Привет,при преглеждането на таблицата с обслужването на колата виждам,че свещите са ми на 45к км и им е време,колата си върви де,ма няма да я чакам да спре да пали!Въпроса ми е сегашните са си стандартните PFR6Q v-line,въпроса ми е има същите PFR6Q laser platinum,каква е разиката,цената е една и съща и нз има ли смисъл да взимам лейзър вместо вилайн-а?
Поздрави!
Голф МК4 1.8Т-смяна на свещи
- apisabvgd
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател: ARX 2002
- Местоположение: София
Голф МК4 1.8Т-смяна на свещи
Последна промяна от apisabvgd на Чет 06 апр 2017 12:00, променено общо 2 пъти.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пак свещи на 1.8Т
dobrin написа:Модела на колата (Golf), вид на купето (MK3), година на производство (пр.1995г. или 95г.), обем и букви (код) на мотор/двигател (пр. 1.8 АBS) - , проблем за който се пуска темата.
пример: Golf MK3 1995г. 1.8 АBS - бензиновата помпа не работи
Всяка една тема със заглавие, различно от описания начин, ще бъде моментално заключена или изтрита!
- apisabvgd
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател: ARX 2002
- Местоположение: София
Re: Голф МК4 1.8Т-смяна на свещи
В крайна сметка нямаше v-line и взех лейзър платинум,всичко е ок,колата е малко по-жива в ниските,но след свещи на 45к км мисля че е нормално! :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта