160925_174930.jpg


Потребителски аватар
Adolf
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 18:32
Автомобил: Bora V5
Двигател: AGZ
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот Adolf » Пет 21 окт 2016 10:41


GolfHighL написа:Здравейте отново колеги, както бях писал, намерих време. Разглобих я. Проблема се оказа прекъснат кабел. И по-точно кабелчето което е розово със зелено, другото(кафяво със синьо) си беше здраво. Та нещото което направих бе да срежа прекъснатия кабел и да пусна нов от пиновете за компютъра до самия датчик. Сега всичко си е наред(така мисля). Не съм проверявал за грешки. Преди това не ми показваше температурата на външния въздух, сега като пуснах новия кабел започна да си показва. А и колата стана маааалко по-мощна и отзад не мирише толкова на суров бензин. Но най-важния проблем :mhihi който мислех, че ще изчезне си остана, ПРЕКЪСВАНЕТО :banghead :censored2 . Сега най-вероятно ще търся нова бобина.
IMG_20160925_174831.jpg

IMG_20160925_174850.jpg

IMG_20160925_174930.jpg

Колега от снимките виждам, че си с оригиналните кабели, а единият е вързан с изолирбанд. Да не би кабелите да ти създават проблем. Искай от някой колега около теб да си смените кабелите - операция за 20тина минути да си сигурен че не е от тях.


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот ivel » Нед 23 окт 2016 6:22


за съжаление това са едни от най-лошите мотори на фолксваген.по темата-имаш пробив на някоя от бобините ,внимавай защото има вероятност да изпаткаш комутатора.относно бобината мисля ,че беше цифра,както и всичко по тези мотори.иначе тези бобини може да се заместят с такива от друга кола,комутатора ако има изгорял канал също може да се добави друг 4 канален,като се използва само 1 канал(това от човек който знае за какво става дума и задължително да има осцилоскоп).накрая за финал -ако някой е сменял сегменти знае колко гадно е измислен този мотор и каква скоба трябва.


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот M3ntata » Нед 23 окт 2016 20:34


ivel написа:за съжаление това са едни от най-лошите мотори на фолксваген.по темата-имаш пробив на някоя от бобините ,внимавай защото има вероятност да изпаткаш комутатора.относно бобината мисля ,че беше цифра,както и всичко по тези мотори.иначе тези бобини може да се заместят с такива от друга кола,комутатора ако има изгорял канал също може да се добави друг 4 канален,като се използва само 1 канал(това от човек който знае за какво става дума и задължително да има осцилоскоп).накрая за финал -ако някой е сменял сегменти знае колко гадно е измислен този мотор и каква скоба трябва.


От къде разбра, че са от най лошите мотори, кажи нещо което е от значение... Кое по точно е цифра на тези мотори в сравнение с 1.8T, 2.0 и TDI-та ? Я сподели за тази скоба кое му е специфичното, че те притеснява (да не е еднократна и да сменяш сегменти всеки месец)


Потребителски аватар
Adolf
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 18:32
Автомобил: Bora V5
Двигател: AGZ
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот Adolf » Пон 24 окт 2016 16:34


M3ntata написа:
ivel написа:за съжаление това са едни от най-лошите мотори на фолксваген.по темата-имаш пробив на някоя от бобините ,внимавай защото има вероятност да изпаткаш комутатора.относно бобината мисля ,че беше цифра,както и всичко по тези мотори.иначе тези бобини може да се заместят с такива от друга кола,комутатора ако има изгорял канал също може да се добави друг 4 канален,като се използва само 1 канал(това от човек който знае за какво става дума и задължително да има осцилоскоп).накрая за финал -ако някой е сменял сегменти знае колко гадно е измислен този мотор и каква скоба трябва.


От къде разбра, че са от най лошите мотори, кажи нещо което е от значение... Кое по точно е цифра на тези мотори в сравнение с 1.8T, 2.0 и TDI-та ? Я сподели за тази скоба кое му е специфичното, че те притеснява (да не е еднократна и да сменяш сегменти всеки месец)



Таке е. Единственото което е скъпо на този двигател са именно бобините и комутатора(Общо май правят по-малко от едно ново турбо ми се струва). Сегментите се слагат "специфично", така е, но както колегата каза не се сменят всеки ден, а и смяната е напълно възможна с обикновена скоба за сегменти.


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот ivel » Вто 25 окт 2016 19:56


не бях влизал скоро и сега гледам коментари и чудо.значи малко ли е ,че бобината и комутатора струват колкото половината кола.колко струва и лесна ли е смяната на ангренаж,точно затова говорим-несполучлив,а именно като инженерен замисъл.виждал съм такъв на 250к,каран и обслужван с хубаво масло,последните 70к с газов инжекцион брц,двигателя чист отвътре, като нов ,ама всичко друго е леш.разбити водачи на изпускателни клапани,клапаните леш,ключа на сегментите-1,5мм,втори цилиндър с износване7 стотни,абе батак.иначе за сегментите-не е специфично слагането,а е специфично как са измислени-влизат под ъгъл в цилиндъра,съответно е нужно преправяне на скобата за да стои под ъгъл,има си заигравка.не на последно място много не изчислен двигател.поздрави на всички и дано никой не се е рзасърдил от коментара за собствения му автомобил


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот M3ntata » Вто 25 окт 2016 20:43


Айде щом се почна да се изясни работата, за да не се бъркат работите, няма да повдигам допълнителни въпроси просто ще отговоря кратко и ясно на твоите "въпроси"

Казваш: Ще изброя само въпросните двигатели защото според мен са най добрите за голф 4, разбира се не трябва да изключваме 2.8 и 3.2, но те не могат да се сравняват с долу изброените.

Бобина: 2.3 AGZ (350лв) ; 1.8Т (4x85лв) ; 1.8AGN (180лв)
Комутатор: 2.3 AGZ (400лв) ; 1.8Т (220лв) ; 1.8 AGN (130лв)
Ангренаж: 2.3 AGZ (330лв пълен комплект) ; 1.8T (200лв+верига и обтегач на валовете 300лв ако се наложи) ; 1.8 AGN (тук цените са същите)
Смяната на ангренажа верига качествено струва между 300-400лв за труд, колко струва за 1.8T 100лв? Една верига колко километра кара поне 2-3 пъти повече от колкото ремъка. За инженерната мисъл съм съгласен!
Чудно защо аз не съм виждал нито една тема където колата е на реални 250хил. км. и да има висок разход на масло или нещо подобно.
Лично аз не се засягам от това, тук имах тема за съветване, всеки ми говореше за 1.8T и 1.9TDI 90/110, не съм фен на дизела за това се ориентирах към бензина. Въпреки всички разправяни истории за VR моторите аз избрах такъв и не съжалявам. Темите за проблеми с 1.8T са много повече от колкото за 2.3 V5, вярно че са много по малко автомобилите с тези мотори в България, но като гледам проблемите са все едни и същи бобини, комутатор, верига.. Ако имаш късмет бобината се лепи (аз съм така и нямам грижи), комутатора се поправя, веригата се сменя. За колко години ще изминеш 200-300к км ?

Както и да е аз съм си доволен от избора и според обстоятелствата бих го препоръчал.

Поздрави.


Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот GolfHighL » Пет 28 окт 2016 22:15


Здравейте колеги, отдавна не бях влизал. Та така, колега Adolf кабелите са здрави пръскал съм ги с вода и нямат проблем, този изолирбанд който виждаш го сложих, защото жилото на газта се допираше там. А колега ivel да те попитам, тъй като бобината ми не хвърля тока от никъде възможно ли е да си хвърля тока някак си вътре между самите намотки ? Или някак си да дава "некачествен" ток ? А иначе за въпроса дали е сполучлив или не според мен зависи от този преди теб... а и за мен си ми идва по-добре, звука му е един път, здравината е като чук, пък и предпочитам да не мисля за турбо и клапани Н75 и пренадувания и т.н. :icon_lol


Потребителски аватар
Adolf
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 18:32
Автомобил: Bora V5
Двигател: AGZ
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот Adolf » Нед 30 окт 2016 21:45


Моят съвет е да смениш кабели и бобина :) в такъв случай с някого. Ако имаш път към София може да ти услужа.


Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее

Мнениеот GolfHighL » Нед 30 окт 2016 23:30


Благодаря, но за съжеление нямам път натам :rolleyes . Иначе ще видя да търся бобина... само силно се надявам да не е прескочила центрофката...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта