Здравейте,колеги имам следният проблем , при студен двигател на първо сутрешно палене колата пали много трудно оборотите падат рязко и гасне по 3-4 пъти,това е само на първо палене за деня,после няма никакви проблеми. След диагностика ми излиза следната грешка 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
29-00 - Short to Ground ,та въпроса ми е това датчика за температурата на антифриза ли е, и дали е възможно да прави от него тези проблеми? Благодаря
Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL
Да, той е и Да, от него е.
Смени го и пак на диагностика
Проверете от студена до загряла кола показанията как се движат, защото масово по магазините се продават зверските боклуци, де'т и за замеряне на гарги с тях не стават!
Смени го и пак на диагностика
Проверете от студена до загряла кола показанията как се движат, защото масово по магазините се продават зверските боклуци, де'т и за замеряне на гарги с тях не стават!
Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL
А колега проверката от студена до загрява,как да я направя смисъл с диагностика но кое точно да гледам
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL
Е показанията на температурния датчик, разбира се!
Нали той те интересува.
Нали той те интересува.
Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL
Благодаря,ще го сменя и ще пиша за резултата
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL
Моята е същата. Първото палене е ужасно-тресе и гасне. Най-зле е като е студено.
Моят датчик също е заминал и явно е от него, но все още не съм го сменил. Колега, ако си го сменил, сподели какви пари го взе и от къде :).
Моят датчик също е заминал и явно е от него, но все още не съм го сменил. Колега, ако си го сменил, сподели какви пари го взе и от къде :).
Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL
Аз го сменях преди 2 години защото старият не показваше правилни стойности на таблото,този в момента показва добре температурата но явно са му се прецакали стойностите към компа,и от там идва проблема ,не знам какъв да купя защото всичките са по 10-20 лв и ми изглегдат еднакви
Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL
Смених датчика с нов на Mahle 20 лв ,след смяната вече не дава грешка на диагностиката,за паленето ще видя на сутринта как ще е
Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
Сега пробвах и въпреки смяната на датчика и това че вече няма грешки на диагностиката,проблема остава,при първо палене за деня колата работи неравномерно и все едно е на 3 цилиндъра! Не знам вече какво да правя но преди да сменя поредната здрава част,мисля да подменя о-пръстените на колекторите и да видим дали ще има резултат
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
Точно това щях да пиша дали си сменял О-пръстените на колекторите.
Като цяло и моята работи по абсолютно същия начин, ама нищо не съм правил до момента, защото ей така ще сменям разни неща докато оцеля от къде идва проблема.
На моята датчика, че не работи, не работи това е ясно, но проблема започна да го прави след като сложих газ, та си мисля, че тоя е свалял колектора, но не е сменил въпросните О-пръстени после.
Като цяло и моята работи по абсолютно същия начин, ама нищо не съм правил до момента, защото ей така ще сменям разни неща докато оцеля от къде идва проблема.
На моята датчика, че не работи, не работи това е ясно, но проблема започна да го прави след като сложих газ, та си мисля, че тоя е свалял колектора, но не е сменил въпросните О-пръстени после.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
И при мен беше така.Оказа се ,че дебелия маркуч ,който идва от кутията на възд.филтър и отива към всмукателния колектор има пукната част и явно от там е засмуквала неизмерен от дебитомера въздух ,който е бъркал сметките.След осукването му с изолирбанд проблема нацяло изчезна.Тиксото разбира се е временен вариант и сега маркуча е сменен с нов.Съвета ми е ако не си проверил - свали всички маркучи и ги огледай от всякъде за пукнатини или скъсани места.
Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
Днес смених о-пръстените на колектора,с немски на Victor renz 50 лв 8 броя, смених и свещите с NGk 50 лв И като цяло колата работи доста по-добре,ще видя сутринта как ще е с паленето и ще пиша
Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
Аз съм с 1.6 16v aus и при мен проблема сякаш след газифициране се появи. Не съм я и карал мнго на бензин де, но не бях забелязал да пали така. Не че е супер бруталното,но всяко първо палене е или завърта и гасне тихо или притриса и нормализира оборотите след 2 3 секунди или пали претриса и гасне и след това пали без проблем. Купих гарнитура и о пръстени и реших да си ги сменя обаче моя колектор е от алуминиевите на 2 части с две гарнитури като малката никъде не я намерих само голяма има на всякъде. И нямах о пръстени... Измих го ,смених тая която имах и проблема си остава. На диагностика не показва абсолутно никакви грешки свързани с датчици на температура или за въздух и тем подобни. А имам диагностика при няколко човека. И дросела е чистен. Като я паля сеедно паля кола дето не е палена от половин година. Само веднъж един ми беше казал ,че уж не разпознавала ключа първоначално. До колкото знам го разпознава и пали или не го разпознава и не пали и показва лампата за имобилайзера. Ама не би трябвало и 2рия път да запали, а тя си пали. Според мен ключа си е добре.
Последна промяна от gddbg на Нед 23 апр 2017 7:02, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
При теб може би изпуска дюза, регулатор или възвратното клапанче на бензиновата помпа - и горивото изтича от рейката.
После ще тресе 2-3 секунди докато подкачи. (ако палиш на бензин де)
После ще тресе 2-3 секунди докато подкачи. (ако палиш на бензин де)
Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?
Да на бензин паля и няма много разлика дали съм карал преди това на бензин. Ако отида да ми замерят налягането ще открият ли в кое е проблема? И още един въпрос. Ако имам проблем с изпускане от газовата трябва да имам проблем при прехвърлянето след палене нали?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта