Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8112
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот Bai Sando » Съб 17 дек 2016 17:43


kris11 написа:А работеща помпа ?

kapini написа:Сменихме водната помпа, но проблема остана. Старата е леко корозирала, но има живот в нея.
:wink
На скоро гледах цял такъв двигател за 100 лв из обявите.




Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Съб 17 дек 2016 18:38


Колега, по кои обяви помниш ли?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8112
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот Bai Sando » Съб 17 дек 2016 18:58


Някъде из ОЛХ,понеже и аз имам в момента 1.3 и все ровя за разни части :mhihi


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Пон 19 дек 2016 11:45


Колега, мерси. Спазарих двигателя. Само се чудя дали слагам само главата или целия. Ако се окаже че главата няма на къде да се шлайфа, лошо. Ако го сложа целия ще избегна това, но много работа се отваря.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8112
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот Bai Sando » Пон 19 дек 2016 19:40


По е лесно да смениш мотора.Аз така бих направил,пък ако и той не е читав едва тогава ще пробвам да направя от двата един здрав.С един голям куфар "гедор" и подемник ще го смените за половин ден сигурно. :biggrin


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6144
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот ktamen » Пон 19 дек 2016 21:57


На стария двигател поне свещите погледнахте ли ги дали са еднакви :rolleyes


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот muns61 » Пон 19 дек 2016 22:18


Интересно развитие...


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Сря 21 дек 2016 14:52


ktamen написа:На стария двигател поне свещите погледнахте ли ги дали са еднакви :rolleyes


Колега, не съм погледнал още свещите. Но ще го направя. Аз така и така исках да взема глава от доста време. При запалване на двигателя се образува толкова въздух в системата , че маркучите стават много твърди, от капачката се чува как отвреме навреме излиза въздух под налягане, и при отваряне излиза вода, още преди да завърти перката и да се отвори термостата. Задължително ще видя свещите.

Последна промяна от kapini на Сря 21 дек 2016 14:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Сря 21 дек 2016 14:53


Друго което вижда е ,че излиза малко масло от тази гарнитура. Тя е на 80 хил. км.


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Сря 21 дек 2016 14:56


Bai Sando написа:По е лесно да смениш мотора.Аз така бих направил,пък ако и той не е читав едва тогава ще пробвам да направя от двата един здрав.С един голям куфар "гедор" и подемник ще го смените за половин ден сигурно. :biggrin


Да, май е по добре да смени целия мотор. Аз колата не смятам да я продавам, Тя има за мен сантиментална стойност. Има ли вероятност при друг двигател в колата някой да направи проблем заради номера на блока?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот muns61 » Сря 21 дек 2016 19:33


Ами ако "новият" двигател има пробито бутало?
Май най-добре е да смениш колата... Имаш време да пишеш, ала нямаш желание да слушаш препоръките. На такъв юзър не си струва да се дават съвети.


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Чет 22 дек 2016 11:06


muns61 написа:Ами ако "новият" двигател има пробито бутало?
Май най-добре е да смениш колата... Имаш време да пишеш, ала нямаш желание да слушаш препоръките. На такъв юзър не си струва да се дават съвети.


Не понижавай нивото, моля!

Последна промяна от kapini на Чет 22 дек 2016 11:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Чет 22 дек 2016 11:07


kapini написа:
muns61 написа:Ами ако "новият" двигател има пробито бутало?
Май най-добре е да смениш колата... Имаш време да пишеш, ала нямаш желание да слушаш препоръките. На такъв юзър не си струва да се дават съвети.


Ти пък откъде се пръкна. Благодарен съм на Iezekil, ktamen, Bai sando и всички които пишат и предлагат опита си.
За колата обясних, че не смятам да я продавам, сменям или давам за скрап, защото има сантиментална стойност за мен, но не со ги прочел. А и имам друга кола. Ако има какво да споделиш давай, ако не - спести ни присъствието си. Другия двигател е бил каран без проблеми, сменен е заради по мощен. Струва малко пари, човека е можело да го даде са скрап отдавна.Тестът на Izekil го направих. Не винаги има време за всичко, не съм като теб пенсионер да съм свободен по всяко време.

Последна промяна от kapini на Чет 22 дек 2016 11:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Чет 22 дек 2016 11:19


Iezekil написа:Теоретично,ако няма къде да намери сервиз с реактив...предполагам на всеки пункт за ГТП могат да се пробват с газ анализатора.Все ще улови С02,ако има в казанчето.Те имат и уред,отчитащ сурова газ,ползвайте и него.
Не е много сложно и сам да си поиграеш.Махаш капачката,палиш и наблюдаваш.Водата в казанчето не трябва да се надига и прелива,да бълбука,да ври и прочие.Може да се разшири при загряването,но не и да прелива..
Друг тест е на топъл мотор/не работещ/отвиваш внимателно да излезе налягането...вода не трябва да излиза.
Трети тест-студена кола,отвиваш капачката.Трябва да всмукне,не да изпусне налягане.Това можеш да провериш и със стискане на маркучите/студена кола/.
Четвърти тест-работещ мотор,слагаш пръста на преливника на казанчето и гледаш дали пуска периодично въздух/съска ли/.
Свещи могат да се проверят,с ендоскоп да се бръкне в цилиндрите.
При всички случаи на надуване обаче,би трябвало да губиш и вода,вследствие разширението на въздуха.Не си споменал нищо.
А ако духа,загрява и хвърля вода чат-пат,освен гарнитура има и вариант за микроскопична дупка някъде по охл.система.Като вдигне налягане дупката отваря и губи водичка,като изстива дупката засмуква въздух,който после пък минава през системата и ти причинява ядове,докато се обезвъздуши.


Колега, благодаря за тестовете. Теста с работещ двигател и свалена капачка го направих, водата завря и излезе от казанчето, появи се много въздух. През това време парното проработи за малко само. Все пак отвори термостата , включи перката, но после водата кипна.
Кое наричаш преливник?


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf 2, 1986 г., 1.3 MH Парното ту работи - ту не работи. Защо?

Мнениеот kapini » Пет 26 май 2017 10:20


Купих двигателя от едни момчета в село близо до Казанлък. Бил е смемен заради по-мощен, не е имал проблеми. Благодаря им, както и на Bai sando от този форум. Сложи го майстора. Всичко изглежда добре, покарах няколко пъти, парното си работи, охлажда добре, няма проблеми досега. Така, че от едно неработещо парно стигнах до смяна на двигател. Имах късмет че колегата от този форум Bai Sando ми помогна с информацията, и веднагасе обадих и го спазарих.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chifut, Google [Bot], mrsch66 и 69 госта