Голф 4 1.8Т гори масло
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
не знам при мен motul x-cess 5w40 (и всяко друго което съм карал) за 7000-8000 км става за смяна,усеща как мотора започва да тропа по-нервно става,като цяло по-шумен, в по топло време,когато се раздава повече газ се включва перките на охлаждането,то може и 15000 км с доливане 0.5-1 литър да изкара,ама не ме кефи за това на около 8000 км го сменям
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
аз по принцип от както карам коли почти 20 години следвам едно мое правило колко дава производителя да се мине с едно масло винаги го сменям 2-3 хиляди по рано но както писах по горе при мен няма подобни признаци който описваш при 7-8 хиляди един единствен път съм му доливал 5-600 грама до смяна на 15.000 че нямах как да го сменя по рано и то си имаше бая ръчки в пробега иначе съм забелязал че маслото почва да ми тъмнее след 7-8 хиляди колата се кара само на бензин в момента съм се зачудил за газ но още не съм решил
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Ами последния път като бях в МАКСКАР май така се казваха това ми казаха че било за моята кола маслото.
Така че не мога нищо да кажа дали е или не е за мен .
Не разбирам и не съм маслар.
Но колеги не ми отговорихте ако сменя консумативите понеже са ми за смяна да сменя ли масло филтри и да ревизирам турбината или да оправя турбината и тогава да сменя масло филтри ? Или смяната си е смяна рециклираната турбина си е рециклирана ?
А за маслото ще се допитам понеже това не ми е окончателния избор за масло понеже като взимам консумативите може да си взема по хубаво това го взех за доливане така да го кажа.
Така че не мога нищо да кажа дали е или не е за мен .
Не разбирам и не съм маслар.
Но колеги не ми отговорихте ако сменя консумативите понеже са ми за смяна да сменя ли масло филтри и да ревизирам турбината или да оправя турбината и тогава да сменя масло филтри ? Или смяната си е смяна рециклираната турбина си е рециклирана ?
А за маслото ще се допитам понеже това не ми е окончателния избор за масло понеже като взимам консумативите може да си взема по хубаво това го взех за доливане така да го кажа.
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
смяната си е смяна рециклираната турбина си е рециклирана но първо я закарай да ти кажат със сигурност че е тя и маслото е 5w40 пълна синтетика може да случиш на набедени майстори да те убеждават че на тия години и километри не трябвало пълна синтетика а полу синтетика не ги слушай само 5w40 марката си я избираш ти
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Ето след малак тест минах 600 километра извън градско и къде е щеката какво се е случило с маслото .
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
A) Не си го изчакал да се източи хубаво - да не се стича за секунди маслото в картера все едно е въздух под налягане
Б) Колата е под наклон?
Б) Колата е под наклон?
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Нито едно от двете неща колега колата е стояла без да работи близо 12 часа .
Колата не е под наклон .
Колата не е под наклон .
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
А за тия 600 километра ръчкал ли си я колата - в смисъл ако си я карал с повече от 140-150 е нормално да си апе масло. Все пак тук защрихованата част са ти някакви си 200-300 милилитра.
П.С. Аз съм с 1.9 ТДИ АВФ и съм изминал 5000 километра от смяната на маслото. Карането ми е извънградско - около 90% от времето като под 120-140 не слизам. За момента ми е изгорило около 600 грама, което за мен си е ок.
П.С. Аз съм с 1.9 ТДИ АВФ и съм изминал 5000 километра от смяната на маслото. Карането ми е извънградско - около 90% от времето като под 120-140 не слизам. За момента ми е изгорило около 600 грама, което за мен си е ок.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vili777 и 138 госта