Колеги, след последния майстор забелязах, че ми липсва тази гумена свръзка:
Как се казва въпросното нещо ( ако трябва да го търся ) и важно ли е ?
Голф 4, 1.4, 16 V - лиспваща гумена свръзка
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4, 1.4, 16 V - лиспваща гумена свръзка
От там двигателя получава по студен въздух.
Съответно по - богат на кислород.
В момента колата си дърпа само топлия от мотора.
Съответно по - богат на кислород.
В момента колата си дърпа само топлия от мотора.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Голф 4, 1.4, 16 V - лиспваща гумена свръзка
И е картонена по принцип. Моята не е "захваната" с нищо и често се налага да я вадя, защото мотора я е дръпнал. Честно казано не виждам никаква разлика в работата му като я свържа или не. Може би има значение, но лично аз не го усещам. Хубаво е през лятото да е свързана, за да взима, както каза колегата, по-богат на кислород и по-студен въздух, а през зимата (особенно при минусови Т) да се прибира за по-топъл. Поне така мисля, че е логиката, щом са я направили да се движи и прибира.
А сигурен ли си, че не е влезнала и твоята на вътре. Тя реално няма къде да отиде, но се вади с пръст.
А сигурен ли си, че не е влезнала и твоята на вътре. Тя реално няма къде да отиде, но се вади с пръст.
Re: Голф 4, 1.4, 16 V - лиспваща гумена свръзка
Честно казно до сега не съм виждал кола с тоя двигател или 1.6 да има свръзка. Оригиналната се продава заедно с въздуховода като цената е убиец 300лв и то заради термо клапата в тройника малко преди кутията. Ако ти се е прецакало термостатчето вътре клапата ще е винаги отворена само за въздуха който се движи по оня платнения маркуч от изпускателния колектор дето влиза в тройника. И така със свръзка и без свръзка основно на топлия въздух ще се движи колата. Моята клапа беше зацепила така. Такова термостатче никъде не намерих.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Голф 4, 1.4, 16 V - лиспваща гумена свръзка
Той мотора и без това взима топъл въздух от клапана малко по назад, има една тръба от изпускателите която влиза при входящите. Лично нашия е със конусен филтър и е точно над дросела. Според мен си карай така ако не те дразни липсата му...
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4, 1.4, 16 V - лиспваща гумена свръзка
Сменил съм го с тънкостенен гофриран маркуч:
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: RE: Re: Голф 4, 1.4, 16 V - лиспваща гумена свръзка
Няма проблеми. Както ти писах вече, не съм усетил разлика. То и оригинално си е една гофрирана картонена тръбичка.apolon написа:Сменил съм го с тънкостенен гофриран маркуч:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта