Golf 2;1986 г.;1,3 MH - парното не работи.
Колеги. Имам проблем с парното от известно време. То тръгва и спира внезапно. Установих че веднага, след като спре парното, колата започва да вдига температурата, термостата не се отваря и тя прегрява. Явно не се осъществята циркулация през парното. Термостата е нов. Правих промивка с добавка за огхладителната система, промих с маркуч с вода парното и цялата система, излезе много мътилка. Мислех че проблема е решен, но уви. Парното пак спря внезапно. Някой има ли идея какво се случва и как да се реши проблема. . Пролетта парното спря. Лятото минах 4 хил. км парното си работеше добре. После пак спря. Сега ту работи, ту не работи. Трябва ли да се сменя радиатора или има начин да се избегне тази трудоемка операция?
Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Последна промяна от kapini на Сря 07 дек 2016 18:02, променено общо 1 път.
- beuchat
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Сменяй моторчето на парното.
Re: Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Имаш пред вид моторчето на перката ли? Мисля, че проблема е другаде. Изходящия маркуч от парното е студен, входящия е топъл. Което значи, че топла вода влиза, но не излиза. Спира се кръговрата, което е и причина за прегряването. Това може да се избегне с байпас - пряка връзка , която да елиминира парното, но през зимата без парно си е мазохизъм. Какво ще е това запушване, че да не може да се оправи. Един майстор каза, че радиатор се сменя ако тече. Иначе може да се оправи, аз пробвах с водя от чешмата, но тя е с малко налягане.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Парното ту работи - ту не работи. Защо?
А маркучите на водата да стват много твърди случайно?
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Я пробвай с отвита капачка парното идва ли.
Процеса на подмяна на радиаторче при голф 2 не е много трудоемък.Но тябва да си сигурен,че не си за гарнитура на главата.
Процеса на подмяна на радиаторче при голф 2 не е много трудоемък.Но тябва да си сигурен,че не си за гарнитура на главата.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Аз залагам 30ст, че водната помпа прави мизерии или системата е много мръсна и в нея циркулират големи парчета боклуци.
Газ има ли колата, изпарителят как е вързан? Големият радиатор загрява ли се изобщо?
Газ има ли колата, изпарителят как е вързан? Големият радиатор загрява ли се изобщо?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Щом надува маркучите си за смяна на гарнитурата на главата Пробвай със развита капачка може и да минеш метър но най вероятно е гарнитурата и ще иска смяна...
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Колеги, дано не е гарнитурата, защото главата е пилена докрай и няма на къде вече. Трябва да купувам друга. Последно е сменена гарнитурата преди 75 хил км, което си е много. За водната помпа сигурно е добре да се смени, карана е колата много с вода. Маркучите за изпарителя са свързани преди парното с тройници. За боклуци мисля, че съм ги махнал, защото пуснах вода с маркуч през системата и тогава излезе много мътилка. Аз не разбирам каква връзка има тук гарнитурата. Може ли някой да обясни. Налага ми се да доливам масло - това има ли връзка?
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Гарнитура на глава трябва ли да се сменя през определени км, както ремъците и др. консумативи. Веднъж ми се случи да пробие тази гарнитура, на път, но за мой голям късмет бях много близо до добър майстор в провинцията и само по инерция се пуснах до сервиза. Късмет едно на един милион. Но ако това стане някъде където няма спасение и през зимата, не ми се мисли в каква ситуация ще попадна.
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Парното обикновено спира, когато тръгна с колата и тогава капачката не може да се развие. При спиране и малък престой после пак тръгва парното. Но в един момент спира. Големия радоатор си работи нормално и загрява.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Гарнитурата не трябва да се сменя на определен пробег!Но явно ти имаш проблем с нея или най вероятно с блока щом главата ти е шлайфана толкова пъти Гарнитурата при теб има въръзка защото :щом надъва много маркучите следователно испуска компресия във охладителната система през гарнитурата на главата....тогава прави и въздушен балон в маркучите и водата не може да циркулира нормално затова и ти спира парното Друг вариянт за твърдите ти маркучи е газовия испарител да испуска газ пак във охладителната система!Като развиеш капачката мирише ли на газ?Подуши разширителния съд
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Колега мерси. Разбрах. Не съм забелязал да мирише на газ. Но въздушни тапи има отвреме навреме, защото на няколко пъти вода не циркулираше през изпарителя и той си беше студен, та трябваше да махна маркуча, за да излезе въздуха. Явно е това. Навлиза въздух и прави тапи. Ще купувам глава, има на едно място, на 160 км от София. Като се купува глава какво трябва да се гледа. Как да се разбере дали има още възможност да се шлайфа или е заминала и не става?
Re: Golf 2;1986 г.;1,3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
И без това планирах да взема една глава и да яв сменя. Какви пари е една глава за този Голф - Голф 2, 1,3. Тук в София ми се струва, че ще е трудно да се намери. Тези коли вече изчезнаха. Ако някои знае къде има да каже.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта