Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Не съм 100% сигурен, ама май на АБФ-а колелата на помпата са по-високи и е с по-голям дебит.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Оставих си долницата от 2е мотора и резултата е много добър
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Имаш ли идея колко е разреден мотора?!
Най-вероятно в момента си под оригиналната мощност на 8 клапановия мотор.
Най-вероятно в момента си под оригиналната мощност на 8 клапановия мотор.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Ако съдя по това как върви колата сега и как вървеше преди разликата е огромна със сигурност е много над 115 кончета
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Ако съдя по това колко е смислена тази тема, преценката ти за технически въпроси е крайно ненадеждна.
Маслените помпи по колите са обемен тип, демек всички могат да създават много високо налягане, което зависи най вече от износването на помпата. Какво налягане ще стигне до датчиците зависи от предпазния клапан и колко масло изтича от лагерите между помпата и датчика. Дебитът на различните помпи обаче не е еднакъв, предполагам, че проблемът ти е в малкия дебит. Малкото налягане до датчика е следствие от малкия дебит.
Маслените помпи по колите са обемен тип, демек всички могат да създават много високо налягане, което зависи най вече от износването на помпата. Какво налягане ще стигне до датчиците зависи от предпазния клапан и колко масло изтича от лагерите между помпата и датчика. Дебитът на различните помпи обаче не е еднакъв, предполагам, че проблемът ти е в малкия дебит. Малкото налягане до датчика е следствие от малкия дебит.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
rusnaka_93 написа:Проблемът ми е такъв че аз по принцип си бях със двигател 115 коня след малко проучвания реших да сложа глава от 150 коня така наречения АБФ.
Ако съдя по това как върви колата сега и как вървеше преди разликата е огромна със сигурност е много над 115 кончета
Приятел, не знам галъп или афа рисърч си ползвал за тези проучвания, но това нещо се прави единствено с цел преминаване към принудително пълнене, разбирай турбиниране, въпреки че степента на сгъстяване е прекалено ниска дори и за турбо - 7.8:1 (това че из нета на много места се среща 8.5:1 не е вярно). Оригиналната степен на абф-а е 10.5:1. С близо 3 единици надолу, ти гарантирам, че нищо не е като хората, валовете си искат определена степен на сгъстяване, горивото и аванса, заложени в оригиналния ти софтуер нямат нищо общо с реалността, щото разредена кола иска гориво и понася по-голям аванс. Да не говорим за различния дебит на 8в и 16в глава и какво се случва с горивото в обороти, в които абф главата дава своята ефективност. В момента си с много бедни смеси.
Хубавото е, че можеш да караш с бензин с октаново число 78-86
Чисто теоретично, променяйки с 10% степента на сгъстяване( в случая понижавайки я) влошаваш разхода с 10% и сваляш мощността с 10%. В комбинация с ненастроена електроника, можеш ли да си представиш къде си?! Оригинален 8в мотор ще ти прави бинокли. В ниските ще изоставаш дори от 1.8. Намери някой за сверка и ще разбереш.
Или слагаш и абф бутала с електрониката му, ставайки истински абф (а най-умно е директно цял абф), или се монтира колянов вал от ТДИ, като твоите бутала се преработват, за да се докара адекватна степен (тогава и мотора става 2.1 литра) и т.н. и т.н. няма смисъл да коментираме неща, дето няма да станат.
От мен токова. Успех.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Или за по-евтино ти давам глава от 2Е.
- AnCh0
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
- Автомобил: Гетеи
- Двигател: не го знам ама бяга xD
- Местоположение: Varna
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Според мен има и 3-ти вариант ако се намери добър шлайфист да ти изчисли точни стойности блок, глава и да се вземат с нужната гарнитура и пак да дойде сгъстяването. Разликата е че 115 е с ЦЯЛА КАМЕРА, а АБФ с миниатюрни камерки на смукателните клапани. НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА. Получило се е нещо като все едно си сложиш 288,300 градуса вал и си разредил мотора. ЛИЧНО ЗА МЕН ТОЗИ ПРОЕКТ си има много голям + стига да се направи както трябва :)