Vw Bora 1999г. 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло "ОПРАВЕНА"
- borislav.lambrev
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 12 мар 2016 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
1л на 1000 км си е бая. Ако му гореше 1л на 10 000 добре ама...
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
Zdravko Zankov написа:Няма да помогне.
Колко км изминаваш годишно?
Ако минаваш около 10000км не пипай мотора.
Аз правих моя,но и км които изминавам са доста повече за една година.
от 10 000 до 13 000 км годишно
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
А защо премина на по-ниски от предписаните гуми?
195/65/65 195/50/15
Въпросът ми е от чисто любопитство.
195/65/65 195/50/15
Въпросът ми е от чисто любопитство.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
Нека да позная - щото ги е взел на далавера или за без пари
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
Zdravko Zankov написа:А защо премина на по-ниски от предписаните гуми?
195/65/65 195/50/15
Въпросът ми е от чисто любопитство.
Защото кажи речи ми подариха този размер нови зимни гуми.
НО вече ги продадох и карам със предписаните 195/65/15 летни, но пак ми се струва,че оборотите са много.
Днес направих проба със силно зацапани клапани за да тествам как работи Газта.
налях в няколко съда ,Газ за осветление , ацетон и кореселин и потавих по един клапан във всяка кутия и реазултата:
Ацетона даже не помътня, кореселина леко помътня, а газта направо стана черна за минута и ясно се виждащюше как се отлепват черни отлагания. Чудя се дали да не пробвам с бензин и нафта ?Търся най-ефикасния метод за разтваряне на масления нагар само за пробата
Последна промяна от oriks2 на Чет 05 май 2016 12:09, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
Добре, че не са ти подарили някои 13-цолови, че щеше да се вкараш във филма и спирачките да си сменяш
Най-добре пробвай с инструменти. Ако не знаеш как - закарай колата в сервиз и не си губи времето
oriks2 написа: Чудя се дали да не пробам с бензин и нафта ?
Най-добре пробвай с инструменти. Ако не знаеш как - закарай колата в сервиз и не си губи времето
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
колко да са оборотите на 5 та с 3000об мисля че е на около 110 км/ч
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
@ tdi fen днес ще проверя на 3000 об. колко км са на 5 -та.
@ stefan4o Разполагам със достатъчно знания и цял завод инструменти и приспособления и всякакви химии а и цялата нужна документация с техническите изисквания за ремонт на двигатя ;)
@ stefan4o Разполагам със достатъчно знания и цял завод инструменти и приспособления и всякакви химии а и цялата нужна документация с техническите изисквания за ремонт на двигатя ;)
Последна промяна от oriks2 на Чет 05 май 2016 12:19, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
tdi fen написа:колко да са оборотите на 5 та с 3000об мисля че е на около 110 км/ч
Толкова са.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
oriks2 написа:@ stefan4o Разполагам със достатъчно знания и цял завод инструменти и приспособления и всякакви химии а и цялата нужна документация с техническите изисквания за ремонт на двигатя ;)
Аз ако разполагах с изброените досега да съм я оправил. Щом си толко пекАн инженерин с толко много инструмент трябва да се справиш с ремонта, колата ти не е нещо особено. Даже ти се чудя как си хабиш времето с неща, дето около един процент успеваемост имат.
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
stefan4o написа:oriks2 написа:@ stefan4o Разполагам със достатъчно знания и цял завод инструменти и приспособления и всякакви химии а и цялата нужна документация с техническите изисквания за ремонт на двигатя ;)
Аз ако разполагах с изброените досега да съм я оправил. Щом си толко пекАн инженерин с толко много инструмент трябва да се справиш с ремонта, колата ти не е нещо особено. Даже ти се чудя как си хабиш времето с неща, дето около един процент успеваемост имат.
1.Точно сега нямам излишни 500-1000лв за качествен ремонт на колата (а имам и друга )
2. Нямам и толкова време (строя сега къща )
3.Немисля, че да развия свещите, да източа маслото и да налея дадена течност в цилиндрите ще си загубя много време. При положение,че имам и канал ...
4. А дали найстина процента на успеваемост е 1 % ?
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
Ти си знаеш сметката на финансите и времето. Ако сам си правиш ремонта и не слагаш нови бутала и/или да търсиш блок не мисля, че ще ти стъпи 500 лева, да не говорим пък за 1000. Като тестваш с газта пиши дали ти си в прогнозирания от мен един процент.
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
stefan4o написа:Ти си знаеш сметката на финансите и времето. Ако сам си правиш ремонта и не слагаш нови бутала и/или да търсиш блок не мисля, че ще ти стъпи 500 лева, да не говорим пък за 1000. Като тестваш с газта пиши дали ти си в прогнозирания от мен един процент.
Промих добре двигателя с газ-та 3 дни киснене,през час премърдване на двигателя чрез бутване на колата и наливане отново с газ ,защото тя изтича.Преди процедурата двигателя "пушеше" така да се каже през капачката за маслото и щеката, сега след профилактиката не се наблюдават съществени промени т.е пак си пуши.
След 500 км (до месец) ще разбера дали има ефект.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
Отвори и провери цилиндрите за елипса.Смени сегменти и биелни лагери Не е зле и 1 ревизия на главата - припасване на клапани и вятър. Ако има елипса на цилиндрите - друг блок, ама какъв?
Офф питам се как от цигански методи швабите можаха да осерат толкова много добрия 2л двигател ?
Офф питам се как от цигански методи швабите можаха да осерат толкова много добрия 2л двигател ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW BORA 2.0 APK 115 к.с със ГИ Губи/Гори много масло
Блока си е ОК, сегментите са проблемни.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 163 госта