Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 14 фев 2017 1:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Сменял ли си по принцип водната помпа до сега? Скоро видях на един Golf каран с вода от предният собственик турбинките на помпата толкова ръждясали и изгнили че се бяха стопили чак и не въртеше водата по сащият начин, а на мен ми се е късала от оста веднъж и пак така подминаваше 90 градуса
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Баща ми го кара 14 години,аз го карам от 3 помпата не е сменяна,защото съм чувал че водна помпа на Голф 2 се сменя само ако има проблем,защото тия новите са ...
Иначе за тия години не е правила никакви проблеми и явно просто и е дошло времето.А относно цената,нека първо да го помъчим утре дали ще се оправи и ако не стане,чак тогава ще мисля за продажба,но във всеки случай цената няма да е като на масовите 2ки,които се продават във форума,все пак доста пари и подобрение има в колата.
Иначе за тия години не е правила никакви проблеми и явно просто и е дошло времето.А относно цената,нека първо да го помъчим утре дали ще се оправи и ако не стане,чак тогава ще мисля за продажба,но във всеки случай цената няма да е като на масовите 2ки,които се продават във форума,все пак доста пари и подобрение има в колата.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Източи малко антифриз и направи още едно клипче
Не бързай да сменяш нищо
И аз съм карал с вода, на помпата ми нищо и няма.
Не бързай да сменяш нищо
И аз съм карал с вода, на помпата ми нищо и няма.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 14 фев 2017 1:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Споко ще излезе проблемът къде е и още дълги години ще си го караш
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
17 години с една водна помпа. Евала
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Водна помпа, особено ако е оригиналната, не се сменя без нужда.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Моята я смених ей така, с ангренажа. Нямаше признаци за проблем, а не можеше да се върти на ръка
Трябва да им се обръща внимание от време на време на тия коли, колкото и да са здрави Аз като купих колата, съединителят беше за смяна, още оригиналният
Иначе ако човек е много привързан към водната си помпа ОЕМ-ската, мисля, че все още може да се купи оригинален вариант и да се смени с такава
Трябва да им се обръща внимание от време на време на тия коли, колкото и да са здрави Аз като купих колата, съединителят беше за смяна, още оригиналният
Иначе ако човек е много привързан към водната си помпа ОЕМ-ската, мисля, че все още може да се купи оригинален вариант и да се смени с такава
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Твоята е имала нужда от подмяна.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Колата ако си мислиш,че не се поддържа се лъжеш жестоко.Всичко и се сменя на време и с качествени части,просто не виждам смисъл да подменям нормално работещ агрегат,който не дава признаци на проблем,с нов такъв който няма да изкара и 1/4 от годините на оем-ския.
Развитие по проблема няма.Смених водната помпа с нова,старата се въртеше с леко усилие на ръка,но с новата струйката е същата непостоянна и колата отново минава средата и нито термостата отваря нито перката се включва.Парно има и е ок.Освен да сваля маркуча отново и да го продухам,друго не виждам какво мога да направя,освен да махам термостата и да я карам без такъм,макар че не е редно.
Развитие по проблема няма.Смених водната помпа с нова,старата се въртеше с леко усилие на ръка,но с новата струйката е същата непостоянна и колата отново минава средата и нито термостата отваря нито перката се включва.Парно има и е ок.Освен да сваля маркуча отново и да го продухам,друго не виждам какво мога да направя,освен да махам термостата и да я карам без такъм,макар че не е редно.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Човек, не ти е добре обезвъздушена колата, повярвай ми.
Когато сменяш част или възел по охладителната система, който е в ниска точка - примерно водна помпа, радиатор, термостат и т.н. е хубаво да я запалиш на отворена капачка на казанчето и да стискаш от време на време долния маркуч на радиатора, за да може да излезе по-бързо въздухът в системата. Аз също съм сменявал радиатор - и то няколко пъти, миналата година като слагах климатика слагах по-голям радиатор и се наложи да я поизчакам повечко, за да изкара въздуха от системата.
Когато сменяш част или възел по охладителната система, който е в ниска точка - примерно водна помпа, радиатор, термостат и т.н. е хубаво да я запалиш на отворена капачка на казанчето и да стискаш от време на време долния маркуч на радиатора, за да може да излезе по-бързо въздухът в системата. Аз също съм сменявал радиатор - и то няколко пъти, миналата година като слагах климатика слагах по-голям радиатор и се наложи да я поизчакам повечко, за да изкара въздуха от системата.
Последна промяна от stefan4o на Съб 25 фев 2017 14:21, променено общо 1 път.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Е,добре де ,преди като съм човъркал нещо никога не ми се е налагало да я обезвъздушавам,доливам си течност,затягам капачката и газ.Какво трябва да я правя,че да се обезвъздуши освен да стои с отворена капачка и то не знам си колко време и пъти я паля вече и я чакам?Моля сподели,защото съм в безизходица,а честно казано продам ли я,после знам,че много ще съжалявам...
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
По принцип ФВ нямат щуцер като френските за обезвъздушаване на системата и се счита, че тя се обезвъздушава сама. Да, ама едно е да смениш датчик горе на фланеца, друго е да смениш радиатор на система с вместимост около 6 литра да има в себе си около 2 литра въздух, примерно, нали се сещаш, че трябва отнякъде да излезе
Изпарителят на газовата стопля ли се, като поработи малко колата? Загрява ли добре, колкото примерно мотора на пипане? Или стои по-хладен?
Изпарителят на газовата стопля ли се, като поработи малко колата? Загрява ли добре, колкото примерно мотора на пипане? Или стои по-хладен?
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
Въпросът е как да излезе?С чакане на място,с каране(няма ли опастност да прегрее)?
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
При мен термостатът като отвори и се вижда как нивото на антифриза рязко спада и излиза доста въздух. Същевременно малко след като това стане се пуска и перката ми на първа степен, ако искаш като стане дебела работата пробвай през датчика да пуснеш перката като накъсиш двата пина на буксата. Да не карам наизуст да ти казвам цветовете на 1-ва и 2ра степен, че ги забравих, червено с бяло беше мисля за първата степен, ама тествай първо и виж.
Аз първо я оставам на място моята да се включи перката два пъти на първа степен и да охлади и тогава слагам капачката и карам
Аз първо я оставам на място моята да се включи перката два пъти на първа степен и да охлади и тогава слагам капачката и карам
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с охладителната система
А ако изляза да я карам така из града дали има вероятност да се обезвъздуши,или по скоро ще духне гарнитурата на главата?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта