Golf 4 1.6 akl

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Golf 4 1.6 akl

Мнениеот SNikolov4 » Вто 25 апр 2017 22:43


Здравейте, не намерих подобна тема за това и пиша тук. Преди време забелязах лек дим след по-голямо натоварване на двигателя и тъй като се зачести "дименето" реших да погледна и до колкото видях през кората има лек теч , ако някой може да помогне със съвет от какво може да е бих му бил много благодарен. П.с. до сега колата не е пипала маслотоИзображение

Изпратено от моят HTC Desire 820 с помощта на Tapatalk

Последна промяна от SNikolov4 на Вто 25 апр 2017 22:43, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dimitrov_123
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
Автомобил: MK IV
Двигател: APF

Re: Golf 4 1.6 akl

Мнениеот Dimitrov_123 » Пет 28 апр 2017 15:01


Преглед на всички течности те съветвам да направиш като за начало :)


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 akl

Мнениеот SNikolov4 » Съб 29 апр 2017 8:49


Всичко е в нормата, смятам при смяна на масло да сменя и гарнитура на двигателя както и О ринговете на колектора. Проблема не е толкова до загуба на масло а просто при по дълги разстояния започва да се изпарява маслото и дори замирисва в купето.


Stoycho Nedelchev
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 05 дек 2014 11:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 akl

Мнениеот Stoycho Nedelchev » Съб 29 апр 2017 9:16


Виж откъде имаш теч на масло и тогава сменяй.На снимката се вижда че има капало масло точно от отдушника(гофрирания маркуч под капачката за наливане на маслото) който се свързва към дроселклапата.Този гофриран маркуч или малкия под него там може да има нещо сцепено и от там да излизат маслени пари.При мен от гарнитурата на капака на клапаните си има доволен теч и целия двигател винаги е омаслен но никога не е замирисвало на масло в купето както и никога не съм виждал описания от теб дим.Ако имаш предвид О пръстените на смукателния колектор те се сменят само ако има играене на оборотите и други симптоми има цели теми за тези прословути О пръстени.Но първо прегледай тези маркучи които съм описал.Аз съм почти сигурен че ти е сцепен гофрирания маркуч под капачката за наливане на маслото. При доволно загрял двигател и силни маслени изпарения оттам почват да излизат.


Потребителски аватар
Soldier90
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 13 дек 2014 14:44
Автомобил: GOLF MK4 AKL
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 akl

Мнениеот Soldier90 » Съб 29 апр 2017 11:35


Маркуча за маслените пари с въздуховода ! Сменях го преди няколко дена ,50 лева от мой човек нов без работата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 242 госта