Голф 4 1.8Т гори масло
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Мисълта ми беше, дали почна да го харчи повече след като мина 8к км.? Ако е харчил масло в края на живота на маслото, според мен не търси проблем в колата а в маслото. Но ако си го харчи постоянно, дори и докато е ново /примерно на 2,3к км/ тогава можеш да търсиш проблем в турбото. Но нека и други колеги се изкажат. Иначе още от щеката си личи, че маслото е направо ''пикнЯ'' а не масло. То едва ли смазва нещо, по-скоро си е боза.
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
много километри го караш дори среден клас масло на 1.8 t 7-8 хил почва да харчи яко
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Колеги, за тия коли смяна на маслото е на 15000км.
Автора, ако 50-80лв те спъват в поддръжката, лоша работа.
Автора, ако 50-80лв те спъват в поддръжката, лоша работа.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Не казвам че ме спъват ами просто защо да сменям два пъти едно и също нещо ?
Като масло + филтри като преди това ще съм направил пълно обслужване.
А какво е утре ще снимам и ще кажа МОТУЛ беше но какъв точно ще напиша утре.
Е не мога да кажа от кога е започнало да харчи :( и дали е от километрите или от друго.
Вашия съвет е да сменя консумативите + маслото и да видя така ли ?
И след това евентуално ако трябва да се прави я турбо я нещо друго отново смяна на масло и филтър ?
С предишните маса когато съм карал колата до 10 000 километра съм ги карал и не съм имал проблеми предното беше мотул по предното пак мотул и по предните Кастрол, и не ги е пипала грам като казвам грам наистина грам никога не съм доливал или сипвал или допълвал.
От миналата година забелязах че пипа маслото .
Според мен още преди да има 7-8 хил км.
Като масло + филтри като преди това ще съм направил пълно обслужване.
А какво е утре ще снимам и ще кажа МОТУЛ беше но какъв точно ще напиша утре.
Е не мога да кажа от кога е започнало да харчи :( и дали е от километрите или от друго.
Вашия съвет е да сменя консумативите + маслото и да видя така ли ?
И след това евентуално ако трябва да се прави я турбо я нещо друго отново смяна на масло и филтър ?
С предишните маса когато съм карал колата до 10 000 километра съм ги карал и не съм имал проблеми предното беше мотул по предното пак мотул и по предните Кастрол, и не ги е пипала грам като казвам грам наистина грам никога не съм доливал или сипвал или допълвал.
От миналата година забелязах че пипа маслото .
Според мен още преди да има 7-8 хил км.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Явно турбото е пътник.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
М да и аз за това си мисля сега започва размислите и страстите какво да направя :
Рециклиране ?
Съответно къде и при кой има и положителни и негативни мнения относно този въпрос.
Да си взема втора употреба турбо ?
С колега ми беше обяснявал тези неща относно какво да правя и какви са възможностите за тубините .
А и по спомен бях питал за рециклиране на тази която е моята или акто моята стоковите и цената беше от 550-700 или 800 според зависи дали е спукан охлюва и съответно цена за сваляне и качване и монтиран на рециклираната турбина.
Рециклиране ?
Съответно къде и при кой има и положителни и негативни мнения относно този въпрос.
Да си взема втора употреба турбо ?
С колега ми беше обяснявал тези неща относно какво да правя и какви са възможностите за тубините .
А и по спомен бях питал за рециклиране на тази която е моята или акто моята стоковите и цената беше от 550-700 или 800 според зависи дали е спукан охлюва и съответно цена за сваляне и качване и монтиран на рециклираната турбина.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Наскоро правихме едно ТДИ, нова средна част 260лв.80лв труд.
В Монтана.
В Монтана.
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
първо виж турбината без да я сваляш си личи - омаслена - мени звука ако не можеш ти да прецениш я закарай някъде да ти кажат какво и е после се чуди какво да я правиш и кой ти каза че след смяна или ремонт на турбо трябва да сменяш консумативи пълни глупости
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
тоя мотор най си харесва MOTUL-а 8100 5w40 от опит 6-7 смени и както ти писах по горе може и от масло менте да се получи случвало ми се е
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Да колега разбирам те :)
Ами мислех че при смяна или рециклиране на турото се сменя маслото понеже ако има проблем с предната турбина и има някакви частици в маслото за да не повредят новата или рециклираната вече.
За това не съм запознат по въпроса и за това ви питам .
Следователно трябва или не трябва да се сменя маслото ?
Ами м да това ще гледам другата седмица да видя къде мога да отида или какво мога да направя за да ми каже някой какво е положението и дали е мъртвец турбината.
А иначе когато сме дигали колата са ми казвали че турбото има малко масло .
Ами мислех че при смяна или рециклиране на турото се сменя маслото понеже ако има проблем с предната турбина и има някакви частици в маслото за да не повредят новата или рециклираната вече.
За това не съм запознат по въпроса и за това ви питам .
Следователно трябва или не трябва да се сменя маслото ?
Ами м да това ще гледам другата седмица да видя къде мога да отида или какво мога да направя за да ми каже някой какво е положението и дали е мъртвец турбината.
А иначе когато сме дигали колата са ми казвали че турбото има малко масло .
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Zdravko Zankov написа:Колеги, за тия коли смяна на маслото е на 15000км.
Ако караш с истинско масло група 4-5 може и да изкара 15 000км, иначе масовите масла в бг например 5-40 стават на водица след 7000-8000км.
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
MOTUL-а 8100 5w40 няма никакви ядове за 15.000 км. дори и на 17.000 съм го сменял че забравих и нямаше проблем за сведение моята каруца 1.8.Т с нормално каране на 15.000 км я съм му долял 200-300 грама я не а с по агресивно каране до литър даже е много стига да не се попадне на менте както писах по горе 200 км ми изгори 300-500 гр източих ментака кастрол който ми беше сипан в сервиз сложих му MOTUL-а 8100 5w40 и вече 6-7 смени съм пре доволен
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
Ето снимка с какво масло карам .
Re: Голф 4 1.8Т гори масло
това масло въобще не е за тоя мотор 1.8.т се кара с 5w40 не с 10w40 вече марката всеки си преценява аз карам с MOTUL-а 8100 и съм много доволен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта