Проблем с голф 4 1.8Т !
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Проблем с голф 4 1.8Т !
Здравейте колеги ! Става въпрос за голф 4 1.8Т !След тежък удар на колата и смяна на част от роговете се появи проблем с биене във волана след 110,120 км/ч само при подаване на газ,а когато е на изключена предавка със същата скорост или на скорост,но с отпусната газ го няма проблема ! За около 10 месеца смених 3 вътрешни карета и 1 външно (от лявата страна само) ! При последната смяна смених и полуоската (лявата) защото мислех че е крива , но проблема остана ! Кажете дали е възможно нещо да се случва вътре в самите скорости и от там да предава вибрацийте до колелото и затова да чупи каретата и да бие волана !Моля ви помагайте !
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с голф 4 1.8Т !
alexx_1990 написа: дали е възможно нещо да се случва вътре в самите скорости
при вибрациите които описваш....отдавна щеше да е изгърмяла кутията на парчета.
Фланците на вътрешните карета(т.нар. driveshaft cups drive flange) да са криви?
Биенето им може да се провери на място с индикаторен часовник. Аз се съмнявам в тея фланци
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с голф 4 1.8Т !
Колега това ушите който излизат от скоростите ли са ?Тези на който се захваща вътрешното каре?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с голф 4 1.8Т !
Да. Уши, чашки, фланци...за тях става дума. Иди където могат да ти ги проверят за биене(криво).
Могат и да се свалят от колата и да се завъртят на струг за проверка.
А най-добре да ги купиш от чужда, помляна кутия и да ги смениш.
Всичко това са мои предположения, не искам да се хвърляш да даваш кинти без да си проверил проклетите фланци за криво.
Могат и да се свалят от колата и да се завъртят на струг за проверка.
А най-добре да ги купиш от чужда, помляна кутия и да ги смениш.
Всичко това са мои предположения, не искам да се хвърляш да даваш кинти без да си проверил проклетите фланци за криво.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с голф 4 1.8Т !
Да прав си това е следващото нещо което ще направя да ги проверя !Благодаря ти колега !
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проблем с голф 4 1.8Т !
Трудна работа да са криви въпросните чашки.По скоро измерете геометрията на железата които сте сменяли.Премерете разстоянието между самите носачи на твоята кола и на една друга като твоята.
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с голф 4 1.8Т !
Колега окачването не беше засегнато след удара ! Отдолу всичко е наред даже скоро я карах на тенекиджия и всичко излезе ок след ремонта !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 307 госта