Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблем с бензина
Добре колега само да видя утре как съм ще ти се обадя да се чуем, и така :)
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблем с бензина
Та днес аз ми остана някакво временце и телефона имаше батерия като никога..
Та реших да снимам и да се похваля, донякъде донякъде да добиете представа кво ми е тъпо чисто от това което се получи, след като смених нов съединител ЛУК обслужих главата/ шлайф, гарнитура, водачи, напасване на клапани, гарнитура капак клапани, семеринги, водна помпа, скорости, масло, + семеринги, ново казанче на антифриза, нови воден щуцер/таралеж/ уйвина с сите маркучи и куп други неща възлизащ ремонт на около 1000 лв + като всичко сам съм си правил..
Та така започнах си ремонта на колата с ясната цел че пари ще си идат доста, но служейки ми вярно 6 години, ниския и разход и ефтиния й данък реших че колата реално заслужава да остане при мен, и да се погрижа за нея.. /не че някога мотора е плувал в масло при мене, или пък не е работил като хората, или пък е била занемарена. Но исках да съм сигурен че като патувам с нея, няма да имам никакъв яд../
Та така..
Смених доста неща както изброих по горе"
Скоростна кутия съединител комплект+семеринги по цялата кутия+маслото.
По мотора обслужена главата напълно водачи напасване шлайф + всички следхождащи ходове при сваляне не глава..
Маркучи по спирачките.. и куп куп куп други неща
По предното окачване всичко беше подменено..
И както и да е.. след 1 месец висене в сервиза...
на канала и след доста следработни нощни изкарани в сервиза правени с много усърдие внимание и непретупване на работата..
Колата я събрахме, центровахме, запали без никакви странични шумове на клапани на съединител. АЗ щастлив доволен, че този 1 месец на мотаене правене и всичко не е отишъл на вятъра..
След месец каране и около 1000 км ..
Съединител : ок няма ядове обаче лагера почна да трака... / много ме дразни
Мотор : Главата правена при похвалени майстори, всичко квото трябва както трябва ... след 1 месец някакво чукане, на клапани ли е на водачи ли е .. как стана това като тая кола не се ръчка.. и редко стига 5 те хиляди оборота незнам
Видео: https://www.youtube.com/watch?v=iF8i4Gs0etM
ААА и да се похваля, семеринг на разпределителния вал ми е протекъл, а е на няма и меесец.. бе кво да ви разправям весела работа...
И тамън когато си помислих че съм си решил некакви проблеми за периода поне на 2 години.. е да ама не ..
Както и да е..
Искам просто някой да ми каже от какъв зор.. чука тоя мотор така...
Мерси :)
Та реших да снимам и да се похваля, донякъде донякъде да добиете представа кво ми е тъпо чисто от това което се получи, след като смених нов съединител ЛУК обслужих главата/ шлайф, гарнитура, водачи, напасване на клапани, гарнитура капак клапани, семеринги, водна помпа, скорости, масло, + семеринги, ново казанче на антифриза, нови воден щуцер/таралеж/ уйвина с сите маркучи и куп други неща възлизащ ремонт на около 1000 лв + като всичко сам съм си правил..
Та така започнах си ремонта на колата с ясната цел че пари ще си идат доста, но служейки ми вярно 6 години, ниския и разход и ефтиния й данък реших че колата реално заслужава да остане при мен, и да се погрижа за нея.. /не че някога мотора е плувал в масло при мене, или пък не е работил като хората, или пък е била занемарена. Но исках да съм сигурен че като патувам с нея, няма да имам никакъв яд../
Та така..
Смених доста неща както изброих по горе"
Скоростна кутия съединител комплект+семеринги по цялата кутия+маслото.
По мотора обслужена главата напълно водачи напасване шлайф + всички следхождащи ходове при сваляне не глава..
Маркучи по спирачките.. и куп куп куп други неща
По предното окачване всичко беше подменено..
И както и да е.. след 1 месец висене в сервиза...
на канала и след доста следработни нощни изкарани в сервиза правени с много усърдие внимание и непретупване на работата..
Колата я събрахме, центровахме, запали без никакви странични шумове на клапани на съединител. АЗ щастлив доволен, че този 1 месец на мотаене правене и всичко не е отишъл на вятъра..
След месец каране и около 1000 км ..
Съединител : ок няма ядове обаче лагера почна да трака... / много ме дразни
Мотор : Главата правена при похвалени майстори, всичко квото трябва както трябва ... след 1 месец някакво чукане, на клапани ли е на водачи ли е .. как стана това като тая кола не се ръчка.. и редко стига 5 те хиляди оборота незнам
Видео: https://www.youtube.com/watch?v=iF8i4Gs0etM
ААА и да се похваля, семеринг на разпределителния вал ми е протекъл, а е на няма и меесец.. бе кво да ви разправям весела работа...
И тамън когато си помислих че съм си решил некакви проблеми за периода поне на 2 години.. е да ама не ..
Както и да е..
Искам просто някой да ми каже от какъв зор.. чука тоя мотор така...
Мерси :)
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблем с бензина
Каква бе причината да свалиш главата?
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблем с бензина
причината да сваля главата беше, че гарнитурата ми се прецака и почна да вкарва антифриза в първи цилиндър сиреч да го гори, но такова нещо като антифриз в маслото няяше защото аз го усетих буквално като почна да го прави, сиреч 2 пръста от казанчето ми изгори.. антифриз а как разбрах по това че кат я изрязах единия път изпуши бяло и още вечерта .. беше обезглавена..
Не вервам да не е некакъв "хидролок" на биелните щото.. нема как не се чува отдолу. поне аз не го виждам така..
Колкото до това като отворихме цилиндрите, да бяха си износени .. ама нормалка не си знае годините сандъка, но за сметка на това маслото бистричко чистичко ,, не смърди на бензин няя бозичка.. решихме че всичко е окей, и я направихме..
Не вервам да не е некакъв "хидролок" на биелните щото.. нема как не се чува отдолу. поне аз не го виждам така..
Колкото до това като отворихме цилиндрите, да бяха си износени .. ама нормалка не си знае годините сандъка, но за сметка на това маслото бистричко чистичко ,, не смърди на бензин няя бозичка.. решихме че всичко е окей, и я направихме..
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
За дизел си работи перфектно!
Тракането от студено ли го има, или като загрее? Повдигачите правено ли е нещо по тях?
Тракането от студено ли го има, или като загрее? Повдигачите правено ли е нещо по тях?
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
ХА ХА ХА .. смях да се съсипеш..
Не е правено нищо по тях защото преди свалянето на главата не е имало нужда...
Днес говорих с човека който главно ме снабдява с части и сподели да й направя едно извънградско каране, че може би пуловете не са се напълнили като хората..
Така и ще направя!
Тракането което се чува на видеото е на напълно загрял мотор.. интересното кооето е че има един по натрапчив шум а не този на пулове, който нещо не ми харесва и не зная какъв е ..
Не е правено нищо по тях защото преди свалянето на главата не е имало нужда...
Днес говорих с човека който главно ме снабдява с части и сподели да й направя едно извънградско каране, че може би пуловете не са се напълнили като хората..
Така и ще направя!
Тракането което се чува на видеото е на напълно загрял мотор.. интересното кооето е че има един по натрапчив шум а не този на пулове, който нещо не ми харесва и не зная какъв е ..
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
Здравей колега това тракане от повдигачи не трябва да те притеснява и при мен го има направи един тест на магистралата ако колата развие максимална скорост 157км заводски данни няма от какво да се притесняваш.
Повдигачите могат да се напаснат но след няколко месеца пак ще затракат.
Повдигачите могат да се напаснат но след няколко месеца пак ще затракат.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
На студено трака ли?
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
Общо взето да смятам като .. е една идея по силничко само докато направи първите си няколко оборота, след което утихва..
Реално смятам че преди всичко ще хвана да покарам така колата, излизат ми доста пътешествия тия дни, и може би над 1000км така че смятам че това ще е развозването което може би ще напълни пуловете с масълце..
В крайна сметка ако не я оправи, ще видя кви са ми вариантите за нови пулове.. и ше ги сменя.. ако тряя не моа понасям тоя звук..
Реално смятам че преди всичко ще хвана да покарам така колата, излизат ми доста пътешествия тия дни, и може би над 1000км така че смятам че това ще е развозването което може би ще напълни пуловете с масълце..
В крайна сметка ако не я оправи, ще видя кви са ми вариантите за нови пулове.. и ше ги сменя.. ако тряя не моа понасям тоя звук..
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблем с бензина
Golfan_93 написа:Колкото до това като отворихме цилиндрите, да бяха си износени .. ама нормалка не си знае годините сандъка, но за сметка на това маслото бистричко чистичко ,, не смърди на бензин няя бозичка.. решихме че всичко е окей, и я направихме..
На колко пробег беше това бистричко и чистичко масло?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
Измери налягането на маслото при загрял мотор.
Когато тракат клапаните.
От писането разбрах, че изтракват при запалване, после се кротват и на горещо пак се разтракват.
Когато тракат клапаните.
От писането разбрах, че изтракват при запалване, после се кротват и на горещо пак се разтракват.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблем с бензина
goppa написа:Golfan_93 написа:Колкото до това като отворихме цилиндрите, да бяха си износени .. ама нормалка не си знае годините сандъка, но за сметка на това маслото бистричко чистичко ,, не смърди на бензин няя бозичка.. решихме че всичко е окей, и я направихме..
На колко пробег беше това бистричко и чистичко масло?
Бистичко и чисто си беше, но беше и ново .. смисъл.. като правих ремонта използвах и да я обслужа.. и след каране около .... 500-600 км се появи това.. маслото е прясно де.. дали има 1200-1400 км
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
Какви стойности трябва да ми покаже, налягането на маслото?! Да знам към какво се целя?
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 абд 1992год 55коня проблеми..
Мерси колега :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 251 госта