Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Здравейте колеги...някой може ли да ми предложи от къде да намеря ламбда сонда или заместител за този мотор,на по-нормална цена.В магазина,нова е 380лв,което е направо абсурдно...няма начин.На диагностика излиза грешка за 1-вата сонда,която е с 5 кабела(а не тази след катализатора).Изчиства се грешката...и след няколко минути пак светва лампата,и пак същата грешка.Кода на мотора е AZD,колата е 2001г.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Според ЕТКА
Ламбда сонда преди катализатора за двигатели ATN, AUS, AZD: 036 906 262 J
По този номер излиза NGK 1842 LZA11-V4 с 5 кабела, която наистина е доста пари
Ламбда сонда след катализатора за двигатели ATN, AUS, AZD: 036 906 262 F
Ламбда сонда преди катализатора за двигатели ATN, AUS, AZD: 036 906 262 J
По този номер излиза NGK 1842 LZA11-V4 с 5 кабела, която наистина е доста пари
Ламбда сонда след катализатора за двигатели ATN, AUS, AZD: 036 906 262 F
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Щом е преди кат-а, кажи речи ти е наложително да я смениш! Каква е точно грешката?
За твоя мотор не знам дали важат тези универсалните, най-добре да идеш при някой да я замери, да не би да имаш ел проблем с нея, може някъде да е прекъснат кабел или подобно, нооо без точната грешка, само това може да се каже.
За твоя мотор не знам дали важат тези универсалните, най-добре да идеш при някой да я замери, да не би да имаш ел проблем с нея, може някъде да е прекъснат кабел или подобно, нооо без точната грешка, само това може да се каже.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Сигурен ли си, че проблема е в сондата, защото аз имах доста време грешка от ламбда сондата и след смяната, грешката продължи да се появява, смучеше въздух и грешката беше за Malfunction, димек прекъснат кабел, а се оказа продупчено ПЦВ клапанче.
Представи си да дадеш толкова пари и пак да ти дава грешката, доста е кофти чувството.
Универсалната сонда е пак за този двигател, но е по евтина, защото ги продават без буксите, просто си ползваш старата букса, свързва се много лесно, има си кит за свързване.
Представи си да дадеш толкова пари и пак да ти дава грешката, доста е кофти чувството.
Универсалната сонда е пак за този двигател, но е по евтина, защото ги продават без буксите, просто си ползваш старата букса, свързва се много лесно, има си кит за свързване.
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Не погледнах точно какво изписваше за грешката,но ми казаха ,че е било от сондата.Майстора разкачи буксата на сондата,за да замери някакви стойности с мултицет....и при подаване на газ,и на високи обороти,и на ниски обороти,все си показва едни и същи стойности.И от там се реши ,че е ламбда сондата.Разхода ми на гориво не е висок....6,5-7 извънградско мисля че е нормално
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
също погледнахме и сондата,като я свалихме,нито е почерняла,нито е нагоряла....
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
мн. странно, би трябвало колата да не работи добре и да ти харчи повече! Имайте предвид, че тия сонди май почваха да показват нещо след като колата загрее до определени градуси (ако не се лъжа беше нещо такова). От тази сонда трябва да ти зависи смесообразуването и реално ако не работи, трябва да имаш богата смес и колата да не върви и да не работи добре. Според мен може и да не си за л. сонда.
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Странно е също,че преди няколко дни,тази лампа Check си светеше по време на път(както е сега).Изгасих колата за около 5 мин.,и после лампата я нямаше за няколко часа.На сутринта пак се появи,и така до сега....
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Колага има ли газ? Ако можеш закачете пак колата и напиши точната грешка.
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Нямам газ,само на бензин съм...ще я закачим пак,и след това ще напиша грешката
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
freelancer написа:Универсалната сонда е пак за този двигател, но е по евтина, защото ги продават без буксите, просто си ползваш старата букса, свързва се много лесно, има си кит за свързване.
По принцип е така, но не и за този двигател. За него трябва ламбда сонда с 5 кабела, а универсална такава не открих да съществува.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Да, кофти, широколентовите нямат евтини универсални варианти.
Тук е 239,98 лв http://www.avtochastionline24.bg/ngk/1041135
Пак е много пари!
Между другото мисля, че диагностиката на тези сонди е малко по-различна, защото по-единия кабел пускаше някакво прагово напрежение.
Преди да се купи друга сонда е добре да се измери с мултицет, сондата, напрежението към нея и да се видят адаптациите, според мен проблема не е в сондата.
Тази кола гаснеше на празен ход студена, това помня от предишни коментари на колегата, следователно е напълно възможно да обеднява (най-вероятно обеднява) сместа, поради неизмерен въздух.
Тук е 239,98 лв http://www.avtochastionline24.bg/ngk/1041135
Пак е много пари!
Между другото мисля, че диагностиката на тези сонди е малко по-различна, защото по-единия кабел пускаше някакво прагово напрежение.
Преди да се купи друга сонда е добре да се измери с мултицет, сондата, напрежението към нея и да се видят адаптациите, според мен проблема не е в сондата.
Тази кола гаснеше на празен ход студена, това помня от предишни коментари на колегата, следователно е напълно възможно да обеднява (най-вероятно обеднява) сместа, поради неизмерен въздух.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
дори и да не е от неизмерен въздух, със сигурност не обеднява от л. сондата, защото тя не играе роля при палене. Аз бих я свалил ламбда сондата и бих прегледал хубаво кабеляка и според мен не е от нея, но си трябва някой който ги лови тия работи... тва с грешките в горивните смеси и ламбда сондите е много тегаво за диагностика... трябва си човек който знае какво прави, за да направи адекватна диагностика.
Реално ако трябва да дадеш 300лв за нова л. сонда, то по хуу ходи да ти направат 1 ремап за +-400лв и да ти ги изолират све сонди, предна, задна и да нямаш повече никога подобен проблем :) Та даже и някоя конска сила може да вдигнеш :)
Реално ако трябва да дадеш 300лв за нова л. сонда, то по хуу ходи да ти направат 1 ремап за +-400лв и да ти ги изолират све сонди, предна, задна и да нямаш повече никога подобен проблем :) Та даже и някоя конска сила може да вдигнеш :)
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Ще я сваля(сондата),когато се постопли времето,да прегледам кабелите от нея до буксата,може да е много малък проблема..да дава отечка някъде,и от това да свети тази лампа
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта