Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Здравейте момчета става въпрос за голф 4 1,6 16v,105к.с. 2001 година. Сутринта си запали както трябва нямаше никакъв проблем. Карах я, спирах пак палих всичко 6. Прибрах се паркирах пред блока оставих я за 1 час и след това запали и веднага изгасна, после побвах пак запали, но работеше заглъхнало дигна 700-800 оборота натиснах газта, но не качи обороти все едно не съм натиснал . Въобще колата не се влияеше като натисна педала на газта. И след това вече изгасна и сега само върти , дори не иска да припали. Друга подробност вчера светна лампата за бензина и след 4-5 км мах сипах за 50 лв. Има ли вероятност оттам да е заминала бензиновата помпа, като е била в резервага.Моля ако някой е имал същия проблем да сподели. Благодаря предварително !
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
А има ли вероятност вместо бензин да си сипал нафта за 50 лв?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Или е умрял някой датчик. Колянов /разпределителен вал.
Re: Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Същия проблем го имах от 3 месеца. При мен се оказа температурен датчик.
Подава информация на компа че двигателя е студен и колата се задавя. Работи като на 2-3 цилиндъра.
Но може и още куп работи.
Подава информация на компа че двигателя е студен и колата се задавя. Работи като на 2-3 цилиндъра.
Но може и още куп работи.
Re: Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Ако беше нафта нямаше да мина близо 100 км :D
Иначе утре ще сменя темпиратурния датчик и ще видиме. Казаха ми, че може от имобилайзера да е. Но първо ще пробвам датчика.
Иначе утре ще сменя темпиратурния датчик и ще видиме. Казаха ми, че може от имобилайзера да е. Но първо ще пробвам датчика.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Направете диагностика да видим какво ще покаже.
Re: Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Вярно че датчика е евтин, ама не бързай да го сменяваш. Някои от проблемите с паленето могат да се хванат с диагностика, а някои не. При мен първоначално проблема започна когато сутрин температурите станаха около 0 градуса. Ако беше по-студено или топло колата си палеше без проблем. Явно при определена температура имаше силно разминаване на показанията и реалната температура. Но на диагностика не излизаха никакви проблеми. Преди два месеца случайно си проверих температурата при загрял автомобил и разминаването беше от 30 градуса, а чека не светеше.
Други възможни варианти за проблемно палене при топъл двигател са:
Бензинова помпа, недостатъчно налягане на бензиновата помпа, реле за бензиновата помпа 409, EGR, регулатор за налягане на горивото, ламбда сонда, свещи, бобина, кабели, дросел клапа и сигурно още доста неща за които не се сещам.
Други възможни варианти за проблемно палене при топъл двигател са:
Бензинова помпа, недостатъчно налягане на бензиновата помпа, реле за бензиновата помпа 409, EGR, регулатор за налягане на горивото, ламбда сонда, свещи, бобина, кабели, дросел клапа и сигурно още доста неща за които не се сещам.
Re: Golf 4 1.6 16v,105 к.с. 2001г. Проблем с паленето
Викнах човек и направи диагностиката и показа, че датчика на коляновия вал прави проблем. Утре ще го сменя и ще пиша дали се е оправил проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта