Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Здравейте,колеги! Някой може ли да ми каже какво е налягането което прави маслената помпа на голф 3 гти 115 коня и тази на голф 3 150 коня? Благодаря предварително!!!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Налягане на маслото на голф 3 гти 115 и гти 150 коня
не е ли 2 бара на 2000 оборота за всички
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: Налягане на маслото на голф 3 гти 115 и гти 150 коня
Да, прав е Iezekil, според autodata е 2бара на 2000 оборота и за 2-та двигателя.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Налягане на маслото на голф 3 гти 115 и гти 150 коня
Проблемът ми е такъв че аз по принцип си бях със двигател 115 коня след малко проучвания реших да сложа глава от 150 коня така наречения АБФ и то взе че се получи но веднага след запалването с другата глава започна да ми мига лампата за маслото без да ми свири зумера. Смених датчика същата работа премига и това е. След като разпитах тук там ми казаха че е възможно маслената помпа да не подава достатъчно налягане така като е от 115 коня,главата е от 150 коня и ми казаха да проуча какво налягане дава едната и другата помпа.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Извадих номерата на маслените помпи за някои двигатели при голф 3:
051 115 105 A - ABF
027 115 105 B - ADY, 2E, AEP
028 115 105 G - 1Y, AAZ, 1Z
027 115 105 E - AEK, AAM, ABS, ADZ, ACC
Явно е различна помпата при 2Е и ABF, но в какво е разликата не зная. Най-добре да измерите налягането.
051 115 105 A - ABF
027 115 105 B - ADY, 2E, AEP
028 115 105 G - 1Y, AAZ, 1Z
027 115 105 E - AEK, AAM, ABS, ADZ, ACC
Явно е различна помпата при 2Е и ABF, но в какво е разликата не зная. Най-добре да измерите налягането.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Мс за което колега!! Аз също ги гледах и на вънкашен вид са 1 към 1 явно вътре в самите помпи има някаква разлика макар че се съмнявам за което.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
а някой знае ли, какво означава мигащата тихо масльонка и какво мигаща масльонка с музикален съпровод?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
за първото и аз това се опитвам да разбера докато второто е предупреждение че колата няма достатъчно масло
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
rusnaka_93 написа:Мс за което колега!! Аз също ги гледах и на вънкашен вид са 1 към 1 явно вътре в самите помпи има някаква разлика макар че се съмнявам за което.
Тогава защо според теб са с различни номера? Ако беше така, както казваш, за всички мотори щеше да е една с един ном.номер
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
на главите имаш датчици за налягане на маслото ! сваляш ги и четеш на тях за колко бара са и ще разбереш тия глави с еднакви барове ли са или не са ;) Успех ! най-лесният начин, според мен :) от вътрешната им страна пише от колко до колко трябва да ти е налягането при главата. Датчиците са различни за различните модели, съответно с различни налягания :)
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Не знам за тия мотори как е,но с цел да помогна ще развия казуса,като за моя.
Датчиците при мен са два,един на филтъра и един на главата.Тоя на филтъра/нормално отворен/ е свързан и със зумер,което предполага,че ако се включи,ще включи и зумера.Не помня стойностите,но да кажем че сработва под 1,8бара.Важно уточнение е,че този датчик всъщност се включва над 2000об.Тогава всъщност приемаме,че налягането на маслото трябва да е мин.2бара.
Другия датчик е за минимално налягане,нормално затворен.Той кара лампата да мига на контакт,без да включва зумера.Той е на главата и гаси лампата още при 0,3бара налягане.Възможно е всъщност да има няколко вида/в различен цвят/и различно налягане-0,3:06:1.Аз бих почнал от него.
Проверката по датчици е лесна.При високото налягане просто се замасява датчика,при ниското мисля просто се изключва.Така откриваш кой е виновника.
Има вариант и с проблем по кабелите или таблото,понеже управлението всъщност на мигане и зумер е интегрирана в таблото,в частност в оборотомера.
Дотук е простичко,така да се каже.Само дето в момента държа 2та датчика на 2Е и ето какво пише на тях:
0,15-0,45 бара
1,8+-0,2 бара.
Сега обаче гледам онлайн за АБФ и виждам 1 датчик с 2 крачета:
0-5 бара
и не ми е ясно дали е 1 или е сдвоен или що ли.
Другото интересно е,че има и датчик за температура на маслото.Не знам къде се намира.Въпроса е,че ти трябва да си останал със старите датчици според мен,но къде си сложил единия?Може би ниското не е завито където трябва,но като го изключиш би трябвало да угасне лампата?
/Ако съм написал 1 кош глупости не нося отговорност,но моля да ме извините./
Датчиците при мен са два,един на филтъра и един на главата.Тоя на филтъра/нормално отворен/ е свързан и със зумер,което предполага,че ако се включи,ще включи и зумера.Не помня стойностите,но да кажем че сработва под 1,8бара.Важно уточнение е,че този датчик всъщност се включва над 2000об.Тогава всъщност приемаме,че налягането на маслото трябва да е мин.2бара.
Другия датчик е за минимално налягане,нормално затворен.Той кара лампата да мига на контакт,без да включва зумера.Той е на главата и гаси лампата още при 0,3бара налягане.Възможно е всъщност да има няколко вида/в различен цвят/и различно налягане-0,3:06:1.Аз бих почнал от него.
Проверката по датчици е лесна.При високото налягане просто се замасява датчика,при ниското мисля просто се изключва.Така откриваш кой е виновника.
Има вариант и с проблем по кабелите или таблото,понеже управлението всъщност на мигане и зумер е интегрирана в таблото,в частност в оборотомера.
Дотук е простичко,така да се каже.Само дето в момента държа 2та датчика на 2Е и ето какво пише на тях:
0,15-0,45 бара
1,8+-0,2 бара.
Сега обаче гледам онлайн за АБФ и виждам 1 датчик с 2 крачета:
0-5 бара
и не ми е ясно дали е 1 или е сдвоен или що ли.
Другото интересно е,че има и датчик за температура на маслото.Не знам къде се намира.Въпроса е,че ти трябва да си останал със старите датчици според мен,но къде си сложил единия?Може би ниското не е завито където трябва,но като го изключиш би трябвало да угасне лампата?
/Ако съм написал 1 кош глупости не нося отговорност,но моля да ме извините./
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Благодаря за помощта колеги!!! Открих проблема
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Ще ни споделиш ....или е тайна?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 ное 2013 17:31
- Автомобил: golf 3 gti
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 GTI 115 и 150 к.с. - Какво е налягането на маслото?
Малкия датчик за маслото който стой на главата. Откачих го и спря да свети :D :D
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Налягане на маслото на голф 3 гти 115 и гти 150 коня
rusnaka_93 написа:Проблемът ми е такъв че аз по принцип си бях със двигател 115 коня след малко проучвания реших да сложа глава от 150 коня така наречения АБФ.. .
А сложи ли и буталата от така нареченият АБФ
Абф-ска глава на 8в долница е голяма глупост.
2 бара налягане при 2000 об е минимално допустимо наляггане на маслото. Под тази стойност или пробваш с друго масло или ремонт на мотора.
Маслената помпа на тия мотори работи до 5-6 бара, това е налягането, при което сработва байпасния клапан
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта