Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Ти мини без колата през някой сервиз и си вземи един тест ще го направиш сам,не е сложно
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
ОК, тогава супер. От къде мога да си взема този тест. Знаеш ли някой сервиз. На Симеон има сервизи, там дали ще има.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Не незнам не съм от София,но спри и попитай
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
ОК мерси. Утре ще пиша какво става.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Не ти трябва газанализатор Теста е с лентичка, като тест за бременност, ама не се топи в урина, а в антифриз. Или поне за такива съм чел аз. Според чичо Гошо има и други .
https://www.google.bg/webhp?sourceid=ch ... 0%BC%D0%B0
http://instrumenti.net/%D0%A1%D0%BF%D0% ... 1%80%D0%B0
https://www.google.bg/webhp?sourceid=ch ... 0%BC%D0%B0
http://instrumenti.net/%D0%A1%D0%BF%D0% ... 1%80%D0%B0
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Мерси за линка. Не мога да намеря такива лентички. Утре ще ми е сменена водната помпа. И ще видим какво става.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
На мен като ми замина гарнитурата, свещта в проблемния цилиндър беше ръждясала. Свали свещите и ги огледай дали са еднакви.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Хубав съвет. Мерси, ще ги проверя свещите. Майсторът не усети да мирише на газ в антифриза, аз също. Не излизат и мехурчета.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Сменихме водната помпа, но проблема остана. Старата е леко корозирала, но има живот в нея. Само едната перка имаше повече корозия и лека дупка. Днес купих капачка и ще я сменя и нея. Прави ми впечатление, че при разтърсване клапанът на новата траака, а на старата не. В магазина ми казаха, че щом моята е черна, значи отдавна не съм я сменял. Сега ги правели сини.
Последна промяна от kapini на Пет 16 дек 2016 11:42, променено общо 1 път.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Тя и моята е черна и е с щампата на VW,ама проблеми не съм имал,та трябва да я сменям според тия в магазина .
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Щом нямаш ядове, няма да я сменяш. Но те са по 5 лева.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Гарнитура.....again.....!
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Запази си черната капачка, тя е много по ценна от сините.
Намери къде да ти проверят антифриза
Намери къде да ти проверят антифриза
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Теоретично,ако няма къде да намери сервиз с реактив...предполагам на всеки пункт за ГТП могат да се пробват с газ анализатора.Все ще улови С02,ако има в казанчето.Те имат и уред,отчитащ сурова газ,ползвайте и него.
Не е много сложно и сам да си поиграеш.Махаш капачката,палиш и наблюдаваш.Водата в казанчето не трябва да се надига и прелива,да бълбука,да ври и прочие.Може да се разшири при загряването,но не и да прелива..
Друг тест е на топъл мотор/не работещ/отвиваш внимателно да излезе налягането...вода не трябва да излиза.
Трети тест-студена кола,отвиваш капачката.Трябва да всмукне,не да изпусне налягане.Това можеш да провериш и със стискане на маркучите/студена кола/.
Четвърти тест-работещ мотор,слагаш пръста на преливника на казанчето и гледаш дали пуска периодично въздух/съска ли/.
Свещи могат да се проверят,с ендоскоп да се бръкне в цилиндрите.
При всички случаи на надуване обаче,би трябвало да губиш и вода,вследствие разширението на въздуха.Не си споменал нищо.
А ако духа,загрява и хвърля вода чат-пат,освен гарнитура има и вариант за микроскопична дупка някъде по охл.система.Като вдигне налягане дупката отваря и губи водичка,като изстива дупката засмуква въздух,който после пък минава през системата и ти причинява ядове,докато се обезвъздуши.
Не е много сложно и сам да си поиграеш.Махаш капачката,палиш и наблюдаваш.Водата в казанчето не трябва да се надига и прелива,да бълбука,да ври и прочие.Може да се разшири при загряването,но не и да прелива..
Друг тест е на топъл мотор/не работещ/отвиваш внимателно да излезе налягането...вода не трябва да излиза.
Трети тест-студена кола,отвиваш капачката.Трябва да всмукне,не да изпусне налягане.Това можеш да провериш и със стискане на маркучите/студена кола/.
Четвърти тест-работещ мотор,слагаш пръста на преливника на казанчето и гледаш дали пуска периодично въздух/съска ли/.
Свещи могат да се проверят,с ендоскоп да се бръкне в цилиндрите.
При всички случаи на надуване обаче,би трябвало да губиш и вода,вследствие разширението на въздуха.Не си споменал нищо.
А ако духа,загрява и хвърля вода чат-пат,освен гарнитура има и вариант за микроскопична дупка някъде по охл.система.Като вдигне налягане дупката отваря и губи водичка,като изстива дупката засмуква въздух,който после пък минава през системата и ти причинява ядове,докато се обезвъздуши.
Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?
Колега, мерси за подробната информация. Тя ще е полезна и на много други хора. Първия тест без да искам го направих - с отоворена капачка и работещ двигател. Не преля. Другите тестове ще ги приложа също. Много полезни неща си казал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта