Здравейте! Имам проблем с голфУ! Колата е 1.6. 101 коня. AFT
Колата от 1 месец ми прави проблеми и не иска да пали от време на време. Паля я със старт бутон, тъй като ми е развален клемореда. Преди седмица спря да пали, натискам старт бутона на 4 или 5-ият път запалва. И до миналия ден тотално отказа. Ходих на един майстор каза ми,че е Делко, рециклирахме го. След това нищо... не пали.... сменихме и датчика на коляновия вал.
Не пали.... Сменихме 5 работещи бобини, не пали...
От компютъра до бобината няма импулсен сигнал (7 пин)
А на бензиновата рейка има постоянен плюс, дори когато въртя и на стартер.
Масите са проверени, плюса е проверен - кабелите от и към компютъра също...
По запалителната системата всичко е наред относно кабели, релета и бушони. НЕ ПАЛИ!!!!!!!!
На късо стартера върти, не пали - няма искра от бобината към делкото.
Имам леки съмнения,за датчик колянов вал?! В autodata-та изписва,че на мотор АЕК трябва да има 400-700 ОМ, а на моя мотор в аутодатата няма нищо като информация, липсва. Така ли трябва да е? Ще стане ли от друг мотор самият датчик?
Golf 3 1.6 101 hp - не пали. Няма искра.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: Golf 3 1.6 101 hp - не пали. Няма искра.
Бубината провери ли я ?
Имай в предвид че датчика трябва да го купиш по инициалите на стария. Иначе пак няма да пали
Имай в предвид че датчика трябва да го купиш по инициалите на стария. Иначе пак няма да пали
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
Re: Golf 3 1.6 101 hp - не пали. Няма искра.
Оказа се,че новия датчик не работи в правилните стойности. Да, снифер... Именно за това и не работи.
Взех един втора употреба и запали... но също така ми се оказа, реле номер 30 да е леко проблемно. Взех ново и прегледах бошунерата. Колата в момента е перфектна.
Ако някога не ви се свързва към диагностиката, прегледайте реле номер 30. То е главен инициатор,за този проблем при свързване.
Взех един втора употреба и запали... но също така ми се оказа, реле номер 30 да е леко проблемно. Взех ново и прегледах бошунерата. Колата в момента е перфектна.
Ако някога не ви се свързва към диагностиката, прегледайте реле номер 30. То е главен инициатор,за този проблем при свързване.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 30 госта