Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
https://www.vbox7.com/play:1a1e649cfb
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Малко развитие.Колата отказа напълно да работи на бензин,нито пали нито върви.При тестове днес при стиснат маркуч на обратното гориво колата се оправя и има налягане и си работи перфе,в момента в който пусна маркуча да тръгне обратното гориво мотора угасва.Смених с 2 помпи,и защо няма налягане се питам.Оставих я при едни пичове в сервиза и казаха че ше я гледат та да видим.Най вероятно проблема бил в оборудването на помпата,маркучи и тем подобни нямам идея.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
pe6kata написа:... Колко пъти да ти пиша да си погледнеш налягането в горивната рейка / т.е.помпа или регулатор.
???
Това, което описваш, е елементарния тест на регулатора, когато нямаш манометър.
Регулаторът ти е проблема.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Здравей,
ето каква е ситуацията при 2Е мотор. Предполагаме, че манометъра е що-годе в час.
И че няма технологична разлика в налягането на твоя и моя мотор.
Налягане след контакт 3 бара.
Налягане при запален двигател, с вакуум към бар регулатор, 3 бара.
Налягане при запален двигател, без вакуум към бар регулатор, 3.5 бара.
Не съм ти снимал какво прави стрелката при форсиране: плавно стига до 3.5.
ето каква е ситуацията при 2Е мотор. Предполагаме, че манометъра е що-годе в час.
И че няма технологична разлика в налягането на твоя и моя мотор.
Налягане след контакт 3 бара.
Налягане при запален двигател, с вакуум към бар регулатор, 3 бара.
Налягане при запален двигател, без вакуум към бар регулатор, 3.5 бара.
Не съм ти снимал какво прави стрелката при форсиране: плавно стига до 3.5.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
При мен няма грам налягане.Сменихме бензиновия регулатор и положението е същото,едвам запали и не може да се изфорсира.Остава варианта и двете ми помпи да са пътници и сега мисля да си поръчам нова.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
При пречупен маркуч имитираш регулатор и създаваш налягане в рейката, затова работи колата. Ако помпата има проблем и не може да направи налягане, то каквото и да правиш е все тая - няма да работи.
Крайно време е по тая кола да пипне човек с някаква техническа грамотност. Успех!
Крайно време е по тая кола да пипне човек с някаква техническа грамотност. Успех!
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Благодаря!А възможно ли е проблема да е в кошницата на помпата,да губи херметичност?И има ли там някакви възлови уплатнения за тази цел?
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Ако губи херметичност по пътя на изходящото от помпата гориво, пак няма да прави налягане, но тестът със стискането на маркуча за обратното гориво с нищо няма да помага.
Имаш ли възможност да смениш и трети регулатор за проба? - или някакъв друг начин да установиш дали работи - примерно да монтираш твоя на друга кола?
Аз веднъж надувах с компресор един регулатор, за да видя на какво налягане отваря. Тестът беше показателен: работеше си нормално.
Имаш ли възможност да смениш и трети регулатор за проба? - или някакъв друг начин да установиш дали работи - примерно да монтираш твоя на друга кола?
Аз веднъж надувах с компресор един регулатор, за да видя на какво налягане отваря. Тестът беше показателен: работеше си нормално.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Ще се пробва и с друг регулатор!А какво е вашето мнение за възвратен горивен клапан на входа на рейката който да не връща горивото към резервоара?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Някой знае ли от абф бензиновия регулатор на колко бара е ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
bobocamaro написа:Здравей,
ето каква е ситуацията при 2Е мотор. Предполагаме, че манометъра е що-годе в час.
И че няма технологична разлика в налягането на твоя и моя мотор.
Налягане след контакт 3 бара.
Налягане при запален двигател, с вакуум към бар регулатор, 3 бара.
Налягане при запален двигател, без вакуум към бар регулатор, 3.5 бара.
Не съм ти снимал какво прави стрелката при форсиране: плавно стига до 3.5.
регулатора е 3 баров.
при запален мотор работещ на празен ход, налягането трябва да е около 2.3-2.5 бара (когато мотора е загрял), тъй като мотора работи под вакуум от порядъка на 0.6- 0.7 бара.
В принудителен празен ход пада на близо 2 бара
На цялата газ трябва да е 3 бара, аналогично е на изваден маркуч на регулатора.
3 баров регулатор би показал 3.5 бара в три случая:
- ако колата е в буст 0.5 бара (турбо или компресор)
- ако регулатора е "почукнат" - корпуса е сгънат и натяга пружината
- грешен манометър
абф-а също ползва 3 баров регулатор, както и едно 80% от автомобилите
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Здравейте.Нека споделя решението.Проблема се оказа в БЕНЗИНОВАТА ПОМПА!Смених я с нова и колата заспа
5 г по късно нов проблем.
Двигателя прекъсва студен ,работи на 3 цилиндъра ,до момента в който стигне 50 градуса и колата се оправя
Сменени са : кабели, свещи ,капачка ,палец, бубина, термо датчик, дебитомер,ламбда сонда и дросела е ок.На ваг Ком няма грешки.Свещите са видимо черни както и ауспуха.Колата си има мощност на ход.
Идеи къде да търся проблема ?
5 г по късно нов проблем.
Двигателя прекъсва студен ,работи на 3 цилиндъра ,до момента в който стигне 50 градуса и колата се оправя
Сменени са : кабели, свещи ,капачка ,палец, бубина, термо датчик, дебитомер,ламбда сонда и дросела е ок.На ваг Ком няма грешки.Свещите са видимо черни както и ауспуха.Колата си има мощност на ход.
Идеи къде да търся проблема ?
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Незатварящ изпускателен клапан?
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
При такова съмнение се мери компресия. Ако проблемът не е механичен, трябва да се види отново темп. датчик. Тези, които се внасят в БГ са пълни боклуци, независимо от марката (обикновено всичко е Бош от Турция или Китай).
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
2 сутрини под ред перфектен старт.Снощи обаче пак проблема.Не е хронично.
Ще измеря компресията тези дни
Температурен датчик е оригинален работещ перфектно.Пробвано е и с работещ от друга кола,няма промяна.
Сменени са :
Кабели
Свещи
Капачка
Палец
Нова бубина
Нов бензинов регулатор
Бензиновата помпа е слагана нова преди 5г
Датчик колянов вал Нов VDO ORIGINAL
Центровка е гледана и е ок
Дебитомера е пробвано с нов от другата ми кола няма разлика
Пробвано с още 2 работещи дросела няма разлика
Нов горивен филтър е сложен есента
Пробвах да спра газта от бутилката,но няма промяна.
Не смуче излишен въздух от никъде
Ще измеря компресията тези дни
Температурен датчик е оригинален работещ перфектно.Пробвано е и с работещ от друга кола,няма промяна.
Сменени са :
Кабели
Свещи
Капачка
Палец
Нова бубина
Нов бензинов регулатор
Бензиновата помпа е слагана нова преди 5г
Датчик колянов вал Нов VDO ORIGINAL
Центровка е гледана и е ок
Дебитомера е пробвано с нов от другата ми кола няма разлика
Пробвано с още 2 работещи дросела няма разлика
Нов горивен филтър е сложен есента
Пробвах да спра газта от бутилката,но няма промяна.
Не смуче излишен въздух от никъде
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта