Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
А самата помпа на колко години/км е? Аз бих сменил първо помпата, по-евтин вариант е от това да купуваш нова глава гарнитура и т.н.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Тамън купих помпа. Моята е на минимум 75 хил. км. Може и да е много повече.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Прверих и за капачката. В един магазин ми предложиха два вида за различно налягане, сини на цвят. Не взех, зашото не знам за какво налягане е моята, а и е черна на цвят.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Нямат модели капачките.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Колегата каза, че попаднал на капачки ментета. Май е добре да се вземе от сигурно място.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Просто ако е до 5 лева значи не става.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
На няколко места бяха по 5 лева. Не сетих да питам на Ботев в Audi Vw
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Имаш си капачка,не търси.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Аз първо бих свалил помпата и ако не ми хареса, тогава щях да търся друга. Заложих само 30 ст, а не цяло левче, щото не съм много убеден, че проблемът е в нея. Може би превърта турбинката, като зацепи, ще има циркулация и парно, като превърта и парното ще изчезва.
Теста за изгорели газове се прави с лентичка, като лакмус, топва се в разширителното казанче.
Преди година продадох един двигател 1,6, старият двигател на момчето беше 1,3 и проблемът му беше една пластмаса с много маркучи, много е вероятно още да си стои този двигател, мисля, че ще мога да му открия телефона, ако прецениш, че ти трябва.
Първо иди в сервиз да проверят за изгорели газове в антифриза.
Капачка, не мисля, че ти трябва.
Теста за изгорели газове се прави с лентичка, като лакмус, топва се в разширителното казанче.
Преди година продадох един двигател 1,6, старият двигател на момчето беше 1,3 и проблемът му беше една пластмаса с много маркучи, много е вероятно още да си стои този двигател, мисля, че ще мога да му открия телефона, ако прецениш, че ти трябва.
Първо иди в сервиз да проверят за изгорели газове в антифриза.
Капачка, не мисля, че ти трябва.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
след като помпта ти е на 75к км ,то на колко км ти е ангренажния ремък?
щото при твоя двигател няма обтяжна ролка а водната помпа обтяга ангренажния ремък и се сменят и двете заедно на 50000 км
пп: ремъка ти е 8 лева вземи го смени като смяняш помпата http://drive.bg/index.php?ModelId=8040& ... gfcsm4hs52
щото при твоя двигател няма обтяжна ролка а водната помпа обтяга ангренажния ремък и се сменят и двете заедно на 50000 км
пп: ремъка ти е 8 лева вземи го смени като смяняш помпата http://drive.bg/index.php?ModelId=8040& ... gfcsm4hs52
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
moimoimoi написа:след като помпта ти е на 75к км ,то на колко км ти е ангренажния ремък?
щото при твоя двигател няма обтяжна ролка а водната помпа обтяга ангренажния ремък и се сменят и двете заедно на 50000 км
пп: ремъка ти е 8 лева вземи го смени като смяняш помпата http://drive.bg/index.php?ModelId=8040& ... gfcsm4hs52
Хубав съвет. Сменух ремъка скоро, може би преди 10 хил. км. Но помпата не съм я сменял никога.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
ktamen написа:Аз първо бих свалил помпата и ако не ми хареса, тогава щях да търся друга. Заложих само 30 ст, а не цяло левче, щото не съм много убеден, че проблемът е в нея. Може би превърта турбинката, като зацепи, ще има циркулация и парно, като превърта и парното ще изчезва.
Теста за изгорели газове се прави с лентичка, като лакмус, топва се в разширителното казанче.
Преди година продадох един двигател 1,6, старият двигател на момчето беше 1,3 и проблемът му беше една пластмаса с много маркучи, много е вероятно още да си стои този двигател, мисля, че ще мога да му открия телефона, ако прецениш, че ти трябва.
Първо иди в сервиз да проверят за изгорели газове в антифриза.
Капачка, не мисля, че ти трябва.
Колега, голямо мерси за съдействието. Ако се наложи да търся глава по добре цял двигател да взема и ще го имам пред вид. Водната помпа не съм я сменял никога, аз карам колата от 75 хил км, и през това време съм карал и доста с вода. Виждал съм водна помпа свалена от голф почти изядена от вътре от ръждата, затова реших, че ще трябва да сменя моята задължително, но се ослушвам. Ако проблема се окаже там, значи можело е да спестя много ядове доста по-рано. Понеже сам не съм го правил ще ида на сревиз, заради ангренажа.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Iezekil написа:Щом хвърля на пресекулки,мое и помпата да е.Казвам може,понеже не съм запознат с модела ти,но все пак с една тел провери маркучето за запушване.Наблегни на началото му,от където тръгва.
Маркучето е ново, смених го скоро.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
И аз бих заложил 30ст. че е гарниура Не го мисли толкова а отиди за един тест за изгорели газове и всичко ще стане ясно
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
phantom_ написа:И аз бих заложил 30ст. че е гарниура Не го мисли толкова а отиди за един тест за изгорели газове и всичко ще стане ясно
Възможно е. Утре съм на сервиз, който е на 10 метра от вкъщи - съседната къща. Дано той да може да разбере какво е, защото в това състояние не мога да карам дори 15 км. Дори да ида до друг сервиз ще имам ядове с температурата, особено в трафика на София. Стрелката пак ще иде след средата. Иначе съвета за газ анализатор е добър, но няма как дастигна до там. Трябваше по рано да ми каже някой, когато все още имах парно и нямаше проблеми.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта