Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
topito95
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 10 ное 2013 22:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL

Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот topito95 » Чет 20 апр 2017 6:59


Здравейте,колеги имам следният проблем , при студен двигател на първо сутрешно палене колата пали много трудно оборотите падат рязко и гасне по 3-4 пъти,това е само на първо палене за деня,после няма никакви проблеми. След диагностика ми излиза следната грешка 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

29-00 - Short to Ground ,та въпроса ми е това датчика за температурата на антифриза ли е, и дали е възможно да прави от него тези проблеми? Благодаря :flag_bulgaria




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL

Мнениеот radotom » Чет 20 апр 2017 7:33


Да, той е и Да, от него е.
Смени го и пак на диагностика
Проверете от студена до загряла кола показанията как се движат, защото масово по магазините се продават зверските боклуци, де'т и за замеряне на гарги с тях не стават! :thumb_down


topito95
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 10 ное 2013 22:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL

Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL

Мнениеот topito95 » Чет 20 апр 2017 8:22


А колега проверката от студена до загрява,как да я направя смисъл с диагностика но кое точно да гледам


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL

Мнениеот radotom » Чет 20 апр 2017 8:58


Е показанията на температурния датчик, разбира се!
Нали той те интересува.


topito95
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 10 ное 2013 22:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL

Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL

Мнениеот topito95 » Чет 20 апр 2017 9:07


Благодаря,ще го сменя и ще пиша за резултата


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL

Мнениеот ivanovkbg » Чет 20 апр 2017 19:34


Моята е същата. Първото палене е ужасно-тресе и гасне. Най-зле е като е студено.
Моят датчик също е заминал и явно е от него, но все още не съм го сменил. Колега, ако си го сменил, сподели какви пари го взе и от къде :).


topito95
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 10 ное 2013 22:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL

Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL

Мнениеот topito95 » Пет 21 апр 2017 7:22


Аз го сменях преди 2 години защото старият не показваше правилни стойности на таблото,този в момента показва добре температурата но явно са му се прецакали стойностите към компа,и от там идва проблема ,не знам какъв да купя защото всичките са по 10-20 лв и ми изглегдат еднакви


topito95
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 10 ное 2013 22:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL

Re: Трудно палене при студен двигател-Golf 4 1.6 100 к.с AKL

Мнениеот topito95 » Пет 21 апр 2017 17:27


Смених датчика с нов на Mahle 20 лв ,след смяната вече не дава грешка на диагностиката,за паленето ще видя на сутринта как ще е


topito95
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 10 ное 2013 22:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL

Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот topito95 » Съб 22 апр 2017 8:55


Сега пробвах и въпреки смяната на датчика и това че вече няма грешки на диагностиката,проблема остава,при първо палене за деня колата работи неравномерно и все едно е на 3 цилиндъра! Не знам вече какво да правя но преди да сменя поредната здрава част,мисля да подменя о-пръстените на колекторите и да видим дали ще има резултат


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот ivanovkbg » Съб 22 апр 2017 11:02


Точно това щях да пиша дали си сменял О-пръстените на колекторите.
Като цяло и моята работи по абсолютно същия начин, ама нищо не съм правил до момента, защото ей така ще сменям разни неща докато оцеля от къде идва проблема.
На моята датчика, че не работи, не работи това е ясно, но проблема започна да го прави след като сложих газ, та си мисля, че тоя е свалял колектора, но не е сменил въпросните О-пръстени после.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот stypkata » Съб 22 апр 2017 12:04


И при мен беше така.Оказа се ,че дебелия маркуч ,който идва от кутията на възд.филтър и отива към всмукателния колектор има пукната част и явно от там е засмуквала неизмерен от дебитомера въздух ,който е бъркал сметките.След осукването му с изолирбанд проблема нацяло изчезна.Тиксото разбира се е временен вариант и сега маркуча е сменен с нов.Съвета ми е ако не си проверил - свали всички маркучи и ги огледай от всякъде за пукнатини или скъсани места.


topito95
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 10 ное 2013 22:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL

Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот topito95 » Съб 22 апр 2017 16:04


Днес смених о-пръстените на колектора,с немски на Victor renz 50 лв 8 броя, смених и свещите с NGk 50 лв И като цяло колата работи доста по-добре,ще видя сутринта как ще е с паленето и ще пиша


gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот gddbg » Съб 22 апр 2017 23:57


Аз съм с 1.6 16v aus и при мен проблема сякаш след газифициране се появи. Не съм я и карал мнго на бензин де, но не бях забелязал да пали така. Не че е супер бруталното,но всяко първо палене е или завърта и гасне тихо или притриса и нормализира оборотите след 2 3 секунди или пали претриса и гасне и след това пали без проблем. Купих гарнитура и о пръстени и реших да си ги сменя обаче моя колектор е от алуминиевите на 2 части с две гарнитури като малката никъде не я намерих само голяма има на всякъде. И нямах о пръстени... Измих го ,смених тая която имах и проблема си остава. На диагностика не показва абсолутно никакви грешки свързани с датчици на температура или за въздух и тем подобни. А имам диагностика при няколко човека. И дросела е чистен. Като я паля сеедно паля кола дето не е палена от половин година. Само веднъж един ми беше казал ,че уж не разпознавала ключа първоначално. До колкото знам го разпознава и пали или не го разпознава и не пали и показва лампата за имобилайзера. Ама не би трябвало и 2рия път да запали, а тя си пали. Според мен ключа си е добре.

Последна промяна от gddbg на Нед 23 апр 2017 7:02, променено общо 1 път.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот dreadx » Нед 23 апр 2017 5:54


При теб може би изпуска дюза, регулатор или възвратното клапанче на бензиновата помпа - и горивото изтича от рейката.
После ще тресе 2-3 секунди докато подкачи. (ако палиш на бензин де)


gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 100 к.с AKL - Трудно палене при студен двигател?

Мнениеот gddbg » Нед 23 апр 2017 7:04


Да на бензин паля и няма много разлика дали съм карал преди това на бензин. Ако отида да ми замерят налягането ще открият ли в кое е проблема? И още един въпрос. Ако имам проблем с изпускане от газовата трябва да имам проблем при прехвърлянето след палене нали?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта