Съвет за разделяне на рефлектора от фара на golf 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Съвет за разделяне на рефлектора от фара на golf 4

Мнениеот M3ntata » Чет 02 фев 2017 19:09


Здравейте, отворих едни фарове за голф 4 модел на Valeo с лупи. Целта е да ги разглобя изчистя и боядисам, пък може и лупи на късите... Та сега въпроса е как да сваля/откача рефлектора от самият корпус на фара. По точно пречат ми пластмасовите крачета които са за ръчно регулиране, как могат да се откачат от рефлектора. Върти ми се една идея да развивам и двата равномерно без да прегъвам рефлектора за да не се спука, но не знам дали ще излезе. До колкото виждам самата ябълка не е пригодена да излиза както при ел. моторчето за реглаж. По добре да питам от колкото да се излагам :mhihi

Поздрави.




Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Съвет за разделяне на рефлектора от фара на golf 4

Мнениеот M3ntata » Съб 04 фев 2017 20:21


Та значи действах по въпроса, да почна от самото начало. Първо за самото отваряне на фара аз избрах варианта със чупене на стъклата, понеже на другите ми фарове вече бях пробвал варианта който действа при БОШ и ХЕЛЛА с фурната на 200C, да но при ВАЛЕО не сработи (поне при мен) държах фара около 10 минути, като го изкарах беше толкова горещ, че не можех да го държа в ръката си (без ръкавици) стъклото буквално пареше :twisted . След това с пръсти и голяма отвертка пробвах да надигам фара, но без резултата не по мръдна за сметка на това самият ръб на фара около стъклото се изкриви/изрони от напъването и се отказах от този вариант. След това си поръчах някакви Турски стъкла за фаровете "AYFAR autolamp" за 20лв/бр. които стъкла не са зле като качество пасват идеално на канала на фара, обаче поне при моите има едни петна които си мисля, че са още от самото производство при охлаждането. Самите петна приличат на изсъхнали капчици вода, но не се чистят с "парцалче" мисля едно полиране да им ударя.
Избрах да развия двете шпилки равномерно за което е нужно 6мм шестограм, но първо трябва да се откачи ел. моторче. След това ни трябва 2мм шестограм с който да развием мигача, лупата и шапката за крушката на късите (за лупата ви трябва кръстата отвертка и мисля 6мм гаечен или клещи). Стигнах до тук понеже нямах под ръка 2мм шестограм, набарах 2.5мм :mhihi :mad . После ще се облепи с хартиено тиксо старателно и остава да мина с шкурка 800-1000 там където ще се боядисва да разкарам лака (покритието). За боя избрах/намерих черен мат "HB BODY" пише, че е за брони/пластмаса. Няма да пръскам никаква основа понеже самата боя е с "пластификатор". С подобна "готова" боя за пластмаса минах дръжките и лайсните по таблото (лющещия се лак) на другата ми четворка вече 3-4г не са мръднали, относно температурите до колкото съм запознат повечето обикновени бои по флаконите издържат до около 70-80C, а в самия фар няма да има такива температури..

Ще ъпдейтна темата ще има и снимков материал.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта