Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SlaviGavrilov
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
Двигател: AUM 2001
Местоположение: София

Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот SlaviGavrilov » Пон 10 юли 2017 10:09


Здравейте колеги . Извинявам се ако има подобна тема, но аз не можах да намеря за моята кола.
Значи проблема е следния вчера като се връщах от Златните мостове колата ми изгасна на околовръстното малко преди кръговото на Младост 4. През цялото време карах с постоянна скорост около 80км/ч преди да изгасне не можах да видя нищо защото слънцето ми светеше право в километража , но завъртях ключа и директно запали без никакъв проблем. Според вас от какво може да е правих диагностика преди няколко дни понеже ми беше излезнал чека и на диагностиката показва ламбда сонда, а преди ми е показвало и датчик на разпределителен вал. Днес следобяд ще направя пак диагностика и ще видим дали ще излезе. Колата е Golf 4 1.8T 150hp AUM . Гориво имах малко над резервата, горивния филтър го сменявах преди по малко от 2000км , въздушния филтър преди около 4000км.

Последна промяна от SlaviGavrilov на Пон 10 юли 2017 10:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот radotom » Пон 10 юли 2017 10:30




Потребителски аватар
SlaviGavrilov
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
Двигател: AUM 2001
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот SlaviGavrilov » Пон 10 юли 2017 11:40


20170710_123814.jpg
ето снимка с грешката която даде на Vag-Com-a. Възможно ли е да изгасне от ламбдата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот radotom » Пон 10 юли 2017 15:05


Не, от ламбда няма как да изгасне.
А и грешката е, че е твърде бавна ламбдата, макар, че все още отчита нещо. Това, обаче, най-много да ти вдигне разхода.
Дай малко повече обяснения как точно изгасна колата - докато си караше равномерно, без да отпускаш или натискаш газта. или в момент на намаляне на скоростта, при отпуснат педал?
Да си изкачвал баир или дълъг остър завой точно преди това?


Потребителски аватар
Петър.Георгиев
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 16 авг 2016 15:07
Автомобил: Vw sharan
Двигател: 2000

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот Петър.Георгиев » Пон 10 юли 2017 21:42


Датчика на коляновия вал. е.От личен опит.Ще почне все по често да гасне,ако го пренебрегнеш.Нарушава се изолацията на снопа кабели и подава грешна информация и шашка компа.


Потребителски аватар
SlaviGavrilov
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
Двигател: AUM 2001
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот SlaviGavrilov » Пон 10 юли 2017 22:30


radotom написа:Не, от ламбда няма как да изгасне.
А и грешката е, че е твърде бавна ламбдата, макар, че все още отчита нещо. Това, обаче, най-много да ти вдигне разхода.
Дай малко повече обяснения как точно изгасна колата - докато си караше равномерно, без да отпускаш или натискаш газта. или в момент на намаляне на скоростта, при отпуснат педал?
Да си изкачвал баир или дълъг остър завой точно преди това?

Подържах една скорост има лек байр но той почти не се усеща. Мисля че отпуснах педала на газта за 2 секунди и после пак исках да подам газ но беше изгаснала. В движение запалих само завъртях ключа и запали от раз.


Потребителски аватар
SlaviGavrilov
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
Двигател: AUM 2001
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот SlaviGavrilov » Пон 10 юли 2017 22:32


Петър.Георгиев написа:Датчика на коляновия вал. е.От личен опит.Ще почне все по често да гасне,ако го пренебрегнеш.Нарушава се изолацията на снопа кабели и подава грешна информация и шашка компа.

Не мога преценя дали е от него понеже не ми излиза всеки път на диагностиката до сега е излизал 3 пъти за 3 месеца, а ламбда сондата излиза всеки път.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот freelancer » Вто 11 юли 2017 7:15


Датчик на разпределителния вал или датчика на коляновия вал? Ако е втория, трябва да го смениш, от там ти е проблема.


Потребителски аватар
SlaviGavrilov
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
Двигател: AUM 2001
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот SlaviGavrilov » Вто 11 юли 2017 9:41


Тази снимка е от зимата.
20170711_103805.jpg

Аз до колкото си го превеждам е датчик на разпределителен вал тоя до ремъка.

Този датчик мисля че е.
20170322_161734.jpg


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот freelancer » Вто 11 юли 2017 13:32


16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Possible Symptoms

Power Loss

Possible Causes

Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
Fuel Pump Relay (J17) faulty
Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.

Possible Solutions

Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
Check Fuel Pump Relay (J17)
Check Mechanical Timing

Special Notes

When found in Engine: 4.0l W8
Check TPL 2010059(RoW)
Check/Replace Oil Sieve in Timing Case (Camshaft Adjuster)
When found in 2008 and newer VW 2.0T engine with a timing chain (example; CCTA and CBFA), please see:
TT 01-15-08 for information about the intake camshaft, adjuster bridge and spool valve.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
Това излиза за грешката колега, мисля, че не е проблема в датчика. По горе са описани възможните причини, провери ги. Обикновено, ако излезе някаква грешка я пускам в търсачката и ми излиза информацията за нея от сайта на Рос-Тех.
Аз бих проверил първо релето за нагари по крачетата, струва ми се, че това е най-лесния вариант. Тия двигатели имаха на веригата на разпределителните валове някакъв обтегач, ако не се лъжа, който се сменя, чуваш ли някакво тракане от веригата?
Ако имаш такова клапанче, може да погледнеш как се проверява тук или да си намериш друга информация:
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q= ... fTseCuJ7ww

Последна промяна от freelancer на Вто 11 юли 2017 14:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Крум.Крумов1
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 21 апр 2017 17:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот Крум.Крумов1 » Вто 11 юли 2017 13:42


Здравейте
Моят е Golf 4 1.8 T 150 к.с. AGU 1999
Гасне и след известно време мога да запаля а не веднага
А на VAG-COM няма никаква грешка


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот freelancer » Вто 11 юли 2017 14:18


Само на загрял двигател ли го прави? При един колега си спомням, че не даде грешката за датчика на коляновия вал веднага, закача я няколко пъти и накрая я показа.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот radotom » Вто 11 юли 2017 15:26


Слави го попитах за отпускане на газта и за завой/баир по следните причини:
Възможно е от някъде да смуче неотчетен от дебитомера въздух. Тогава при отпускане на газта спира притока на гориво и ако е натиснат и съединител (или се сменя предавка) може и да огасне. Същото се отнася и ако колата е в 'авариен режим' и не сработва моторчето за стабилизация на празния ход.
Завой/Баир - това пък е свързано с не-многото гориво в резервоара.
Ако по някаква причина е човъркано покрай бензиновата помпа и после не е закопчана добре - може да не успява да засмуква от дъното (случвало се е на колеги) и да е огаснала колата от липса на гориво.
След това би си засмукала и запалила веднага.

Тези ми мисли не изключват причината да е датчик колянов вал, разбира се!

@Крум: Освен споменатия датчик, сещам се и за бившия СЕАТ на едно от шефчетата ми.
Така щеше да ни остави на пътя! :Mr Green Fun
Кара си, след 30-40 или повече км както си кара, изведнъж загасва. Няма значение колко припомпваш на педала - гасне и толкова!
Спираш, броиш до 10 и въртиш.
В повечето случаи палеше
Ако не - броиш до още 10 :icon_lol

Оказа се бензинова помпа. Като загрее - блокира. Съвсем малко като охлади, заработва наново. До следващото блокиране.


Потребителски аватар
SlaviGavrilov
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
Двигател: AUM 2001
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот SlaviGavrilov » Вто 11 юли 2017 15:51


freelancer написа:16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Possible Symptoms

Power Loss

Possible Causes

Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
Fuel Pump Relay (J17) faulty
Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.

Possible Solutions

Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
Check Fuel Pump Relay (J17)
Check Mechanical Timing

Special Notes

When found in Engine: 4.0l W8
Check TPL 2010059(RoW)
Check/Replace Oil Sieve in Timing Case (Camshaft Adjuster)
When found in 2008 and newer VW 2.0T engine with a timing chain (example; CCTA and CBFA), please see:
TT 01-15-08 for information about the intake camshaft, adjuster bridge and spool valve.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
Това излиза за грешката колега, мисля, че не е проблема в датчика. По горе са описани възможните причини, провери ги. Обикновено, ако излезе някаква грешка я пускам в търсачката и ми излиза информацията за нея от сайта на Рос-Тех.
Аз бих проверил първо релето за нагари по крачетата, струва ми се, че това е най-лесния вариант. Тия двигатели имаха на веригата на разпределителните валове някакъв обтегач, ако не се лъжа, който се сменя, чуваш ли някакво тракане от веригата?
Ако имаш такова клапанче, може да погледнеш как се проверява тук или да си намериш друга информация:
https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q= ... fTseCuJ7ww



Няма никакво тракане от веригата.
Ще пробвам да го намеря това реле.


Потребителски аватар
SlaviGavrilov
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
Двигател: AUM 2001
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T AUM 2001г. Изгасна в движение пали без проблем

Мнениеот SlaviGavrilov » Вто 11 юли 2017 15:57


radotom написа:Слави го попитах за отпускане на газта и за завой/баир по следните причини:
Възможно е от някъде да смуче неотчетен от дебитомера въздух. Тогава при отпускане на газта спира притока на гориво и ако е натиснат и съединител (или се сменя предавка) може и да огасне. Същото се отнася и ако колата е в 'авариен режим' и не сработва моторчето за стабилизация на празния ход.
Завой/Баир - това пък е свързано с не-многото гориво в резервоара.
Ако по някаква причина е човъркано покрай бензиновата помпа и после не е закопчана добре - може да не успява да засмуква от дъното (случвало се е на колеги) и да е огаснала колата от липса на гориво.
След това би си засмукала и запалила веднага.

Тези ми мисли не изключват причината да е датчик колянов вал, разбира се!

Не съм сменял предавки само леко отпуснах газта и после като натиснах беше изгаснала. Има лек байр ако си от София предполагам знаеш околовръстното аз се отбих малко преди кръговото на Младост 4.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта