Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bqlovento
Мнения: 178
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сторгозия
Контакти:

Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Мнениеот bqlovento » Чет 21 юли 2016 21:04


Фреон дозареден, радиаторът е измит, но проблемът е, че при запалване на колата въпреки светещия бутон А\С, климатроникът не духа студено. Налага се няколкократно включване и изключване от бутоните, за да се сети да се включи. Някакви идеи? Мерси.




nelegalen
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 19 юли 2016 10:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Мнениеот nelegalen » Пет 22 юли 2016 13:25


След като си паркирал на сянка или вечер като покараш малко ключа на автомобила горещ ли е ?


Потребителски аватар
bqlovento
Мнения: 178
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сторгозия
Контакти:

Re: Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Мнениеот bqlovento » Пет 22 юли 2016 23:07


nelegalen написа:След

Не съм забелязал, това какво общо има?


nelegalen
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 19 юли 2016 10:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Мнениеот nelegalen » Пет 22 юли 2016 23:11


Обикновено спирането на климатика/климатроника и горещия ключ са първите прояви за заминаващ си клеморед. Климатика понеже е голям консуматор - има варианти за ограничаване на негативното влияние чрез реле, но за подробни схеми трябва да се рови.


petrushkov
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Мнениеот petrushkov » Съб 23 юли 2016 9:43


Здравейте колега .
Малко насочващи въпроси да задам :
1 След включване на климатик в оборотите на двигателя усеща ли се разлика ?
2 След включване на климатик чува ли се съскане; шиптене; или шупуркане от вътрешният "радиатор"?
Ако отговора на 1 е не ,проблема е във букси ;копчета; датчици (електрически проблем)."Не включва системата всеки път" колегата nelegalen го е написал много добре .
Ако Отговора на 2 е да , подменете като начало филтър-дхидратора. - " Няма достатъчно дебит на фреона" Нещо някъде е задръстено, и става страшно във време и цифри:( особенно ако от 2009 не е подменяно нищо.
Лекинко лирично отклонение . Ако маслото на двигателя го сменяме на 10000 км. защо караме климатиците по 10 години без да подменяме фреона и маслата на климатичната уредба (или поне да погледнем какво има там , май само наливаме фреон и чакаме да спре за да налеем отново)???? Ремонта на умрял климатик в някой случай идва повече от ремонт на двигател . Сами си правете изводите и сметките за обслужването на агрегатите по возилата .


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 23 юли 2016 9:45


petrushkov написа:

Има доста истина в това мнение.


Потребителски аватар
bqlovento
Мнения: 178
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сторгозия
Контакти:

Re: Джета 5, 1.9 тди, 2009 Климатроникът не се включва винаги

Мнениеот bqlovento » Съб 23 юли 2016 11:31


Ключът не грее. Няма съскане и подобни неща. Когато реши, че ще работи се променят оборотите на двигателя и моментният разход се вдига. Когато не тръгва, няма промяна. Мерси за насоките. :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 265 госта