kris11 написа:А работеща помпа ?
kapini написа:Сменихме водната помпа, но проблема остана. Старата е леко корозирала, но има живот в нея.
На скоро гледах цял такъв двигател за 100 лв из обявите.
kris11 написа:А работеща помпа ?
kapini написа:Сменихме водната помпа, но проблема остана. Старата е леко корозирала, но има живот в нея.
ktamen написа:На стария двигател поне свещите погледнахте ли ги дали са еднакви
Bai Sando написа:По е лесно да смениш мотора.Аз така бих направил,пък ако и той не е читав едва тогава ще пробвам да направя от двата един здрав.С един голям куфар "гедор" и подемник ще го смените за половин ден сигурно.
muns61 написа:Ами ако "новият" двигател има пробито бутало?
Май най-добре е да смениш колата... Имаш време да пишеш, ала нямаш желание да слушаш препоръките. На такъв юзър не си струва да се дават съвети.
kapini написа:muns61 написа:Ами ако "новият" двигател има пробито бутало?
Май най-добре е да смениш колата... Имаш време да пишеш, ала нямаш желание да слушаш препоръките. На такъв юзър не си струва да се дават съвети.
Ти пък откъде се пръкна. Благодарен съм на Iezekil, ktamen, Bai sando и всички които пишат и предлагат опита си.
За колата обясних, че не смятам да я продавам, сменям или давам за скрап, защото има сантиментална стойност за мен, но не со ги прочел. А и имам друга кола. Ако има какво да споделиш давай, ако не - спести ни присъствието си. Другия двигател е бил каран без проблеми, сменен е заради по мощен. Струва малко пари, човека е можело да го даде са скрап отдавна.Тестът на Izekil го направих. Не винаги има време за всичко, не съм като теб пенсионер да съм свободен по всяко време.
Iezekil написа:Теоретично,ако няма къде да намери сервиз с реактив...предполагам на всеки пункт за ГТП могат да се пробват с газ анализатора.Все ще улови С02,ако има в казанчето.Те имат и уред,отчитащ сурова газ,ползвайте и него.
Не е много сложно и сам да си поиграеш.Махаш капачката,палиш и наблюдаваш.Водата в казанчето не трябва да се надига и прелива,да бълбука,да ври и прочие.Може да се разшири при загряването,но не и да прелива..
Друг тест е на топъл мотор/не работещ/отвиваш внимателно да излезе налягането...вода не трябва да излиза.
Трети тест-студена кола,отвиваш капачката.Трябва да всмукне,не да изпусне налягане.Това можеш да провериш и със стискане на маркучите/студена кола/.
Четвърти тест-работещ мотор,слагаш пръста на преливника на казанчето и гледаш дали пуска периодично въздух/съска ли/.
Свещи могат да се проверят,с ендоскоп да се бръкне в цилиндрите.
При всички случаи на надуване обаче,би трябвало да губиш и вода,вследствие разширението на въздуха.Не си споменал нищо.
А ако духа,загрява и хвърля вода чат-пат,освен гарнитура има и вариант за микроскопична дупка някъде по охл.система.Като вдигне налягане дупката отваря и губи водичка,като изстива дупката засмуква въздух,който после пък минава през системата и ти причинява ядове,докато се обезвъздуши.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта