Голф 4 1,4 16v 1999г. около 2000 оборота има силно разклащане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Vanya_NT
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 18 май 2017 9:34
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1,4 16v 1999г. около 2000 оборота има силно разклащане

Мнениеот Vanya_NT » Чет 18 май 2017 10:13


Здравейте,

След ходене по мъките безуспешно повече от два месеца, реших да се обърна и към вас.
От февруари колата ми има следния проблем:
На около 2000 оборота има силно разклащане, като че ли прекъсване, както и на ниските и при изключена предавка оборотите не стоят стабилни на 900, а сякъш пак нещо прекъсва и разклаща но по- слабо от разклащането на 2000 оборота. В ниските също така и на изключена предавка понякога, но не винаги се получава и угасване, особено при потегляне в кръстовище.
Проблема в началото, беше по-силно изразен на газ и едва доловим на бензин, на този етап е почти еднакъв и на двете горива.
На 26.02.2017г. ми смениха кабели и свещи с уверението, че проблема ще изчезне, нищо подобно -проблема си остана
Насочиха ме че проблема бил от газовата, понеже имам монтирана уредба на Ланди Ренцо.
Посетих сервиза им там ми смениха единия от инжекторите/два месеца по-рано, ми бяха сменили и още един от инжекторите/
И със сменения инжеткор проблима остана.
Посетих отново сервиза на Ланди Ренцо, от там закачиха колата на техния компютър, провериха инжеторите и ми казаха, че по газта всичко е ок и че проблема е от тоците на колата и да си сменя свещите и кабелите.
Обясних им че от там съм тръгнала и са сменени с чисто нови преди две седмици.
Върнах се в сервиза където ми смениха кабели и свещи, те са проверявали отново сменените свещи и кабели дали работят, зачистили са дроселовата клапа, правили са тестове на колага, закарали са я отново на въпросния газов сервиз на Ланди Ренцо от където са вдигнали количеството допавана газ с 10% и след една седмица си я взех със същия проблем, който вече описах.
От там си записах час за диагностика в официалния сервиз на Фолксваген - Порше София Изток.
На 22,04,2017г. ми беше извършена диагностика в Порше и инжинера им ми твърдеше, че на колата ми нищо й няма и че проблема ми е газовата уредба, която те не могат да проверяват понеже не е тяхна фабрична и да се върна в газовия сервиз.
На 02.05.17г. ми дадоха час за газовия сервиз на Ланди Ренцо, от където след тяхни тестове решили да сменят и останалите два несменени до сега инжеткора и ми се обадиха, че вече колата е наред. При теста преди да я взема, се оказа че не е ок и че проблема е отново налице.
Накарах ги да си свалят новите инжектори и да си ми монтират моите стари, понеже нямаше разлика а цената на единия е 120лв.
Те отново казаха че колата ми има пробелм, а не газовата, свързах ги да си говорят с инжинера от Порше, той им обясняваше как на колата ми няма нищо, те как на газта и така отново до никъде.
Записах си час за 16.05.17г. в сервиза на Ланди Ренцо -при фирмата майка. От там и те пробваха с други четири чисто нови инжектора и не стана , пробваха някакви настройки и до никъде. След серия от тестове решили, че свещите ми не били сменени с правилните и ми смениха отново свещи, като ми казаха и че единия кабел бил избил и сменили и него/това бяха кабели и свещи на два месеца и 3 000км.,аз до сега толкова често не съм сменяла такива/
Въпреки новите свещи и сменения избил кабел, отново колата няма промяна.
Тогава казаха че не ми работила коректно Ламбда сондата, и че са я изключили и че сега е по-добре.
Но резултата не е по-добър, напротив усили се проблема и на бензин.
Моля ви за съдейстие, на какво може да се дължи проблема ми? Някой сблъсквал ли се е до сега с подобен случай?
Колко време мога да карам така с изключена Ламбда сонда и това вредно ли е за автомобила, или опасно ли е за мен?




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта