Да, не те отчайвам, ама проплемът ти е в сондата.
Малко верочтно да е в кабелите, но не е изключено.Сондата NTK, и няма аналог, и
не купувай универсална- няма да стане.
Вариант е да си намериш , втора ръка, на риск, иначе трябва нова.
Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
- georgi2140
- Мнения: 165
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Смених тази прословута сонда..и нищо..не е от нея..пак същата грешка като преди.Изтриваме я,и после пак се появява.(сложих си старата сонда,защото явно не е от нея).Но започна да се появява и друг проблем...гасне колата,при изключване от скорост..дори и на място да е,при подаване на газ до 4-5К оборота,когато си махна крака от педала,веднага изгасва.Почвам да си мисля,дали не е стъпково моторче??? Както знаете,то е заедно с дросела...Може ли всичко това да идва от дросела?? Ако трябва да го сменя и него??
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Аз нали ти казах, че не е сондата, тая грешка е от вакууми, дросел, дебитомер, който обърква компа за въздуха, но ти май си с мап сензор.
Търси, от къде дърпа, дросела дава ли грешки? Сместа става бедна и за това гасне.
Купи поло 1.4 АКК на жената и ще станеш спец по гасненето.
Пробвай да изчистиш дросела, нямаш стъпково моторче, огледай вакуумите, ако не стане, отваряне на дросела и почистване на пътечките със спрей за потенциометри, виж ЕГР клапана да не е забил отворен, О-пръстени, но щом гасне топла заначи смуче яко, така мисля.
И аз минах по този път, с тази разлика, че моята сонда е по-евтина.
Закачи я и виж адаптациите и налягането в колектора, ако си с МАП, какво е. Ако си с дебитомер мисля, че се гледаше въздушния поток.
Виж колко градуса показват датчиците на антифриза и въздуха.
Търси, от къде дърпа, дросела дава ли грешки? Сместа става бедна и за това гасне.
Купи поло 1.4 АКК на жената и ще станеш спец по гасненето.
Пробвай да изчистиш дросела, нямаш стъпково моторче, огледай вакуумите, ако не стане, отваряне на дросела и почистване на пътечките със спрей за потенциометри, виж ЕГР клапана да не е забил отворен, О-пръстени, но щом гасне топла заначи смуче яко, така мисля.
И аз минах по този път, с тази разлика, че моята сонда е по-евтина.
Закачи я и виж адаптациите и налягането в колектора, ако си с МАП, какво е. Ако си с дебитомер мисля, че се гледаше въздушния поток.
Виж колко градуса показват датчиците на антифриза и въздуха.
- georgi2140
- Мнения: 165
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Ето грешката,която ми дава...и EGR-клапана е забил отворен..може ли от него да дава грешката??
- georgi2140
- Мнения: 165
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Ето и мотора(вече с газова уредба)
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
OK
Последна промяна от calidad на Вто 13 юни 2017 23:20, променено общо 1 път.
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Няма как да е дебитомер щото 105кс нямат дебитомер. Само с мап са. Що не пробваш да го извадиш и да го изчистиш егр. И при мен е забил отворен и в ниските беше ужасна. Ама го затапих, че за ся 250+ лв не ми се дават. Пробвай да направиш и ти това и поне ще разбереш дали се оправя или само леко се подобрява. Или никакъв ефект. Ама ще ти излиза грешка ,че не минават газове.
- georgi2140
- Мнения: 165
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Другата седмица ще купя нов егр клапан,и го сменям.Дано да се оправи..
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Защо веднага тръгваш да купуваш клапан, все пак не е евтин, 250 лв?
Аз бих направил следното:
Първо изичсти грешките, затапи клапана и покарай няколко дена да видиш дали ще имаш грешка за бедна смес, би трябвало да нямаш, мисля, че ще си обогати сместа. Предполагам, че от ЕГР-а до дросела има вакуум, запуши го.
Грешката за ламбдата я дава, след като се мъчи да обогати и след 20 секунди излиза, при мен претръскваше и веднага ми излизаше грешката.
Виж блоковете 032 и 033, където са адаптациите по ламбда сонда.
Според информацията във форума клапана стои затворен и при събитие от сорта на някакви обороти отваря да прекара изгорелите газове, няма проблеми да ти даде грешка, ще я изтриеш. Може да пуснеш и адаптация на дросел клапата. Проблема ти е на бензин, ти вече караш на газ, така, че какво ти пука, че ЕГР-а не работи? Ако със затапен ЕГР се оправи празния ход, свали ЕГР-а и го почисти с някакъв спрей (разтворител), с карбуратор клийър, с който чистим дросел клапите.
Свали кутията за въздушния филтър и огледай за скъсани маркучета за вакуум към дросела. ЕГР-ът също има тръбичка за вакуум, виж я и нея.
Не знам дали има начин да се пробва клапана, аз нямам ЕГР-клапан, но предполагам, че ако се надуе с уста не трябва да изпуска, може и да му е спукана мембраната.
Мисълта ми е преди да купиш нов да пробваш дали проблема ти е в клапана, преди да наливаш още пари.
Смениха ли ти О-пръстените на всмукателния колектор, като ти сложиха газовата уредба? Задължително се сменят!
От О-пръстените, ако са спекли също дърпа много неизмерен въздух и обеднява сместа, така, че може и да не е в ЕГР клапана проблема.
Аз бих направил следното:
Първо изичсти грешките, затапи клапана и покарай няколко дена да видиш дали ще имаш грешка за бедна смес, би трябвало да нямаш, мисля, че ще си обогати сместа. Предполагам, че от ЕГР-а до дросела има вакуум, запуши го.
Грешката за ламбдата я дава, след като се мъчи да обогати и след 20 секунди излиза, при мен претръскваше и веднага ми излизаше грешката.
Виж блоковете 032 и 033, където са адаптациите по ламбда сонда.
Според информацията във форума клапана стои затворен и при събитие от сорта на някакви обороти отваря да прекара изгорелите газове, няма проблеми да ти даде грешка, ще я изтриеш. Може да пуснеш и адаптация на дросел клапата. Проблема ти е на бензин, ти вече караш на газ, така, че какво ти пука, че ЕГР-а не работи? Ако със затапен ЕГР се оправи празния ход, свали ЕГР-а и го почисти с някакъв спрей (разтворител), с карбуратор клийър, с който чистим дросел клапите.
Свали кутията за въздушния филтър и огледай за скъсани маркучета за вакуум към дросела. ЕГР-ът също има тръбичка за вакуум, виж я и нея.
Не знам дали има начин да се пробва клапана, аз нямам ЕГР-клапан, но предполагам, че ако се надуе с уста не трябва да изпуска, може и да му е спукана мембраната.
Мисълта ми е преди да купиш нов да пробваш дали проблема ти е в клапана, преди да наливаш още пари.
Смениха ли ти О-пръстените на всмукателния колектор, като ти сложиха газовата уредба? Задължително се сменят!
От О-пръстените, ако са спекли също дърпа много неизмерен въздух и обеднява сместа, така, че може и да не е в ЕГР клапана проблема.
- georgi2140
- Мнения: 165
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Добре,ще пробвам да го затапя ЕГР-а.От него,до дросела няма вакуум..само тръба си е.Незнам и как се адаптира дросела с този кабел.ЕГР-а съм го свалял,и няма чистене..толкова е запекъл и покрит с нагар,че никакъв спрей няма да го оправи.Въздушният филтър ми е отгоре,в в кората да двигателя и директно влиза в дросела,няма маркучи,няма вакууми,няма нищо.А тази тръбичка на ЕГР-а...казаха,че това се води филтър,и затова минава въздух и в двете посоки.О-пръстените на всмукателния колектор,едва ли са ги сменили при поставянето на газовата(поне не ми казаха,че са сменявани),...и според мен,никога не са сменявани тези пръстени..италянеца едва ли ще се занимава със смяната на тези пръстени.
- georgi2140
- Мнения: 165
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
За това говоря...един колега беше писал ,че това се води филтърче,и затова минава въздух и в двете посоки.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Това е вакуума на ЕГР-а, внимавай да не счупиш тръбичката, че лесно се чупят, не е филтър. В дросела не влизат ли някакви тръбички?
От О-пръстените може да смуче въздух, доста колеги имаха проблеми с празния ход, особено на студен двигател и го решиха с подмяната на тези уплътнения.
Колега, за да гасне колата студена е или дросела или дърпа неизмерен въздух от някъде, идва и повече въздуха, не съм сигурен, че проблема ти е точно в ЕГР-а, а и не мога да ти дам полезна информация, защото не съм се базикал с ЕГР-клапан, тъй като нямам.
Потърси повече информация, как да пробваш клапана дали работи, може и други колеги с опит да се включат, не бързай с покупката на нов, да не стане, като със сондата.
Виж си и температурния датчик, колко градуса показва. Огледай всичко, изтрий грешките и пак покарай.
Щом нямаш грешка за ЕГР-клапана, вероятно клапана работи.
От О-пръстените може да смуче въздух, доста колеги имаха проблеми с празния ход, особено на студен двигател и го решиха с подмяната на тези уплътнения.
Колега, за да гасне колата студена е или дросела или дърпа неизмерен въздух от някъде, идва и повече въздуха, не съм сигурен, че проблема ти е точно в ЕГР-а, а и не мога да ти дам полезна информация, защото не съм се базикал с ЕГР-клапан, тъй като нямам.
Потърси повече информация, как да пробваш клапана дали работи, може и други колеги с опит да се включат, не бързай с покупката на нов, да не стане, като със сондата.
Виж си и температурния датчик, колко градуса показва. Огледай всичко, изтрий грешките и пак покарай.
Щом нямаш грешка за ЕГР-клапана, вероятно клапана работи.
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Колеги този код на двг няма О пръстени, нещо се бъркате с 1,6 8 клапана.
Аз писах че е филтър и токова се води, няма вакум на ЕГР- той е с букса и ел., снимката не е от този двигател виждат се кабелите на свещите - при теб няма кабели директно бубини.
ето го 17 номер на снимката
Аз писах че е филтър и токова се води, няма вакум на ЕГР- той е с букса и ел., снимката не е от този двигател виждат се кабелите на свещите - при теб няма кабели директно бубини.
ето го 17 номер на снимката
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Ламбда сонда Голф 4-1,6 16v 105к.с.
Колега, номер 4 не е ли О-пръстен, там където всмукателният колектор се присъединява главата на блока?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 75 госта