Голф МК4 1.8Т-смяна на свещи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
apisabvgd
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 15:55
Автомобил:
Двигател: ARX 2002
Местоположение: София

Голф МК4 1.8Т-смяна на свещи

Мнениеот apisabvgd » Чет 06 апр 2017 10:55


Привет,при преглеждането на таблицата с обслужването на колата виждам,че свещите са ми на 45к км и им е време,колата си върви де,ма няма да я чакам да спре да пали!Въпроса ми е сегашните са си стандартните PFR6Q v-line,въпроса ми е има същите PFR6Q laser platinum,каква е разиката,цената е една и съща и нз има ли смисъл да взимам лейзър вместо вилайн-а?
Поздрави!

Последна промяна от apisabvgd на Чет 06 апр 2017 12:00, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19689
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пак свещи на 1.8Т

Мнениеот Vlad777 » Чет 06 апр 2017 11:09


dobrin написа:Модела на колата (Golf), вид на купето (MK3), година на производство (пр.1995г. или 95г.), обем и букви (код) на мотор/двигател (пр. 1.8 АBS) - , проблем за който се пуска темата.

пример: Golf MK3 1995г. 1.8 АBS - бензиновата помпа не работи

Всяка една тема със заглавие, различно от описания начин, ще бъде моментално заключена или изтрита!


Потребителски аватар
apisabvgd
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 15:55
Автомобил:
Двигател: ARX 2002
Местоположение: София

Re: Голф МК4 1.8Т-смяна на свещи

Мнениеот apisabvgd » Пет 07 апр 2017 11:44


В крайна сметка нямаше v-line и взех лейзър платинум,всичко е ок,колата е малко по-жива в ниските,но след свещи на 45к км мисля че е нормално! :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта