Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Здравейте колеги . Извинявам се ако има подобна тема, но аз не можах да намеря за моята кола.
Значи проблема е следния вчера като се връщах от Златните мостове колата ми изгасна на околовръстното малко преди кръговото на Младост 4. През цялото време карах с постоянна скорост около 80км/ч преди да изгасне не можах да видя нищо защото слънцето ми светеше право в километража , но завъртях ключа и директно запали без никакъв проблем. Според вас от какво може да е правих диагностика преди няколко дни понеже ми беше излезнал чека и на диагностиката показва ламбда сонда, а преди ми е показвало и датчик на разпределителен вал. Днес следобяд ще направя пак диагностика и ще видим дали ще излезе. Колата е Golf 4 1.8T 150hp AUM . Гориво имах малко над резервата, горивния филтър го сменявах преди по малко от 2000км , въздушния филтър преди около 4000км.
Значи проблема е следния вчера като се връщах от Златните мостове колата ми изгасна на околовръстното малко преди кръговото на Младост 4. През цялото време карах с постоянна скорост около 80км/ч преди да изгасне не можах да видя нищо защото слънцето ми светеше право в километража , но завъртях ключа и директно запали без никакъв проблем. Според вас от какво може да е правих диагностика преди няколко дни понеже ми беше излезнал чека и на диагностиката показва ламбда сонда, а преди ми е показвало и датчик на разпределителен вал. Днес следобяд ще направя пак диагностика и ще видим дали ще излезе. Колата е Golf 4 1.8T 150hp AUM . Гориво имах малко над резервата, горивния филтър го сменявах преди по малко от 2000км , въздушния филтър преди около 4000км.
Последна промяна от SlaviGavrilov на Пон 10 юли 2017 10:59, променено общо 1 път.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
ето снимка с грешката която даде на Vag-Com-a. Възможно ли е да изгасне от ламбдата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Не, от ламбда няма как да изгасне.
А и грешката е, че е твърде бавна ламбдата, макар, че все още отчита нещо. Това, обаче, най-много да ти вдигне разхода.
Дай малко повече обяснения как точно изгасна колата - докато си караше равномерно, без да отпускаш или натискаш газта. или в момент на намаляне на скоростта, при отпуснат педал?
Да си изкачвал баир или дълъг остър завой точно преди това?
А и грешката е, че е твърде бавна ламбдата, макар, че все още отчита нещо. Това, обаче, най-много да ти вдигне разхода.
Дай малко повече обяснения как точно изгасна колата - докато си караше равномерно, без да отпускаш или натискаш газта. или в момент на намаляне на скоростта, при отпуснат педал?
Да си изкачвал баир или дълъг остър завой точно преди това?
- Петър.Георгиев
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 16 авг 2016 15:07
- Автомобил: Vw sharan
- Двигател: 2000
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Датчика на коляновия вал. е.От личен опит.Ще почне все по често да гасне,ако го пренебрегнеш.Нарушава се изолацията на снопа кабели и подава грешна информация и шашка компа.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
radotom написа:Не, от ламбда няма как да изгасне.
А и грешката е, че е твърде бавна ламбдата, макар, че все още отчита нещо. Това, обаче, най-много да ти вдигне разхода.
Дай малко повече обяснения как точно изгасна колата - докато си караше равномерно, без да отпускаш или натискаш газта. или в момент на намаляне на скоростта, при отпуснат педал?
Да си изкачвал баир или дълъг остър завой точно преди това?
Подържах една скорост има лек байр но той почти не се усеща. Мисля че отпуснах педала на газта за 2 секунди и после пак исках да подам газ но беше изгаснала. В движение запалих само завъртях ключа и запали от раз.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Петър.Георгиев написа:Датчика на коляновия вал. е.От личен опит.Ще почне все по често да гасне,ако го пренебрегнеш.Нарушава се изолацията на снопа кабели и подава грешна информация и шашка компа.
Не мога преценя дали е от него понеже не ми излиза всеки път на диагностиката до сега е излизал 3 пъти за 3 месеца, а ламбда сондата излиза всеки път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Датчик на разпределителния вал или датчика на коляновия вал? Ако е втория, трябва да го смениш, от там ти е проблема.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Тази снимка е от зимата.
Аз до колкото си го превеждам е датчик на разпределителен вал тоя до ремъка.
Този датчик мисля че е.
Аз до колкото си го превеждам е датчик на разпределителен вал тоя до ремъка.
Този датчик мисля че е.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Possible Symptoms
Power Loss
Possible Causes
Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
Fuel Pump Relay (J17) faulty
Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.
Possible Solutions
Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
Check Fuel Pump Relay (J17)
Check Mechanical Timing
Special Notes
When found in Engine: 4.0l W8
Check TPL 2010059(RoW)
Check/Replace Oil Sieve in Timing Case (Camshaft Adjuster)
When found in 2008 and newer VW 2.0T engine with a timing chain (example; CCTA and CBFA), please see:
TT 01-15-08 for information about the intake camshaft, adjuster bridge and spool valve.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
Това излиза за грешката колега, мисля, че не е проблема в датчика. По горе са описани възможните причини, провери ги. Обикновено, ако излезе някаква грешка я пускам в търсачката и ми излиза информацията за нея от сайта на Рос-Тех.
Аз бих проверил първо релето за нагари по крачетата, струва ми се, че това е най-лесния вариант. Тия двигатели имаха на веригата на разпределителните валове някакъв обтегач, ако не се лъжа, който се сменя, чуваш ли някакво тракане от веригата?
Ако имаш такова клапанче, може да погледнеш как се проверява тук или да си намериш друга информация:
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q= ... fTseCuJ7ww
Possible Symptoms
Power Loss
Possible Causes
Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
Fuel Pump Relay (J17) faulty
Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.
Possible Solutions
Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
Check Fuel Pump Relay (J17)
Check Mechanical Timing
Special Notes
When found in Engine: 4.0l W8
Check TPL 2010059(RoW)
Check/Replace Oil Sieve in Timing Case (Camshaft Adjuster)
When found in 2008 and newer VW 2.0T engine with a timing chain (example; CCTA and CBFA), please see:
TT 01-15-08 for information about the intake camshaft, adjuster bridge and spool valve.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
Това излиза за грешката колега, мисля, че не е проблема в датчика. По горе са описани възможните причини, провери ги. Обикновено, ако излезе някаква грешка я пускам в търсачката и ми излиза информацията за нея от сайта на Рос-Тех.
Аз бих проверил първо релето за нагари по крачетата, струва ми се, че това е най-лесния вариант. Тия двигатели имаха на веригата на разпределителните валове някакъв обтегач, ако не се лъжа, който се сменя, чуваш ли някакво тракане от веригата?
Ако имаш такова клапанче, може да погледнеш как се проверява тук или да си намериш друга информация:
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q= ... fTseCuJ7ww
Последна промяна от freelancer на Вто 11 юли 2017 14:17, променено общо 1 път.
- Крум.Крумов1
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 21 апр 2017 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Здравейте
Моят е Golf 4 1.8 T 150 к.с. AGU 1999
Гасне и след известно време мога да запаля а не веднага
А на VAG-COM няма никаква грешка
Моят е Golf 4 1.8 T 150 к.с. AGU 1999
Гасне и след известно време мога да запаля а не веднага
А на VAG-COM няма никаква грешка
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Само на загрял двигател ли го прави? При един колега си спомням, че не даде грешката за датчика на коляновия вал веднага, закача я няколко пъти и накрая я показа.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
Слави го попитах за отпускане на газта и за завой/баир по следните причини:
Възможно е от някъде да смуче неотчетен от дебитомера въздух. Тогава при отпускане на газта спира притока на гориво и ако е натиснат и съединител (или се сменя предавка) може и да огасне. Същото се отнася и ако колата е в 'авариен режим' и не сработва моторчето за стабилизация на празния ход.
Завой/Баир - това пък е свързано с не-многото гориво в резервоара.
Ако по някаква причина е човъркано покрай бензиновата помпа и после не е закопчана добре - може да не успява да засмуква от дъното (случвало се е на колеги) и да е огаснала колата от липса на гориво.
След това би си засмукала и запалила веднага.
Тези ми мисли не изключват причината да е датчик колянов вал, разбира се!
@Крум: Освен споменатия датчик, сещам се и за бившия СЕАТ на едно от шефчетата ми.
Така щеше да ни остави на пътя!
Кара си, след 30-40 или повече км както си кара, изведнъж загасва. Няма значение колко припомпваш на педала - гасне и толкова!
Спираш, броиш до 10 и въртиш.
В повечето случаи палеше
Ако не - броиш до още 10
Оказа се бензинова помпа. Като загрее - блокира. Съвсем малко като охлади, заработва наново. До следващото блокиране.
Възможно е от някъде да смуче неотчетен от дебитомера въздух. Тогава при отпускане на газта спира притока на гориво и ако е натиснат и съединител (или се сменя предавка) може и да огасне. Същото се отнася и ако колата е в 'авариен режим' и не сработва моторчето за стабилизация на празния ход.
Завой/Баир - това пък е свързано с не-многото гориво в резервоара.
Ако по някаква причина е човъркано покрай бензиновата помпа и после не е закопчана добре - може да не успява да засмуква от дъното (случвало се е на колеги) и да е огаснала колата от липса на гориво.
След това би си засмукала и запалила веднага.
Тези ми мисли не изключват причината да е датчик колянов вал, разбира се!
@Крум: Освен споменатия датчик, сещам се и за бившия СЕАТ на едно от шефчетата ми.
Така щеше да ни остави на пътя!
Кара си, след 30-40 или повече км както си кара, изведнъж загасва. Няма значение колко припомпваш на педала - гасне и толкова!
Спираш, броиш до 10 и въртиш.
В повечето случаи палеше
Ако не - броиш до още 10
Оказа се бензинова помпа. Като загрее - блокира. Съвсем малко като охлади, заработва наново. До следващото блокиране.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
freelancer написа:16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Possible Symptoms
Power Loss
Possible Causes
Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
Fuel Pump Relay (J17) faulty
Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.
Possible Solutions
Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
Check Fuel Pump Relay (J17)
Check Mechanical Timing
Special Notes
When found in Engine: 4.0l W8
Check TPL 2010059(RoW)
Check/Replace Oil Sieve in Timing Case (Camshaft Adjuster)
When found in 2008 and newer VW 2.0T engine with a timing chain (example; CCTA and CBFA), please see:
TT 01-15-08 for information about the intake camshaft, adjuster bridge and spool valve.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
Това излиза за грешката колега, мисля, че не е проблема в датчика. По горе са описани възможните причини, провери ги. Обикновено, ако излезе някаква грешка я пускам в търсачката и ми излиза информацията за нея от сайта на Рос-Тех.
Аз бих проверил първо релето за нагари по крачетата, струва ми се, че това е най-лесния вариант. Тия двигатели имаха на веригата на разпределителните валове някакъв обтегач, ако не се лъжа, който се сменя, чуваш ли някакво тракане от веригата?
Ако имаш такова клапанче, може да погледнеш как се проверява тук или да си намериш друга информация:
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q= ... fTseCuJ7ww
Няма никакво тракане от веригата.
Ще пробвам да го намеря това реле.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем
radotom написа:Слави го попитах за отпускане на газта и за завой/баир по следните причини:
Възможно е от някъде да смуче неотчетен от дебитомера въздух. Тогава при отпускане на газта спира притока на гориво и ако е натиснат и съединител (или се сменя предавка) може и да огасне. Същото се отнася и ако колата е в 'авариен режим' и не сработва моторчето за стабилизация на празния ход.
Завой/Баир - това пък е свързано с не-многото гориво в резервоара.
Ако по някаква причина е човъркано покрай бензиновата помпа и после не е закопчана добре - може да не успява да засмуква от дъното (случвало се е на колеги) и да е огаснала колата от липса на гориво.
След това би си засмукала и запалила веднага.
Тези ми мисли не изключват причината да е датчик колянов вал, разбира се!
Не съм сменял предавки само леко отпуснах газта и после като натиснах беше изгаснала. Има лек байр ако си от София предполагам знаеш околовръстното аз се отбих малко преди кръговото на Младост 4.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Serto0 и 63 госта