Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

Мнениеот Daniel Kuntov » Пон 20 мар 2017 21:32


https://www.vbox7.com/play:1a1e649cfb
    Ето така пали винаги,няма значение студена или топла.Възможно ли е да е от центровката нещо?Пробвах с друг дебитомер и дросел,смених и детонационен датчик но няма промяна!




    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот Daniel Kuntov » Пон 27 мар 2017 13:16


    Малко развитие.Колата отказа напълно да работи на бензин,нито пали нито върви.При тестове днес при стиснат маркуч на обратното гориво колата се оправя и има налягане и си работи перфе,в момента в който пусна маркуча да тръгне обратното гориво мотора угасва.Смених с 2 помпи,и защо няма налягане се питам.Оставих я при едни пичове в сервиза и казаха че ше я гледат та да видим.Най вероятно проблема бил в оборудването на помпата,маркучи и тем подобни нямам идея. :banghead


    Потребителски аватар
    pe6kata
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 3009
    Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
    Автомобил: passat corrado
    Двигател: AAA и АBV turbo
    Местоположение: Елхово

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот pe6kata » Пон 27 мар 2017 13:41


    pe6kata написа:... Колко пъти да ти пиша да си погледнеш налягането в горивната рейка / т.е.помпа или регулатор.


    ???

    Това, което описваш, е елементарния тест на регулатора, когато нямаш манометър.
    Регулаторът ти е проблема.


    Потребителски аватар
    bobocamaro
    R.I.P
    Мнения: 7510
    Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
    Автомобил: Golf 3 GTI
    Двигател: 2E
    Местоположение: София

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот bobocamaro » Пон 27 мар 2017 14:33


    Здравей,
    ето каква е ситуацията при 2Е мотор. Предполагаме, че манометъра е що-годе в час.
    И че няма технологична разлика в налягането на твоя и моя мотор. :screwy
    Налягане след контакт 3 бара.
    Налягане при запален двигател, с вакуум към бар регулатор, 3 бара.
    Налягане при запален двигател, без вакуум към бар регулатор, 3.5 бара.
    Не съм ти снимал какво прави стрелката при форсиране: плавно стига до 3.5.


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот Daniel Kuntov » Пон 27 мар 2017 17:05


    При мен няма грам налягане.Сменихме бензиновия регулатор и положението е същото,едвам запали и не може да се изфорсира.Остава варианта и двете ми помпи да са пътници и сега мисля да си поръчам нова.


    Потребителски аватар
    pe6kata
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 3009
    Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
    Автомобил: passat corrado
    Двигател: AAA и АBV turbo
    Местоположение: Елхово

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот pe6kata » Пон 27 мар 2017 19:30


    При пречупен маркуч имитираш регулатор и създаваш налягане в рейката, затова работи колата. Ако помпата има проблем и не може да направи налягане, то каквото и да правиш е все тая - няма да работи.

    Крайно време е по тая кола да пипне човек с някаква техническа грамотност. Успех!


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот Daniel Kuntov » Пон 27 мар 2017 21:22


    Благодаря!А възможно ли е проблема да е в кошницата на помпата,да губи херметичност?И има ли там някакви възлови уплатнения за тази цел?


    dreadx
    Мнения: 315
    Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Sofia

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот dreadx » Вто 28 мар 2017 0:24


    Ако губи херметичност по пътя на изходящото от помпата гориво, пак няма да прави налягане, но тестът със стискането на маркуча за обратното гориво с нищо няма да помага.

    Имаш ли възможност да смениш и трети регулатор за проба? - или някакъв друг начин да установиш дали работи - примерно да монтираш твоя на друга кола?

    Аз веднъж надувах с компресор един регулатор, за да видя на какво налягане отваря. Тестът беше показателен: работеше си нормално.


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот Daniel Kuntov » Вто 28 мар 2017 23:31


    Ще се пробва и с друг регулатор!А какво е вашето мнение за възвратен горивен клапан на входа на рейката който да не връща горивото към резервоара?


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 29 мар 2017 0:19


    Някой знае ли от абф бензиновия регулатор на колко бара е ?


    Потребителски аватар
    pe6kata
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 3009
    Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
    Автомобил: passat corrado
    Двигател: AAA и АBV turbo
    Местоположение: Елхово

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот pe6kata » Чет 30 мар 2017 7:19


    bobocamaro написа:Здравей,
    ето каква е ситуацията при 2Е мотор. Предполагаме, че манометъра е що-годе в час.
    И че няма технологична разлика в налягането на твоя и моя мотор. :screwy
    Налягане след контакт 3 бара.
    Налягане при запален двигател, с вакуум към бар регулатор, 3 бара.
    Налягане при запален двигател, без вакуум към бар регулатор, 3.5 бара.
    Не съм ти снимал какво прави стрелката при форсиране: плавно стига до 3.5.

    регулатора е 3 баров.
    при запален мотор работещ на празен ход, налягането трябва да е около 2.3-2.5 бара (когато мотора е загрял), тъй като мотора работи под вакуум от порядъка на 0.6- 0.7 бара.
    В принудителен празен ход пада на близо 2 бара
    На цялата газ трябва да е 3 бара, аналогично е на изваден маркуч на регулатора.
    3 баров регулатор би показал 3.5 бара в три случая:
    - ако колата е в буст 0.5 бара (турбо или компресор)
    - ако регулатора е "почукнат" - корпуса е сгънат и натяга пружината
    - грешен манометър

    абф-а също ползва 3 баров регулатор, както и едно 80% от автомобилите


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот Daniel Kuntov » Чет 24 мар 2022 16:47


    Здравейте.Нека споделя решението.Проблема се оказа в БЕНЗИНОВАТА ПОМПА!Смених я с нова и колата заспа
    5 г по късно нов проблем.
    Двигателя прекъсва студен ,работи на 3 цилиндъра ,до момента в който стигне 50 градуса и колата се оправя
    Сменени са : кабели, свещи ,капачка ,палец, бубина, термо датчик, дебитомер,ламбда сонда и дросела е ок.На ваг Ком няма грешки.Свещите са видимо черни както и ауспуха.Колата си има мощност на ход.
    Идеи къде да търся проблема ?


    Потребителски аватар
    stefan4o
    Мнения: 19139
    Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
    Автомобил: VW Jetta
    Двигател: PN 1990+KR 1987
    Местоположение: Стара Загора
    Контакти:

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот stefan4o » Чет 24 мар 2022 19:29


    Незатварящ изпускателен клапан?


    nikmar
    Мнения: 345
    Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Бургас

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот nikmar » Пет 25 мар 2022 10:02


    При такова съмнение се мери компресия. Ако проблемът не е механичен, трябва да се види отново темп. датчик. Тези, които се внасят в БГ са пълни боклуци, независимо от марката (обикновено всичко е Бош от Турция или Китай).


    Потребителски аватар
    Daniel Kuntov
    Мнения: 820
    Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
    Автомобил: VW Golf 3
    Двигател: GTI 2.0 8V AGG

    Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?

    Мнениеот Daniel Kuntov » Пон 28 мар 2022 10:12


    2 сутрини под ред перфектен старт.Снощи обаче пак проблема.Не е хронично.

    Ще измеря компресията тези дни

    Температурен датчик е оригинален работещ перфектно.Пробвано е и с работещ от друга кола,няма промяна.
    Сменени са :
    Кабели
    Свещи
    Капачка
    Палец
    Нова бубина
    Нов бензинов регулатор
    Бензиновата помпа е слагана нова преди 5г
    Датчик колянов вал Нов VDO ORIGINAL
    Центровка е гледана и е ок
    Дебитомера е пробвано с нов от другата ми кола няма разлика
    Пробвано с още 2 работещи дросела няма разлика
    Нов горивен филтър е сложен есента
    Пробвах да спра газта от бутилката,но няма промяна.
    Не смуче излишен въздух от никъде



    Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта