Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Старата капачка видимо е различна от новата - като я разклатя новата клапанът трака, а на старата не - клапанът е дефектирал. Мисля, че проблемът ми се реши след като сложих нова капачка. Капчаката е на фирма topran, струва 7 лева от магазина на Ауди Фв на бул. Христо Ботев (Сф). Първо обезвъдуших, защото изпарителя беше по-хладен. Махнах единия маркуч, излезе въдух, после направих същото и с изходящия маркуч от парното. След като обезвъдуших и сложих новата капачка, изглежда, че проблемът се реши. Тествах колата по път в планината, все на първа, после на асфалт, и на място. За сега май няма проблем. Но пак ще я тествам тези дни. Тогава ще съм сигурен че проблемът е решен и пак ще пиша. Но за сега изглежда така. Една нова капачка.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
ktamen написа:Запази си черната капачка, тя е много по ценна от сините.
Намери къде да ти проверят антифриза
Да. Явно това задължително трябва да се прави, чисто и бързо решение е. Не да се вайкаш какво точно става.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
dikov71 написа:1/1 като твоя проблем имах до преди 1 седмица, но на двигател 1.6... и се оказа точно тази клапа за която говоря... Загрее ли двигателя след средата на стрелката и започваше да духа студено. Ако искаш, да приложа снимка при мен къде стои и да потърсиш?
Стрелката след средата не означава, че двигателя прегрява. Моята загрява на дълъг път малко след средата и така с години наред без проблем, а термостата си работи и отваря.
Капачката може и да работи, но с годините от мизерии, някои от тях започват да изпускат налягането на по-голямо атмосферно налягане, заради калясване. Имах подобен проблем и смених 2-3 фалшиви капачки до като попадна на читава, щях да се хвърля в излишен разход. Проблема беше, че пукаше и маркучите чак.
Според мен отстранявай 1 по 1 проблемите, като почнеш от по-евтините неща, преди да скочиш директно на глава.
Май и при мен проблемът се оказа капачката. Много хубав съвет ми даде, трябваше да почна с капачката. щях да си спшестя доста ядове. Аз се заблудих от ова, че като вдигне налагането, от там съскаше - викам си - значи отваря. Ама не значело че работи както трабва......
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Не бързай.
Ти сам каза,че капачката изпуска въздух,което е сигурен признак,че работи.
Ако приемем,че не работи-блокирал е отворен клапана,то със сигурност щеше да губиш вода.Това продължаваме да не знаем всъщност 5 страници вече.Но най-важното е,че и да е блокирал-дали отворен или затворен,то няма как да ти вкарва въздух в системата,да прави тапи и да нямаш парно.Руските машини са с отворена система, но парното им е страшно.Ако ти е затворен клапана,то въздуха няма как да бяга наистина,но няма и как да влезе.
Ако ти надува гарнитура-отваряш капачката и парното идва.Обаче при надуването на газовете се губи и вода...та затова,който е тарикат си пробива 2мм дупка на капачката,така хем се обезвуздушава,един вид отворена система,хем не губи вода.
Ти сам каза,че капачката изпуска въздух,което е сигурен признак,че работи.
Ако приемем,че не работи-блокирал е отворен клапана,то със сигурност щеше да губиш вода.Това продължаваме да не знаем всъщност 5 страници вече.Но най-важното е,че и да е блокирал-дали отворен или затворен,то няма как да ти вкарва въздух в системата,да прави тапи и да нямаш парно.Руските машини са с отворена система, но парното им е страшно.Ако ти е затворен клапана,то въздуха няма как да бяга наистина,но няма и как да влезе.
Ако ти надува гарнитура-отваряш капачката и парното идва.Обаче при надуването на газовете се губи и вода...та затова,който е тарикат си пробива 2мм дупка на капачката,така хем се обезвуздушава,един вид отворена система,хем не губи вода.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Да, логично е това което казваш. Хитро е с тази дупка. Как се пробива тази дупка. Трябва много малка бургия. Има ли такива или се пробива по друг начин.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Стори ми се един път че капачката смуче въздух на вътре. Може и да греша, но така го усетих. Днес ще карам Голфа Гошко и ще пробвам пак системата.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Нормалното положение,като я отвиваш студена е да смуче.И тук не направи тестове и не сподели.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Снощи проблемът пак се появи. Преди да свалям главата ще търся газ анализатор. Някой знае ли къде има
Последна промяна от kapini на Съб 17 дек 2016 13:11, променено общо 1 път.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Iezekil написа:Теоретично,ако няма къде да намери сервиз с реактив...предполагам на всеки пункт за ГТП могат да се пробват с газ анализатора.Все ще улови С02,ако има в казанчето.Те имат и уред,отчитащ сурова газ,ползвайте и него.
Не е много сложно и сам да си поиграеш.Махаш капачката,палиш и наблюдаваш.Водата в казанчето не трябва да се надига и прелива,да бълбука,да ври и прочие.Може да се разшири при загряването,но не и да прелива..
Друг тест е на топъл мотор/не работещ/отвиваш внимателно да излезе налягането...вода не трябва да излиза.
Трети тест-студена кола,отвиваш капачката.Трябва да всмукне,не да изпусне налягане.Това можеш да провериш и със стискане на маркучите/студена кола/.
Четвърти тест-работещ мотор,слагаш пръста на преливника на казанчето и гледаш дали пуска периодично въздух/съска ли/.
Свещи могат да се проверят,с ендоскоп да се бръкне в цилиндрите.
При всички случаи на надуване обаче,би трябвало да губиш и вода,вследствие разширението на въздуха.Не си споменал нищо.
А ако духа,загрява и хвърля вода чат-пат,освен гарнитура има и вариант за микроскопична дупка някъде по охл.система.Като вдигне налягане дупката отваря и губи водичка,като изстива дупката засмуква въздух,който после пък минава през системата и ти причинява ядове,докато се обезвъздуши.
Колега, първоят тест с работещ двигател и отворена капачка го направих. Нивото не се вдига но неизлиза вода от тънкото маркуче.
Задругия тест с преливника не знам на кое се казва преливник.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Щом не излиза вода от тънкото маркуче значи причините са две:
1. Запушено
2. Има въздух в системата
Именно затова нямаш и работещо парно.
1. Запушено
2. Има въздух в системата
Именно затова нямаш и работещо парно.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Да има въздух. Гадаем от къде идва. Гарнитура или друго място
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Ако можехме по форумите да ги отгатваме... щяхме да ходим да пускаме тото и да печелим милиони
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
При работещ двигател и отворена капачка водата завря и излезе а от тънкото маркуче струята спря. Парното през това време проработи само за малко като натиснах газта повечко. Ще търся глава. Моята казаха при последното сменяне на гарнитурата че няма на къде да се шлайфа повече
Последна промяна от kapini на Съб 17 дек 2016 13:52, променено общо 2 пъти.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
stefan4o написа:Щом не излиза вода от тънкото маркуче значи причините са две:
1. Запушено
2. Има въздух в системата
Именно затова нямаш и работещо парно.
А работеща помпа ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта