Golf mk5 1.6 - плюсове и минуси и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Дориян.Петров
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 17 юни 2017 19:41
Автомобил: Volkswagen Golf MK5
Двигател:

Golf mk5 1.6 - плюсове и минуси и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата

Мнениеот Дориян.Петров » Съб 17 юни 2017 19:53


Здравейте,закупих си голф 5 1.6BGU въппреки,че бях твърдо против 1.6 след като предишната кола беше пак голф с 1.6sr.Но доколкото успях да разбера преди самата покупка тези два двигателя нямат нищо общо,а и цената колата беше задоволителна спрямо състоянието.Та искам да попитам по-запознатите и хората които са си имали работа с този 1.6 BGU мотор да споделят плюсове и минуси и някои други наблюдения.А и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата на този мотор,или да си го карам така.Благодаря предварително. :)




nikname
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
Автомобил: vw golf mk5 2006
Двигател: 1_6i BSE
Местоположение: София

Re: Golf mk5 1.6 - плюсове и минуси и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата

Мнениеот nikname » Пон 19 юни 2017 14:34


Здрасти,
аз карам Г5 1.6 само че BSE мотора,незнам колко се различавт или си приличат, но 1.6sr при Г4 върви повече от старт.Може да се дължи на това,че самата Г4 е по-лека с около 100кг :gruebel
Моята върви колкото очаквах за 1.6 102кс,не съм очаквал самолет.Мотора ми е достатъчен за градско каране + няколко излизания извънстолично :biggrin
Проблема е,че почва да дърпа чак от 2800-3000об/мин нагоре,преди това си липсва тяга,ама свикваш.По руските форуми имаше теми за''чипвани'' такива BGU<BSE<BSF и казват че се подобрила динамиката още от ниските обороти,качвало около 10кс+ и тн и тн.Аз лично не бих се занимавал с ''пипане'' на атмосферка,защото резултата ще е минимален.Обслужи си колата както трябва и карай безаварийно :th_up
Проблеми често срещани са харч на масло/голям/ и прословутите лагери при 02Т ск.кутия....разхода най често е от запекли маслени сегменти,а при скоростната кутия е двойният лагер на двата вала.Аз правих ск.кутия преди 5хил.км. смених всички лагери и тн и пак при студено време има дращене на празен ход :gruebel



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: BobbyTarantino и 263 госта