Golf 5 GTI 2.0TFSI грешка P1063 (горивно налягане под ограничението)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
excessive
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 30 дек 2015 12:41
Автомобил:
Двигател:

Golf 5 GTI 2.0TFSI грешка P1063 (горивно налягане под ограничението)

Мнениеот excessive » Съб 06 авг 2016 15:34


Здравейте колеги. Пускам тема с надежда за някакви идеи по проблема, който сега ще опиша.
Колата е МК5 GTI. Код на двигателя AXX. От 1 месец вече ходя по мъките, след като след едно външно миене на колата изскочи грешка P1063 (горивно налягане под ограничението) и двигателя просто няма форсиране над 3000 оборота.
Дотук са сменени горивен филтър, помпа за високо налягане, пул на същата тая помпа, датчик за налягане на рейла. Проверени са инжекторите, горивните пътища, подкачващата помпа в резервоара и нищо!
Почванаха да ми се изчерпват идеите какво още да мъдря. Колата не пали от раз като преди, и на 3000 оборота сякаш нещо я хваща за гушата и няма отлепяне. Усеща се точно като недостиг на бензин.




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 5 GTI 2.0TFSI грешка P1063 (горивно налягане под ограничението)

Мнениеот freelancer » Съб 06 авг 2016 23:54


Колега, едва ли е датчика на рейката, защото симптомите са по различни, също и грешката, сетих се за тази тема, като прочетох за проблема ти.
http://kolegi.info/viewtopic.php?t=6071
Има и някаква клапа, нея гледаха ли я?
В сайта на Рос Тех има информация, как може да си тестваш с ваг-ком налягането на горивото, може да обърнеш внимание на това.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... PJ/BPY/BWA)#Checking_Fuel_Pressure

Видях една тема, става на въпрос за дизел, обаче грешката е същата, проблема е бил в течащи инжектори, твоите инжектори, като ги проверяваха на стенд ли ги гледаха, сигурен ли си, че не "пикаят", защото трудното палене с липсата на мощност при форсиране около 3000 оборота, много прилича на проблем с инжекторите.
Симптомите са подобни на твоите, ето я темата.
http://audiforum.us/threads/004195-fuel ... bug.16141/
Виждал съм как проверяват инжекторите на стенд, обаче, ако много пикаят пак ще гасне ми се струва, както при проблема със сензора за налягането в рейла.
Аз имах подобен проблем, когато купих колата, на студен двигател, не палеше трудно, но ако тръгна с газ, около 3000 оборота и нагоре, колата спираше, все едно някой те дръпва за фланелката, като тръгнеш да бягаш. Свалях на по-долна предавка и с плавна газ тръгвах, след това не го правеше, само след престой и студен двигател, след време изчезна, така и не разбрах от какво точно беше, защото смених много неща, два пъти слагах и добавки след това.
След слагане на добавка за втори път, предполагам, че е позадръстила дюзите, защото колата започна да пали и гасне първия път, втория път запалваше, но разботеше несигурно и после изчистваше.
Ламбда сондата, какво ти показва? Други грешки имаш ли?
Ако текат инжекторите ще имаш богата смес и може и да изпушва при форсиране.


excessive
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 30 дек 2015 12:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5 GTI 2.0TFSI грешка P1063 (горивно налягане под ограничението)

Мнениеот excessive » Вто 09 авг 2016 19:00


Привет.

Проблема ми беше решен и се оказа нещо доста банално и тъпо. Крачета на релето, управляващо помпата за високо налягане са били окислили и изобщо въпросната помпа не е била в играта. Колата само с подкачващата помпа е работила.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта