Здравейте колеги. Днес се случи много лошо нещо. Нещо започна да трака както се чува на клиповете и започна да работи неравномерно. Всичко стана на второто палене(или по пътя преди второто палене). Първо си я запалих работи си на място да загрее, след това отидох до един гумаджия на 5км, пристигнах там и я загасих(но не забелязах да работи странно или да чука). След това се наложи да я преместя, паля и при паленето запали с прекъсване както се чува на втория клип и започна да чука, миришеше и на неизгорял бензин. Загасих я и пак запалих, но нямаше промяна. Прибрах се вкъщи(надявам се да не съм нанесъл някакви щети като съм се прибрал така) и направих клиповете.
Звука се чува най-силно между горните два цилиндъра, а не от страната на веригата, което ме навежда на мисълта, че може някой хидравличен повдигач на клапаните да е паднал. Или да е прескочила зъб на центровката и затова да чука така, но пък чукането не се чува от страната на веригата... Какво мислите вие колеги?
Клип 1
Клип 2
Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Колеги някой няма идея да има ?
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Провери кои цилиндър не работи като вадиш кабелите на свещите един по един(внимателно с изолирани клещи,че много боли),провери свещта дава ли искра,премери компресията.Звукът е като на хидроповдигач но провери първо горните неща.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Като изкарам на който и да е цилиндър кабела и не даде промяна значи на този цилиндър е паднал някой от повдигачите ?
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Означава,че не работи а ти трябва да разбереш защо(ток,бензин,компресия)
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: qmbol
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
колега моята беше по същия начин сутринта я запалих и не работеше на всички цилиндри вадих кабелите от бобината никаква промяна нямаше.... по този начин чукаше и се оказа счупен оптегач на веригата.....
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
на клапан ми звучи, но кво е ... треа се отвори
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
И аз мисля, че е клапан. Запалих я на студено и тракането го нямаше имаше само прекъсването... Но ще видя като имам време да се занимавам с нея. Междувременно колеги пускайте мнения който квото се сети може да е от полза. Ако има развитие по темата ще пиша.
П.С. Колега redfire_98 Кой от всичките обтегачи беше счупен и колко ти излезе ремонта ?
П.С. Колега redfire_98 Кой от всичките обтегачи беше счупен и колко ти излезе ремонта ?
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Комплекта вериги обтегачи на febi/swag са около 300лв. Оригинални към 500-600лв. Работа за целия комплект от 200лв нагоре в хубав сервиз или образован майстор.
По принцип се пука дългия плъзгач на горната верига която я има само като оригинална част или самият "жълт" обтегач. Замяна само на горните два обтегача и хид. болт (без веригата най вероятно) около -50/60% от сумата за комплекта + още 100-150лв за труд.
По принцип се пука дългия плъзгач на горната верига която я има само като оригинална част или самият "жълт" обтегач. Замяна само на горните два обтегача и хид. болт (без веригата най вероятно) около -50/60% от сумата за комплекта + още 100-150лв за труд.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Благодаря колега, а може ли да се сменят само горете обтегачи, за да не се сваля скоростната кутия (или не може без да се сваля скоростната кутия дори и само за горните обтегачи?)
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Нямаш никакви грижи да смениш само горните обтегачи, само не съм сигурен дали ще може да извадиш веригата от зъбчатката за маслената помпа, понеже тя остава под долния капак който няма как да свалиш без ск. кутията. Но лично според мен веригите не се отпускат, поне като наложих моите (старата и новата) нямаше никаква разлика, говоря за разлика не по голяма 0.5мм. Колкото самият обтегач който е на "люлка" захватът отново му е под долния капак, но може да се изкара като се развие самият водач (под формата на болт) ето примерна снимка (горе в дясно точно над горния белег на зъбното колело). Развива се с гаечен и се вади заедно с обтегача (без да се изпуска долу ) нахлузваш новия обтегач на болта/водача и по обратния ред, малко е мъчително, но става. При мен самият обтягащ болт беше заминал, заедно с него обтегача този за който говорех по горе, веригата беше направила канали близо 1мм на дълбочина което до пълнително удължава хода на обтегача който той няма, след това и големия плъзгач (който е само оригинална част, по горе пак бях писал за него) той също имаше големи канали, но и ухото през което минава средния болт беше счупено и дори и малко имаше луфт. По принцип имам тема свързана със смяната на веригата, ако не си може да я погледнеш защото имаше снимки и видеа...
Но при теб като гледам проблема е някой клапан или повдигач, понеже сякаш се чува от към ремъка (от дясно/пасажерско) и на втория клип където си снимал гърнето ясно се чува как гъгне работата на мотора, смисъл не работи равномерно, но като се почне огледа не ти пречи да прегледаш и ако има нужда да смениш обтегачите (горните). Ако ще се сваля главата нека се обслужи из цяло гумички, напасване на клапани, продухване с въздух самите канали/магистрали и ако трябва някой друг клапан или повдигач ако проблема е от тях.
Но при теб като гледам проблема е някой клапан или повдигач, понеже сякаш се чува от към ремъка (от дясно/пасажерско) и на втория клип където си снимал гърнето ясно се чува как гъгне работата на мотора, смисъл не работи равномерно, но като се почне огледа не ти пречи да прегледаш и ако има нужда да смениш обтегачите (горните). Ако ще се сваля главата нека се обслужи из цяло гумички, напасване на клапани, продухване с въздух самите канали/магистрали и ако трябва някой друг клапан или повдигач ако проблема е от тях.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Благодаря колега доста изчерпателен отговор, а вторият горен обтегач той може ли да се свали като този който ти каза, защото на снимката която показа има един болт(шестограм) на който мисля, че се държи другия обтегач. Той може ли да се свали пак така или не ?
Силно се надявам да се паднал някой повдигач и да не се налага да свалям нищо друго.
Силно се надявам да се паднал някой повдигач и да не се налага да свалям нищо друго.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Може да свалиш плъзгача този болт който виждаш със шестограма не е нужно да го сваляш, защото самият плъзгач има процеп който просто се нахлузва на въпросния болт и по нагоре вече се ЗАТЯГА с два други болта. Ето виж какво представлява самият плъзгач на снимката (този в най ляво).
Това в което се надяваш изисква повече работа, за да свали повдигача трябва да смъкне валовете, за да смъкне валовете трябва да смъкне зъбните колела и всичко друго което се сваля за смяна на горната верига.
Това в което се надяваш изисква повече работа, за да свали повдигача трябва да смъкне валовете, за да смъкне валовете трябва да смъкне зъбните колела и всичко друго което се сваля за смяна на горната верига.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Силно тракане.
Благодаря колега наистина много ми помогна!!! Ще видя какво ще изкочи като почна да разглабям, когато ми остане повечко време. Ще пиша, ако има развитие по темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 167 госта