Golf mk5 1.6 - плюсове и минуси и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата
- Дориян.Петров
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 17 юни 2017 19:41
- Автомобил: Volkswagen Golf MK5
- Двигател:
Golf mk5 1.6 - плюсове и минуси и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата
Здравейте,закупих си голф 5 1.6BGU въппреки,че бях твърдо против 1.6 след като предишната кола беше пак голф с 1.6sr.Но доколкото успях да разбера преди самата покупка тези два двигателя нямат нищо общо,а и цената колата беше задоволителна спрямо състоянието.Та искам да попитам по-запознатите и хората които са си имали работа с този 1.6 BGU мотор да споделят плюсове и минуси и някои други наблюдения.А и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата на този мотор,или да си го карам така.Благодаря предварително. :)
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Golf mk5 1.6 - плюсове и минуси и дали си заслужава да търся начини за вдигане на кончетата
Здрасти,
аз карам Г5 1.6 само че BSE мотора,незнам колко се различавт или си приличат, но 1.6sr при Г4 върви повече от старт.Може да се дължи на това,че самата Г4 е по-лека с около 100кг
Моята върви колкото очаквах за 1.6 102кс,не съм очаквал самолет.Мотора ми е достатъчен за градско каране + няколко излизания извънстолично
Проблема е,че почва да дърпа чак от 2800-3000об/мин нагоре,преди това си липсва тяга,ама свикваш.По руските форуми имаше теми за''чипвани'' такива BGU<BSE<BSF и казват че се подобрила динамиката още от ниските обороти,качвало около 10кс+ и тн и тн.Аз лично не бих се занимавал с ''пипане'' на атмосферка,защото резултата ще е минимален.Обслужи си колата както трябва и карай безаварийно
Проблеми често срещани са харч на масло/голям/ и прословутите лагери при 02Т ск.кутия....разхода най често е от запекли маслени сегменти,а при скоростната кутия е двойният лагер на двата вала.Аз правих ск.кутия преди 5хил.км. смених всички лагери и тн и пак при студено време има дращене на празен ход
аз карам Г5 1.6 само че BSE мотора,незнам колко се различавт или си приличат, но 1.6sr при Г4 върви повече от старт.Може да се дължи на това,че самата Г4 е по-лека с около 100кг
Моята върви колкото очаквах за 1.6 102кс,не съм очаквал самолет.Мотора ми е достатъчен за градско каране + няколко излизания извънстолично
Проблема е,че почва да дърпа чак от 2800-3000об/мин нагоре,преди това си липсва тяга,ама свикваш.По руските форуми имаше теми за''чипвани'' такива BGU<BSE<BSF и казват че се подобрила динамиката още от ниските обороти,качвало около 10кс+ и тн и тн.Аз лично не бих се занимавал с ''пипане'' на атмосферка,защото резултата ще е минимален.Обслужи си колата както трябва и карай безаварийно
Проблеми често срещани са харч на масло/голям/ и прословутите лагери при 02Т ск.кутия....разхода най често е от запекли маслени сегменти,а при скоростната кутия е двойният лагер на двата вала.Аз правих ск.кутия преди 5хил.км. смених всички лагери и тн и пак при студено време има дращене на празен ход
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: BobbyTarantino и 263 госта