Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Koleto07
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 08 ное 2015 20:32
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот Koleto07 » Пет 14 апр 2017 19:36


Здравейте, колеги! Нужен ми е съвет. Вчера смених свещи, въздушен филтър и почистих дроселовия клапан без да го откачам от буксата и се появи този проблем. Колата на празен ход работи на 1100 оборота, от време на време оборотите започват да играят много, не може да се форсира и т.н. Отделно свети EPC, ESP и грешка в двигателя. Че ще се ходи на майстор е неизбежно, но ако някой е имал такъв проблем нека сподели. Клапата беше доста мръсна и за почистрването и използвах спрей за карбуратори идросел клапи. ..




Ivwan
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот Ivwan » Пет 14 апр 2017 20:59


Трябва да се направи адаптация на дроселовата клапа с Vag Com при това от някой, който знае как да ти я направи, защото понякога и след адаптиране нещата не се променят, особено ако компютъра на колата ти е magnety marreli


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 671
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот jordan17772 » Пет 14 апр 2017 21:34


Ако не е докосвал лопатката на дросела не виждам, как се е разцентровала. Там се мие само със спрей, но без разкачане е било неудобно и сигурно си разместил клапата. Любопитно ми е като сменя свещите, на старите какво им бе състоянието? На първи цилиндър от към ремъците имаш ли омаслена бубина?


Ivwan
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот Ivwan » Пет 14 апр 2017 22:31


Ако е натискал клапата може да стане и лошо. Може да счупи някое пластмасово зъбче или да прескочи зацепването на механизма, но дори и да не е повредил механиката, при самото почистване със спрей се разтваря мръсотията и нагара и се увеличава хода на клапата и затова задължително се прави адаптиране


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: RE: Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот barutchiev » Пет 14 апр 2017 22:40


Ivwan написа:Колега трябва да се направи адаптация на дроселовата клапа с VagCom при това от някой, който знае как,защото много пъти след адаптиране няма резултат особено ако компютъра на колата ти е Magnety Marreli. Адаптирането се прави, защото след почистване се променя положението на клапата при напълно затворено и съответно отворено положение.


Аз съм с Магнети Марели,но нямам никакви ядове с адаптацията. Само,че трябва наистина да се изчакат 30 секунди и след това да се затвори софтуера

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: RE: Re: RE: Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот barutchiev » Пет 14 апр 2017 22:43


Само трябва да обърнеш внимание на това,че ако си без жило на газта-канала за адаптирането е друг.


Koleto07
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 08 ное 2015 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот Koleto07 » Съб 15 апр 2017 14:00


jordan17772 написа:Ако не е докосвал лопатката на дросела не виждам, как се е разцентровала. Там се мие само със спрей, но без разкачане е било неудобно и сигурно си разместил клапата. Любопитно ми е като сменя свещите, на старите какво им бе състоянието? На първи цилиндър от към ремъците имаш ли омаслена бубина?

Да местих клапата, вероятно съм я разцентровал. Свещите бяха с иридиев електрод и при смяната не обърнах внимание на бобината, но мисля, че нямаше омасляване


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот владислав » Нед 16 апр 2017 11:32


Сори колега, но нищо не си изчистил, дросела се чисти със сваляне, много теми има и вече се пише едно и също, адаптация се прави и от колата оставия я на контакт докато спре да се чува самата клапа да бучи. От написаното има вариянт да не си закачил някои маркуч и да смуче въздух.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот kris11 » Нед 16 апр 2017 11:41


Koleto07 - разкачи маркуча за маслените пари от дебелия маркуч към клапата . Остави да поработи 4-5 мин на място без да пипаш педала на газта..Загаси я и сложи пак тънкия маркуч.
АКЛ а трудно вдява на адаптация. Автора направи това което писах по -горе. Това съм го изровил от руски форум. При мен даде резултат след чистена на др. клапа.

Последна промяна от kris11 на Нед 16 апр 2017 16:51, променено общо 1 път.


vandu
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 30 юни 2014 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот vandu » Нед 16 апр 2017 16:19


Отиди на диагностика и тогава пак ще коментираме. Разбирам притеснението ти но проблемите може да са много, а щом имаш индикации по таблото то компа ще си каже какво му е.
Имах същия проблем с 1.6 двигател AUS, след чистене на дросела изкара 3 месеца (5000 км) и после се наложи нов. Мен ме остави на средата на пътя и си беше мъка стигането до сервиза.
Беше се скапало или стъпковото моторче или зъбите на клапата. Повече от 2000-2200 оборота не искаше да вдигне. Колата се тресеше сякаш е на 2-3 цилиндъра и в сервиза бяха убедени че това е проблема.
Опитай сам да го почистиш и виж дали ще има ефект, но съм скептично настроен.


Koleto07
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 08 ное 2015 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 16V проблем с обороти

Мнениеот Koleto07 » Вто 18 апр 2017 21:46


Колеги, отидох на диагностика и човека се озори докато адаптира клапата. Успя да свали оборотите до 750, струва ми се, че са по-високи от колкото преди. Не мога да си обясня защо при положение, че се опиташ да подпомогнеш работата на един автомобил се получават такива проблеми. Благодаря Ви за вниманието!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта