Golf 4 1.6 SR гори масло
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 ср гори масло
Ако има....
Re: Голф 4 ср гори масло
да преди 500 - 600 км беше намаляло маслото и видях че главата е изцапана и смених гарнитурата и долу горе след това почна повече да пипа .
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 ср гори масло
Провери дaли имa мaсло в мaркучa зa вентилaция нa глaвaтa!
Re: Голф 4 ср гори масло
toarek написа:да преди 500 - 600 км беше намаляло маслото и видях че главата е изцапана и смених гарнитурата и долу горе след това почна повече да пипа .
семеринга на разпределитения вал сменихте ли ? Ако не сте свали капака на ангренажа и виж да не би там да е като лейка текнало. И огледай капака на клапаните отвсякъде да не е протекъл повече от преди и по-точно отпред при семеринга където се мацват две точки силикон.
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 ср гори масло
Ако няма локва отдолу просто си му гори маслото и за това му оцапва свещите с нагар.
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 ср гори масло
Щом няма от там на татъка сам трябва да си преценяваш как искаш да процедираш.Само от любопитство ,като махнеш щеката на маслото духа ли стабилно от там?
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 ср гори масло
Ако духа слабо е напълно нормално,но въпреки всичко си гори яко,щом наливаш цял литър на 2500 км.,тоест на10к. ще е 4 л.! Наистина мое скромно мнение е че няма начин да е само влошки за такъв немалък разход.Ако намериш от приятел манометър и да си замериш компресията и след това да впръскаш 20-тина грама масло във всеки цилиндър и пак замериш.
Ако мръднат яко показателите няма да са клапани само и влошки
Ако мръднат яко показателите няма да са клапани само и влошки
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 4 ср гори масло
Може да му тече и от капака на клапаните,с тия нови гарнитури е 50/50 боклук/качествена ,ама ако е така ще смърди яко на масло.
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 ср гори масло
Колегата твърди, че няма "локва" (капки масло) под колата,следователно няма теч.Много хора не си дават сметка ,че омазняването на определени места и покриването с прах отгоре е не лицеприятна гледка ,но не е теч а просто лек пропуск и омазняване.По тази точка темата трябва да се е изчерпала и да вярваме на колегата(все пак той вижда и колата е негова).От там на татък трябва да се диагностицира от къде идва проблема и разбира се може да е събирателен.Лошото е , че няма как да се разбере сигурно без отваряне,а разбира се това той не го иска!Щом не му духа по негови думи много от щеката на маслото поне може да си направим изводите ,че компресионните сегменти държат,но въпреки всичко колко държат не се знае защото не си е замервал компресията.Гумички, че може да са заминали е много вероятно,но в какво състояние е главата и има ли вкопани клапани ,износени водачи, които не затварят правилно и след като се сменят примерно гумичките ,ще се разбият отново твърде скоро.Това не се знае.Компресионните сегменти може и да държат,но маслените да за зле или износени или прибрали в каналите от спичане и прегряване,това също как да се разбере без да отвориш...
П.П. До сега като гарнитури съм ползвал Виктор Рейнц и никога не съм имал проблем за каквото и да било.Само, че не всеки му се дава за една гарнитура на капака на главата за стара кола 35-40 кинта.
П.П. До сега като гарнитури съм ползвал Виктор Рейнц и никога не съм имал проблем за каквото и да било.Само, че не всеки му се дава за една гарнитура на капака на главата за стара кола 35-40 кинта.
Re: Golf 4 1.6 SR гори масло
Понеделник ще я карам на майстор и се моля да е от гумичките щото много скъпо ще ми излезе ще проверим и компресията .
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 4 1.6 SR гори масло
Колеги, има много теми за това прословуто "горене" на масло. Моят МК4 1,6 АКЛ е стигал до 1л на 1000км като го купих. Нито пуши, нито тече, да се чудиш къде изчезва маслото. Направих няколко процедури. Извадих свещите. Източих маслото. С леко побутване на 4-та наредих буталата в средно полжение на цилиндрите. През гнездата на свещите започнах да наливам газ за горене. Наливам отгоре, а отдолу тече. Така около 1час и започна да капе, нагара по сегментите се разтваря. След това спрей за почиствана на карбуратори в цилиндрите хубаво да изкара нагара. След един ден чистене и промиване, вечерта ново масло и разхода от 1л на 1000км падна на 500мл на 1000км.
Много мислих за ремонт, но майстора който ми е комшия ме отказа.
1. Полите на буталата били къси и правели елипса.
2. Оригиналните маслени сегменти се гънели като тел.
3. Гумички.
Ако са 3. и 2. общо към 500лв може да те оправят, но ако е 1. нама оправия.
Имал съм кола със спекани гумички, като не я караш 2 дни, при старт на двг изпушва.
Послушах майстора и доливам масло, поне винаги и опреснено.
Много мислих за ремонт, но майстора който ми е комшия ме отказа.
1. Полите на буталата били къси и правели елипса.
2. Оригиналните маслени сегменти се гънели като тел.
3. Гумички.
Ако са 3. и 2. общо към 500лв може да те оправят, но ако е 1. нама оправия.
Имал съм кола със спекани гумички, като не я караш 2 дни, при старт на двг изпушва.
Послушах майстора и доливам масло, поне винаги и опреснено.
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Golf 4 1.6 SR гори масло
99,9% залагам на сегменти, тия двигатели идват тука, скапани от каране, а и не са от най-качественото изпълнение! Правиш пълна ревизия, за известно време ще се държи прилично, после маслояденето започва пак, постепенно, макар и в по-малки размери!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983, xri666 и 85 госта