Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот zueka1 » Съб 13 май 2017 17:11


Върви си чудесно, спираш, гасиш и после не пали. Това го прави когато си иска. Може 200 пъти да запали и веднъж не. Някъде губи ток. Когато го прави това на централния кабел няма искра. Бобината е нова, разменял съм ги, когато го прави - не помага. Като постои известно време и си пали без никакви проблеми.




Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 3, АЕК

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 13 май 2017 18:08


Датчик на Хол.


vlad711
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: V.TARNOVO

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот vlad711 » Пон 22 май 2017 15:31


Карам същия автомобил със същия двигател и доскоро имах същия проблем.Гупих датчика на хол, добре че го взех втора ръка,оказа се че не е от него.Как разбрахме ли - запали с извадена букса от датчика. Тогава майстора ме попита забелязал ли съм когато неиска да запали дали помръдва стрелката на оборотомера или стои като залепена на 0 та.Бях сигурен че непомръдва но изчаках пак да го направи и видях че е така.Защо наблягам на това - защото единствения друг ел.компонент освен датчика на хол е датчика на КОЛЯНОВИЯ ВАЛ който ако не е добре автомобила непали и стрелката непомръдва като се мъчиш да палиш. Е смених го и да чукам на дърво до момента всичко е ОК проблема изчезна. Не е евтин обаче читав долу горе 120 лева- не прави компромиси с него.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот zueka1 » Вто 23 май 2017 14:02


Първия път като ми направи този номер смених датчика на коляновия вал, обаче пак почна да го прави. Взел съм един датчик на Хол и чакам пак да не запали, за да го сменя.


vlad711
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: V.TARNOVO

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот vlad711 » Чет 25 май 2017 16:02


Колко време след като смени датчика на коляновия вал започна пак да се появява проблема.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот zueka1 » Пет 26 май 2017 10:46


Седмица мисля


vandu
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 30 юни 2014 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот vandu » Пет 26 май 2017 11:49


Да не би да е от термодатчика ?
На голф 4 от него ги прави тези мизерии. На таблото подава коректна температура, но на компа грешна. Но това ако датчика е с 4 пина.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот vaiper 1 » Нед 28 май 2017 15:05


"Хол" така прави но чисто нов :wink


vlad711
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: V.TARNOVO

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот vlad711 » Сря 21 юни 2017 14:55


Колега , какво става реши ли проблема, аз таман си помислих,че съм го решил след смяна на датчика на коляновия вал и за съжаление започна отново.Едно приятелче ми каза че тези голфове имат фабричен имобилайзер , аз незнаех но отидох във фолксваген и проверихме по рама и се оказа че наистина има и навярно проблема идва от там. Сега търся компютърджия, който може да го шунтира електронно или да го ъпдейтне.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот zueka1 » Пет 23 юни 2017 12:06


Откакто го смених не го е правил досега този номер.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот zueka1 » Нед 25 юни 2017 17:36


Мдаааа днес същия номер си го направи. Паркирах, върнах се след 10 минути - няма палене. Ток на централния кабел няма. Позачаках и след десетина минути запали от четвърт.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот zueka1 » Сря 26 юли 2017 13:15


Проблема се оказа реле 30/109. Откакто го смених няма проблем.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3, 1,6 100 к.с. АЕК - спираш, гасиш и после не пали

Мнениеот Bai Sando » Сря 26 юли 2017 14:38


Тия релета са голяма гад.И аз моите ги препоих,че имаха спукани спойки.За всеки случй,но при мен проблема се оказа от евтиния китайски датчик на кол.вал,който бяха сложили преди мен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта