Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Аз свещи смених един, пак бяха използвани, но ако беше проблема от свещите или щеше да се влоши или подобри, а то нищо не стана. Както си беше с моите свещи така и с другите. А тези вакуми, от тях защо да прекъсва така ? Те нищо съществено не регулират та да прекъсва, пък и си пали без проблем и си държи оборотите без проблем. Не знам вече кво да правя . Нищо не излиза с ВАГ КОМ.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
За колегата GolfHighL аз имах същият проблем преди 5 години угасих и при палене запали странно няма мощност и прекъсва - при палене се счупва оптегач на верига които е механичен с хидравлично донатягане и беше прескочил зъб не знам обаче на коя верига мисля че горната защото разп валове имат засечки и единия бе мръднал маистора го намести и сменихме обтегача и гас с този проблем колата се прибра от триград до пловдив без последствия след това сменях и вериги пълен комплект и това е ако имаш въпроси пиши ми или ако решиш 0888038236 Георги
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Ако е от това то може да се разбере лесно и евтино 1-2 часа работа, без голямо "разглобяване". Виждал съм (по форумите) счупени банани на VR мотори и да ти кажа е възможно, че май доста неща е прегледал колегата и тъй като от никъде не излиза нищо... Не остава друго, но нека си оправи кабела за темп. датчика за въздуха че му е забил на -50С
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Ами тя моята загуба на мощност няма. Гледахме и дали е избягала центровката с VAG COM уж показва нормални стойности. Чакам да се оправи малко времето и на мен малко повечко време да ми остане та да почна да разглабям и да намеря къде е проблема по кабела на тоя датчик.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Здравейте отново колеги, както бях писал, намерих време. Разглобих я. Проблема се оказа прекъснат кабел. И по-точно кабелчето което е розово със зелено, другото(кафяво със синьо) си беше здраво. Та нещото което направих бе да срежа прекъснатия кабел и да пусна нов от пиновете за компютъра до самия датчик. Сега всичко си е наред(така мисля). Не съм проверявал за грешки. Преди това не ми показваше температурата на външния въздух, сега като пуснах новия кабел започна да си показва. А и колата стана маааалко по-мощна и отзад не мирише толкова на суров бензин. Но най-важния проблем който мислех, че ще изчезне си остана, ПРЕКЪСВАНЕТО . Сега най-вероятно ще търся нова бобина.
- Adolf
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 18:32
- Автомобил: Bora V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
GolfHighL написа:Здравейте отново колеги, както бях писал, намерих време. Разглобих я. Проблема се оказа прекъснат кабел. И по-точно кабелчето което е розово със зелено, другото(кафяво със синьо) си беше здраво. Та нещото което направих бе да срежа прекъснатия кабел и да пусна нов от пиновете за компютъра до самия датчик. Сега всичко си е наред(така мисля). Не съм проверявал за грешки. Преди това не ми показваше температурата на външния въздух, сега като пуснах новия кабел започна да си показва. А и колата стана маааалко по-мощна и отзад не мирише толкова на суров бензин. Но най-важния проблем който мислех, че ще изчезне си остана, ПРЕКЪСВАНЕТО . Сега най-вероятно ще търся нова бобина.
Колега от снимките виждам, че си с оригиналните кабели, а единият е вързан с изолирбанд. Да не би кабелите да ти създават проблем. Искай от някой колега около теб да си смените кабелите - операция за 20тина минути да си сигурен че не е от тях.
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
за съжаление това са едни от най-лошите мотори на фолксваген.по темата-имаш пробив на някоя от бобините ,внимавай защото има вероятност да изпаткаш комутатора.относно бобината мисля ,че беше цифра,както и всичко по тези мотори.иначе тези бобини може да се заместят с такива от друга кола,комутатора ако има изгорял канал също може да се добави друг 4 канален,като се използва само 1 канал(това от човек който знае за какво става дума и задължително да има осцилоскоп).накрая за финал -ако някой е сменял сегменти знае колко гадно е измислен този мотор и каква скоба трябва.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
ivel написа:за съжаление това са едни от най-лошите мотори на фолксваген.по темата-имаш пробив на някоя от бобините ,внимавай защото има вероятност да изпаткаш комутатора.относно бобината мисля ,че беше цифра,както и всичко по тези мотори.иначе тези бобини може да се заместят с такива от друга кола,комутатора ако има изгорял канал също може да се добави друг 4 канален,като се използва само 1 канал(това от човек който знае за какво става дума и задължително да има осцилоскоп).накрая за финал -ако някой е сменял сегменти знае колко гадно е измислен този мотор и каква скоба трябва.
От къде разбра, че са от най лошите мотори, кажи нещо което е от значение... Кое по точно е цифра на тези мотори в сравнение с 1.8T, 2.0 и TDI-та ? Я сподели за тази скоба кое му е специфичното, че те притеснява (да не е еднократна и да сменяш сегменти всеки месец)
- Adolf
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 18:32
- Автомобил: Bora V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
M3ntata написа:ivel написа:за съжаление това са едни от най-лошите мотори на фолксваген.по темата-имаш пробив на някоя от бобините ,внимавай защото има вероятност да изпаткаш комутатора.относно бобината мисля ,че беше цифра,както и всичко по тези мотори.иначе тези бобини може да се заместят с такива от друга кола,комутатора ако има изгорял канал също може да се добави друг 4 канален,като се използва само 1 канал(това от човек който знае за какво става дума и задължително да има осцилоскоп).накрая за финал -ако някой е сменял сегменти знае колко гадно е измислен този мотор и каква скоба трябва.
От къде разбра, че са от най лошите мотори, кажи нещо което е от значение... Кое по точно е цифра на тези мотори в сравнение с 1.8T, 2.0 и TDI-та ? Я сподели за тази скоба кое му е специфичното, че те притеснява (да не е еднократна и да сменяш сегменти всеки месец)
Таке е. Единственото което е скъпо на този двигател са именно бобините и комутатора(Общо май правят по-малко от едно ново турбо ми се струва). Сегментите се слагат "специфично", така е, но както колегата каза не се сменят всеки ден, а и смяната е напълно възможна с обикновена скоба за сегменти.
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
не бях влизал скоро и сега гледам коментари и чудо.значи малко ли е ,че бобината и комутатора струват колкото половината кола.колко струва и лесна ли е смяната на ангренаж,точно затова говорим-несполучлив,а именно като инженерен замисъл.виждал съм такъв на 250к,каран и обслужван с хубаво масло,последните 70к с газов инжекцион брц,двигателя чист отвътре, като нов ,ама всичко друго е леш.разбити водачи на изпускателни клапани,клапаните леш,ключа на сегментите-1,5мм,втори цилиндър с износване7 стотни,абе батак.иначе за сегментите-не е специфично слагането,а е специфично как са измислени-влизат под ъгъл в цилиндъра,съответно е нужно преправяне на скобата за да стои под ъгъл,има си заигравка.не на последно място много не изчислен двигател.поздрави на всички и дано никой не се е рзасърдил от коментара за собствения му автомобил
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Айде щом се почна да се изясни работата, за да не се бъркат работите, няма да повдигам допълнителни въпроси просто ще отговоря кратко и ясно на твоите "въпроси"
Казваш: Ще изброя само въпросните двигатели защото според мен са най добрите за голф 4, разбира се не трябва да изключваме 2.8 и 3.2, но те не могат да се сравняват с долу изброените.
Бобина: 2.3 AGZ (350лв) ; 1.8Т (4x85лв) ; 1.8AGN (180лв)
Комутатор: 2.3 AGZ (400лв) ; 1.8Т (220лв) ; 1.8 AGN (130лв)
Ангренаж: 2.3 AGZ (330лв пълен комплект) ; 1.8T (200лв+верига и обтегач на валовете 300лв ако се наложи) ; 1.8 AGN (тук цените са същите)
Смяната на ангренажа верига качествено струва между 300-400лв за труд, колко струва за 1.8T 100лв? Една верига колко километра кара поне 2-3 пъти повече от колкото ремъка. За инженерната мисъл съм съгласен!
Чудно защо аз не съм виждал нито една тема където колата е на реални 250хил. км. и да има висок разход на масло или нещо подобно.
Лично аз не се засягам от това, тук имах тема за съветване, всеки ми говореше за 1.8T и 1.9TDI 90/110, не съм фен на дизела за това се ориентирах към бензина. Въпреки всички разправяни истории за VR моторите аз избрах такъв и не съжалявам. Темите за проблеми с 1.8T са много повече от колкото за 2.3 V5, вярно че са много по малко автомобилите с тези мотори в България, но като гледам проблемите са все едни и същи бобини, комутатор, верига.. Ако имаш късмет бобината се лепи (аз съм така и нямам грижи), комутатора се поправя, веригата се сменя. За колко години ще изминеш 200-300к км ?
Както и да е аз съм си доволен от избора и според обстоятелствата бих го препоръчал.
Поздрави.
Казваш: Ще изброя само въпросните двигатели защото според мен са най добрите за голф 4, разбира се не трябва да изключваме 2.8 и 3.2, но те не могат да се сравняват с долу изброените.
Бобина: 2.3 AGZ (350лв) ; 1.8Т (4x85лв) ; 1.8AGN (180лв)
Комутатор: 2.3 AGZ (400лв) ; 1.8Т (220лв) ; 1.8 AGN (130лв)
Ангренаж: 2.3 AGZ (330лв пълен комплект) ; 1.8T (200лв+верига и обтегач на валовете 300лв ако се наложи) ; 1.8 AGN (тук цените са същите)
Смяната на ангренажа верига качествено струва между 300-400лв за труд, колко струва за 1.8T 100лв? Една верига колко километра кара поне 2-3 пъти повече от колкото ремъка. За инженерната мисъл съм съгласен!
Чудно защо аз не съм виждал нито една тема където колата е на реални 250хил. км. и да има висок разход на масло или нещо подобно.
Лично аз не се засягам от това, тук имах тема за съветване, всеки ми говореше за 1.8T и 1.9TDI 90/110, не съм фен на дизела за това се ориентирах към бензина. Въпреки всички разправяни истории за VR моторите аз избрах такъв и не съжалявам. Темите за проблеми с 1.8T са много повече от колкото за 2.3 V5, вярно че са много по малко автомобилите с тези мотори в България, но като гледам проблемите са все едни и същи бобини, комутатор, верига.. Ако имаш късмет бобината се лепи (аз съм така и нямам грижи), комутатора се поправя, веригата се сменя. За колко години ще изминеш 200-300к км ?
Както и да е аз съм си доволен от избора и според обстоятелствата бих го препоръчал.
Поздрави.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Здравейте колеги, отдавна не бях влизал. Та така, колега Adolf кабелите са здрави пръскал съм ги с вода и нямат проблем, този изолирбанд който виждаш го сложих, защото жилото на газта се допираше там. А колега ivel да те попитам, тъй като бобината ми не хвърля тока от никъде възможно ли е да си хвърля тока някак си вътре между самите намотки ? Или някак си да дава "некачествен" ток ? А иначе за въпроса дали е сполучлив или не според мен зависи от този преди теб... а и за мен си ми идва по-добре, звука му е един път, здравината е като чук, пък и предпочитам да не мисля за турбо и клапани Н75 и пренадувания и т.н.
- Adolf
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 18:32
- Автомобил: Bora V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Моят съвет е да смениш кабели и бобина :) в такъв случай с някого. Ако имаш път към София може да ти услужа.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Благодаря, но за съжеление нямам път натам . Иначе ще видя да търся бобина... само силно се надявам да не е прескочила центрофката...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта